Petra - Leeuwarden

A

Anonymous

Guest
In Friesland heb je vrijwel geen andere keuze...Beetje alcohol erin dan wordt alles mooi ;) dan gaan met die banaan... :D

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Jezus heren . Voor dat geld had je toch echt iets beters kunnen hebben. Ook in Friesland.
Een prullenbak ziet er geiler uit dan dat

bigpapa

Ervaringsdeskundige
1 jun 2021
431
80
Zeker weten daarom betaal ik ook geen €100 Ik ben er 1 keer geweest en daar laat ik het ook bij

gbeer40

Toogplakker
16 jun 2021
220
31
piet zei:
Jezus heren . Voor dat geld had je toch echt iets beters kunnen hebben. Ook in Friesland.

maar welke dames heb jij dan goede ervaringen voor dat geld? in Friesland?

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Geen ervaring. Maar af en toe zie ik wel dames verschijnen rond Drachten en Friesland. Ze zijn misschien zeldzaam maar ze zijn er wel. Zie sexjobs.

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Goed opletten. Je hebt er een die zich nymfie noemt adverteerd af en toe op sexjobs.nl. Echt een boerinnetje heb me zelf omgekeerd, maar als ik het zo lees waar jullie je pik in steken zal deze vele malen beter zijn :lol:

bigpapa

Ervaringsdeskundige
1 jun 2021
431
80
Piet jij suggereert dat iemand overal zijn pik.indrukt maar daar sla jij de plank mis

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Sorry Big Papa. Maar hoe geil ik ook zou zijn , in zo iets zou ik nooit mijn pik in steken en er zeker niet voor betalen. Je hebt gezien hoe het eruit ziet.. Zou mijn hond er zelfs niet er over heen laten gaan.
Je hebt haar geneukt en er voor betaald.
Kom op man. Beetje eigenwaarde voor jezelf. En bedoel dit niet om je te neer te halen

gbeer40

Toogplakker
16 jun 2021
220
31
Leukejongen zei:
Er is niemand anders in Leeuwarden die nzc doet. Dan moet je haar toch wel neuken?

daar ben ik het wel mee eens , er zijn te weinig dames die nzc doen dus als er een dame is die wellicht niet miss holland is maar wel geil is en haar best doet ze weldegelijk een eenmalige optie is al was het aleen maar om een keer uit te proberen daarna moet je zelf de keuze maken of het voor herhaling vatbaar is , en als je je ogen sluit is Petra wel een geile donder met een geweldige blowjob.......

gbeer40

Toogplakker
16 jun 2021
220
31
piet zei:

ik zou het zeer waarderen dat je namen van deze dames met ons deelt , zo te zien aan je commentaar heb jij veel alternatieven die ik graag zou willen bezoeken, alvast bedankt :)

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
GB,

ik kijk regelmatig uit verveling gewoon op sexjobs.
En daar zie ik soms dames uit rondom Drachten voorbij vliegen.
Verder weet ik dat smaken verschillen. Wat ik lekker of leuk kan vinden, kan een ander niet lekker vinden.
Uit jullie reacties kan ik uitmaken dat jullie ook spijt hebben gehad van dit uitstapje naar deze vrouw.
Ik had gelukkig het lef om toch te zeggen toch maar niet.
Je kan zo aan deze vrouw zien dat dit zwaar verslaafd is aan de crack en daar pas ik voor. Vooral als het nog echt heel mager is.. niet dat ik geen verslaafden crack junkies hebt geneukt. Maar toch wel betere looks als deze.
En dan denk ik: kom op mannen jullie kunnen toch wel beter krijgen? Niet om jullie af te kraken , maar kan het soms niet aanzien waar mannen hun" hard "gewerkte centen aan spenderen.
De volgende keer dat ik deze zie zal ik hem voor jullie delen.
En verder ben ik ook niet de beroerdste om even een of twee uur te rijden voor een " lekkere" date . Het gaat ook om het uitstapje zeg maar. Soms ben ik ook wel eens in België want het gras is soms groener bij de buren :lol:

gbeer40

Toogplakker
16 jun 2021
220
31
Oral69 zei:
Volspuiten - Ja
Afgeleefd - Nee
Drugs - Nee
Theezakjes - Nee

Vooralsnog 3x Nee tegen 1x Ja.

Dan bezoek ik liever mij favoriete slanke rondborstige twintiger, die onlangs contactverboden etc zich gewillig laat volspuiten :D

Deze Petra is een stuk dichter bij huis maar dus alleen als er helemaal niks anders meer is komt ze misschien in aanmerking.

heb je een linkje wie is die slanke rondborstige twintiger??

Terug
Naar boven