Peter Klashorst (1957-2024), altijd zonder

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
De paradijsvogel Peter Klashorst is overleden.
Schaamteloze voortrekker, als bekende Nederlander, van het zonder-condoom-neuken.
1000 vrouwen per jaar en altijd NZC.

Hij was daar rigoreus in. Een paar citaten uit een lang interview

Je vrijt hier zonder condoom terwijl veel vrouwen in Nairobi seropositief zijn. Waarom dat spel met de dood?

"Dat vind ik een heel hypocriete benadering. Ja, Klashorst doet het zonder condoom. Hoe ben jij dan geboren? Hebben je ouders het dan met condoom gedaan? Ik denk dat het grootste gedeelte van de wereld het zonder condoom doet."

Maar dat neukt geen duizend partners per jaar.

"Kom nou op, man. Tweeduizend jaar geleden was het voor het laatst dat iemand zonder neuken een kind heeft gekregen. Iedereen met kinderen heeft geneukt zonder condoom, dus iedereen neemt dat risico. Waarom zou Klashorst geen kinderen mogen krijgen?"

Ben je nooit bang dan?

"Tuurlijk ben ik bang. Maar als ik zo'n ding om mijn lul schuif, denk ik: nu ben ik dus aan het neuken om het neuken. Ik schilder toch ook niet met voorbehoud? Als ik daaraan moet denken, hoeft het voor mij al niet meer."

Waarom betaal je eigenlijk voor seks?

"Daarmee koop ik iets af. Als ik een vrouw betaal voor seks, dan koop ik mezelf als het ware vrij. Dan hoef ik haar geen liefde te geven. Ik koop liever een paar schoenen voor haar dan haar twee uur van mijn kostbare tijd te geven."

https://www.hpdetijd.nl/2024-09-12/peter-klashorst-1957-2024-hield-van-seks-en-schilderen/

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Dat is niet geheel waar JahnMoon.
Hij had lymfeklier kanker en door zijn matige gestel - door Hiv -
was behandeling niet langer goed mogelijk.
Slechte weerstand en bijkomende infecties helpen niet echt bij kanker behandeling.

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
Je weet dat hij HIV had?
Met jaarlijks 1000 prostituée's, allemaal zonder condoom, krik je je risico's aardig omhoog.
Daarnaast zat hij dan ook nog lange tijd in landen die nauwelijks medicatie tegen hiv distrubueerden in die tijd.

Het meest opvallende was dat hij pas in 2014 hiv-positief testte.

Voormalig lid 5934

Toogplakker
28 jun 2017
110
71
als je 1000 vrouwen per jaar neemt,krijg je vanzelf een zwak gestel.
Hiv heeft hier weinig mee van doen.De medicatie die je krijgt voor deze al dan niet bestaande besmetting is daarentegen een ware sloper van je lichaam.U weet wel AZT of zo

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
Eindstand: Veel ouder geworden dan hij zelf had gedacht en altijd compromisloos volle bak genoten. Tegen alle moraalridders in.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Hij heeft in ieder geval goed geleefd en enorm Russische roulette gespeeld ipv 1 kogel in de kamer had hij er vijf in de kamer en draaien (neuken) maar... and shoot....als t normaal is min 3x per dag een hoer zonder Michelin te neuken vraag ik mij af ...en hij doet dat dan ook nog met Hiv.... dan ben je volgend mij niet helemaal ok... dan ben je alleen met je eigen ego bezig zonder met iemand anders rekening te houden.

Net zo niet ok als de man van de zedenzaak in Barendrecht.

https://www.rijnmond.nl/nieuws/1892...-waren-vriendjes-van-eigen-kinderen-verdachte

Deze vent spoort ook niet en krijgt als ie moet zitten wel zijn portie. Ik hoop dat ie jaarlijks 1000x zonder Pirelli door een enorm groot geschapen soort Peter Klashorst met Hiv genomen wordt onder de douche als hij t zeep 🧼 je op moet pakken. ( of door t voetbal team van de bajes in een barebang) Plus zo nu en dan nog een pak slaag.

Prettige avond allemaal!

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Why are we speaking about a guy like this as some kind of hero.
He probably has infected directly and indirectly 1,000's of people.
Maybe even some members here.
The truth is that if you are unfortunate enough to contract HIV your bare days should be over.
That is unless you have treatment to reduce your infection levels to negative. But this is most unlikely.
The lesson that we all must take from this is to test ourselves frequently and take action.
In Belgium there is no excuse not to as tests are easy and reliable.
Even if you are exposed to an HIV risk if you go to the clinic or doctor you can avail of post HIV treatment but this must be done quickly as the treatment must be done ASAP.
Bareboy

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Weet niet wie hij is, maar kan het mij niet voorstellen dat hij 3 dames per dag neukte. Zal wel groot praat zijn.

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
...als t normaal is min 3x per dag een hoer zonder Michelin te neuken vraag ik mij af ...en hij doet dat dan ook nog met Hiv.... dan ben je volgend mij niet helemaal ok... dan ben je alleen met je eigen ego bezig zonder met iemand anders rekening te houden.
Waarom?

Klashorst nam medicatie sinds 2017. Met als gevolg een niet detecteerbare, niet overdraagbare load.

Medische feiten:

https://www.allesoverseks.be/hiv-en-virale-lading

Maar goed, sommigen hier zijn met hun hoofd blijven hangen in de hysterie van de jaren 90.
Dan zou ik so wie so maar niet bare neuken met wie dan ook.

Terug
Naar boven