Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
CWP zei:Topic gaat niet over Saartje uit hoogvliet die alles met doet.
Beter inlezen voor je een email adres aanmaakt en dan hier een accountje aan maakt.....
kiraa zei:CWP zei:Topic gaat niet over Saartje uit hoogvliet die alles met doet.
Beter inlezen voor je een email adres aanmaakt en dan hier een accountje aan maakt.....
Helaas gaat dit ook over mij! En mijn zusje dus beter ga je weg halen zielig mannetje
ROBINHOOD2017 zei:Hahaaha,
Gweldig dit. Weet je weer wat voor niveau aan dames we te pakken hebben. Ben blij dat ik deze dans ontsprongen ben. Pfff...wat een derrie....
Man man man.
Wat een land....
PeeweeHerman zei:Ik snap niet helemaal wat hier nou het probleem is....
Op verzoek door dit meisje wordt er een topic geopend (waarschijnlijk heeft ze dit zelf met een ander account hier geplaatst). Nu wordt ze ineens (te) populair en vreest ze dat het uit de hand loopt en wil ze dat het topic gesloten wordt. Lijkt mij een beetje een vreemd verzoek, maar goed.
Als ze dit op wil lossen dan is dat heel simpel, nl. het simkaartje wat ze hier voor gebruikt weggooien en er mee stoppen. Hoe moeilijk kan dit zijn?
DriverC zei:Prachtig en ze lijkt me te dom om te beseffen wat er aan de hand is, waarom ze niet meer kan inloggen :lol:
beffer007 zei:Dan wens ik ze veel succes want er is bij mijn weten GEEN wettelijke mogelijkheid om iemand levenslang geen website meer te mogen laten beheren.