Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
CWP zei:Misschien is Saartje uit Hoogvliet haar zus, die heb ik ook al is buiten voorzien van wat zaad.. ze adverteerd op sexjobs, maar niet dat ze zonder condoom neukt. Dat zal je moeten onderhandelen op het moment supreme
http://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/vluggertjes/doggy_5955742
Ik baseer dit op 27&18 onder aan de ad....
Edit: ja dus, nummer had ik al is opgeslagen en wordt nu ook door miss pernis gebruikt en voorheen door Saartje...
CWP zei:Ik word overspoeld door mensen die haar nummer willen, kijk als je een beetje actief bent op het forum heb ik daar geen moeite mee, maar 2 post in 2 jaar. Toedeloe !!
AlexJones zei:Het is het meisje van de foto, geen twijfel.
lekker ding zei:CWP zei:Ik word overspoeld door mensen die haar nummer willen, kijk als je een beetje actief bent op het forum heb ik daar geen moeite mee, maar 2 post in 2 jaar. Toedeloe !!
Helemaal mee eens.... aan mij wordt het ook vol op gevraagd.... :roll:
GekkeBert46 zei:Is er iemand die zin heeft om vanavond samen naar haar toe te gaan dan stel ik het haar is voor.....
GekkeBert46 zei:Ik heb haar net aan de lijn gehad. Ze komt over alsof ze niet lekker in de vel zit..... Het was allemaal niet zo der ding of toch wel. Ze wist niet wanneer wel allemaal heel vaag. Ga twijfelen of ze wel echt 18 was...... Of vrijwillig de afspraken deed. Of ze deed het in een opwelling en nu moet ze het nog verwerken.......
Heeft er iemand überhaupt om haar legitimatie gevraagd want 18 is wel erg dichterbij bij de grens.
Of misschien zijn allemaal telefoontjes der even te veel.
Mvg Bertus
lekker ding zei:GekkeBert46 zei:Ik heb haar net aan de lijn gehad. Ze komt over alsof ze niet lekker in de vel zit..... Het was allemaal niet zo der ding of toch wel. Ze wist niet wanneer wel allemaal heel vaag. Ga twijfelen of ze wel echt 18 was...... Of vrijwillig de afspraken deed. Of ze deed het in een opwelling en nu moet ze het nog verwerken.......
Heeft er iemand überhaupt om haar legitimatie gevraagd want 18 is wel erg dichterbij bij de grens.
Of misschien zijn allemaal telefoontjes der even te veel.
Mvg Bertus
Zoals al eerder beschreven en te zien is ze volgens haar Facebook pagina pas 21 jaar geworden. Dit soort meiden die dit doen zijn over het algemeen altijd vaag...![]()