Peter Klashorst (1957-2024), altijd zonder

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Een Nederlandse schilder / kunstenaar. Heeft ook nog gitaar gespeeld in een band, maar dat weten niet zoveel mensen.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Klinkt als een Andy Warhol onder de bare neukers. Mooie discussie en toch sta ik achter de stelling van Cerato. Want je merkt aan de reacties dat het een taboe is. En in zijn plaats zal ik net zo voelen als Robert Oppenheimer. Iedere overdracht is als een stad zoals Hiroshima of Nagasaki.

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Klinkt als een Andy Warhol onder de bare neukers. Mooie discussie en toch sta ik achter de stelling van Cerato. Want je merkt aan de reacties dat het een taboe is. En in zijn plaats zal ik net zo voelen als Robert Oppenheimer. Iedere overdracht is als een stad zoals Hiroshima of Nagasaki.
Oppenheimer heeft de rest van zijn leven spijt gehad en heeft er alles aan gedaan zodat het niet nog een keer zou gebeuren.
Vraag me af of de "held" dat wel heeft gehad, aangezien dat hij er drie per dag neukte betwijfel ik dat.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Het is een beetje raar dat zoveel hem een soort van held vinden, terwijl hij wist dat hij hiv had en dan gewoon bare ging neuken. Voor mij ben je dan grote klootzak die speelt met levens van anderen.
Helemaal juist.
Hiv oplopen kan gebeuren en mits je met medicatie een zero load kunt behalen
dan ben je in staat om weer bare te gaan.
Maar dat gebeurd niet in één keer en kan lang duren, sommigen halen nooit zero load.
En als je weet dat je hiv hebt en gewoon bare door neukt, dat is asociaal en immoreel.
Vanaf 2017 pas aan de medicatie, nou dan heeft hij al veel op zijn geweten.
Een held? Nou, zeker niet de mijne, vind er niks heldhaftigs aan.

michel

Toogplakker
13 dec 2023
100
43
Helemaal juist.
Hiv oplopen kan gebeuren en mits je met medicatie een zero load kunt behalen
dan ben je in staat om weer bare te gaan.
Maar dat gebeurd niet in één keer en kan lang duren, sommigen halen nooit zero load.
En als je weet dat je hiv hebt en gewoon bare door neukt, dat is asociaal en immoreel.
Vanaf 2017 pas aan de medicatie, nou dan heeft hij al veel op zijn geweten.
Een held? Nou, zeker niet de mijne, vind er niks heldhaftigs aan.
Ik vind dat ze hierin gelijk heeft.

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
Een Nederlandse schilder / kunstenaar. Heeft ook nog gitaar gespeeld in een band, maar dat weten niet zoveel mensen.

Speelde jarenlang in punkband Soviet Sex en had ook een eigen tv show (over schilderen) in de jaren negentig en was in veel talkshows te zien.
In Vlaanderen kennen niet veel mensen hem omdat in onze media vrijwel alleen Vlamingen en Amerikanen aan bod komen.

Hele bijzondere eigenzinnige kerel die openlijk tegen de stroom in durfde te zwemmen. Wars van hypocrisie of schaamte.
Wist daarmee moraalridders voortdurend op de kast te krijgen. Ook na zijn dood. En zelfs op een forum als dit. Knap staaltje. En nog steeds heel hard nodig.

Voor mensen die van felle kleuren en mooie dames houden maakte hij hele mooie schilderijen. Zie hieronder een voorbeeld. Rust in Vrede, Peter!

peter klashorst day at the beach.jpg

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Geen enkel respect voor deze roekeloze man. Dat hij zonder cd neukte is zijn eigen keuze. Dat je dan wat oploopt is een kans van 100 %. Nadat hij positief op hiv had getest is hij daarmee door gegaan en heeft hij hiv steeds verder verspreid. Dan speel je niet alleen met je eigen gezondheid, maar ook met de gezondheid van anderen.

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
Dat hij zonder cd neukte is zijn eigen keuze. Dat je dan wat oploopt is een kans van 100 %.
Dus volgens jou hebben de medeforummers 100% kans op soa?

Nadat hij positief op hiv had getest is hij daarmee door gegaan en heeft hij hiv steeds verder verspreid.
Zoals iedereen in Nederland zal hij medicatie hebben genomen met als resultaat een NUL virale lading.
Dan is er 0 kans op besmetting.

Dan speel je niet alleen met je eigen gezondheid, maar ook met de gezondheid van anderen.
Mag ik dan aannemen dat jij altijd met condoom neukt? Bij het likken een beflapje? En je laat pijpen met condoom?

Of test je voortdurend en neem je de incubatietijd in acht door je compleet te onthouden?

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Blijkbaar is hij een held voor sommige en dan kan hij niets verkeerd doen en alles wordt goedgepraat.

Terug
Naar boven