Pernis 18 jarige meid

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Topic gaat niet over Saartje uit hoogvliet die alles met doet.

Beter inlezen voor je een email adres aanmaakt en dan hier een accountje aan maakt.....

kiraa

Snuffelaar
26 feb 2017
2
0
CWP zei:

Beter inlezen voor je een email adres aanmaakt en dan hier een accountje aan maakt.....

Helaas gaat dit ook over mij! En mijn zusje dus beter ga je weg halen zielig mannetje

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
kiraa zei:
CWP zei:

Helaas gaat dit ook over mij! En mijn zusje dus beter ga je weg halen zielig mannetje

Nou zo is het wel goed met jou he.
Ga jij maar even in de ban ruimte afkoelen.

A

Anonymous

Guest
Hahaaha,

Gweldig dit. Weet je weer wat voor niveau aan dames we te pakken hebben. Ben blij dat ik deze dans ontsprongen ben. Pfff...wat een derrie....

Man man man.

Wat een land....

A

Anonymous

Guest
Wat is er allemaal in de tussentijd hier gebeurd zeg, wat een ontwikkelingen ...

A

Anonymous

Guest
Ik snap niet helemaal wat hier nou het probleem is....
Op verzoek door dit meisje wordt er een topic geopend (waarschijnlijk heeft ze dit zelf met een ander account hier geplaatst). Nu wordt ze ineens (te) populair en vreest ze dat het uit de hand loopt en wil ze dat het topic gesloten wordt. Lijkt mij een beetje een vreemd verzoek, maar goed.
Als ze dit op wil lossen dan is dat heel simpel, nl. het simkaartje wat ze hier voor gebruikt weggooien en er mee stoppen. Hoe moeilijk kan dit zijn?

31 aug 2016
1.194
112
ROBINHOOD2017 zei:
Hahaaha,

Gweldig dit. Weet je weer wat voor niveau aan dames we te pakken hebben. Ben blij dat ik deze dans ontsprongen ben. Pfff...wat een derrie....

Man man man.

Wat een land....

vroeger had je jerry springer waar zulke figuren elkaar te lijf gingen nu komen ze je tegemoet op een forum

A

Anonymous

Guest
Lekker veilig en anoniem vanachter je pc'tje of mobiel/tablet iedereen uitschelden...uitermate heldhaftig

no fear

Toogplakker
29 okt 2016
118
0
PeeweeHerman zei:
Ik snap niet helemaal wat hier nou het probleem is....
Op verzoek door dit meisje wordt er een topic geopend (waarschijnlijk heeft ze dit zelf met een ander account hier geplaatst). Nu wordt ze ineens (te) populair en vreest ze dat het uit de hand loopt en wil ze dat het topic gesloten wordt. Lijkt mij een beetje een vreemd verzoek, maar goed.
Als ze dit op wil lossen dan is dat heel simpel, nl. het simkaartje wat ze hier voor gebruikt weggooien en er mee stoppen. Hoe moeilijk kan dit zijn?

de topicstarter is bekend en is zeker geen 18 jarig grietje ..

A

Anonymous

Guest
oke, maar dan nog, eerst vragen om een topic en als het dan teveel van het goede wordt vragen of ie gesloten kan worden?

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
En daarom is d'r ip geband en blijven wij lekker door lullen over d'r ;)

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Prachtig en ze lijkt me te dom om te beseffen wat er aan de hand is, waarom ze niet meer kan inloggen :lol:

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
nou 1 ding moet ik haar wel aangeven. ze slaagt er toch maar in om heel wat mensen voor haar kar te spannen.
Mijn mailbox staat roodgloeiend aan vrienden en vriendinnen van dit "18" jarige meisje de ene mail al wat vriendelijker dan de andere.

En aan de man wie daar straks aan mijn deur stond die hebben we maar vriendelijk koffie gegeven en ik heb hem haar mailtjes maar laten lezen en toen begreep hij me wel.
Ik heb hem nog de raad gegeven zich niet voor haar kar te laten spannen.

De laatste mail van Pernis was dat ze naar de politie ging gaan.
Nou succes. Dus nu laten we dit topic zeker staan. want volgens mij word ik strafbaar als ik bewijslast wis. En strafbaar willen we zeker niet zijn he :lol: :lol: :lol: . Vanaf volgende week op TV de soap over Pernis op het Nzcforum. kan niet anders dan een bestseller worden hahaha.

MrUniverse

Toogplakker
16 jun 2015
71
4
Bijzondere situatie. Als ik het goed begrijp ziet zij zichzelf nu als slachtoffer.
Wat wordt jou verweten?

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
geen idee ze gingen er vooral voor zorgen dat een persoon als ik (wat dat ook moge wezen) geen website niet meer onder beheer kregen.
vandaag een mail aan gekregen dat ze klacht hebben in gediend en dat ik er snel iets van zal horen.
Nou dan zal mijn wijkagent wel op de koffie komen he.
Hij is hier al eens geweest na een "klacht/melding" dus ik ben benieuwd steeds gezellig met iemand koffie drinken.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Dan wens ik ze veel succes want er is bij mijn weten GEEN wettelijke mogelijkheid om iemand levenslang geen website meer te mogen laten beheren.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
beffer007 zei:
Dan wens ik ze veel succes want er is bij mijn weten GEEN wettelijke mogelijkheid om iemand levenslang geen website meer te mogen laten beheren.

nee inderdaad dat klopt daarom ik zou er wel willen bij geweest zijn als ze naar de politie gingen.

Ik kan me het zo voorstellen

Hoi mijnheer de agent ik ben een hoertje dat een paar maanden klanten heeft ontvangen en een paar 1000€ heb verdiend en nu heeft iemand een verhaal over mij geschreven op een forum en hij wil het er niet afhalen.

De vragen van de agent of nadien van andere instanties.

De beladingsdienst, hebt u belastingen betaald over die inkomsten? ontving u gedurende die werkzaamheden een uitkering? oei ja? nou terug betalen en belastingen betalen.

En de agent die classeert verticaal bij de Z van zever.

dus we wachten af ik hou jullie op de hoogte van de soap. :lol:

en ja hoor voor de mensen die denken dat ik er plezier in heb ondertussen wel ja.

Terug
Naar boven