Pernis 18 jarige meid

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Ze zou ook trio doen met haar zus. Die zou wel op sexjobs staan met een advertentie. Ik weet alleen nog niet welke..

4fun

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Misschien is Saartje uit Hoogvliet haar zus, die heb ik ook al is buiten voorzien van wat zaad.. ze adverteerd op sexjobs, maar niet dat ze zonder condoom neukt. Dat zal je moeten onderhandelen op het moment supreme ;)

http://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/vluggertjes/doggy_5955742

Ik baseer dit op 27&18 onder aan de ad....

Edit: ja dus, nummer had ik al is opgeslagen en wordt nu ook door miss pernis gebruikt en voorheen door Saartje...

Edit: voor de duidelijkheid, het 06 nummer van deze sexjobs link is van Saartje hoogvliet, niet van het meisje pernis, die moet je bij de topic starter zien te krijgen

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
even voor de duidelijkheid.

Voor degenen die haar gezien hebben is het dezelfde dame als op de foto die hier geplaatst is. Ik vraag me dit af want volgens haar FB account woont ze in Almelo, is 21 jaar en ook verloofd. Oftewel wordt er hier een foto van een ander gebruikt? :roll:

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
CWP zei:
Misschien is Saartje uit Hoogvliet haar zus, die heb ik ook al is buiten voorzien van wat zaad.. ze adverteerd op sexjobs, maar niet dat ze zonder condoom neukt. Dat zal je moeten onderhandelen op het moment supreme ;)

http://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/vluggertjes/doggy_5955742

Ik baseer dit op 27&18 onder aan de ad....

Edit: ja dus, nummer had ik al is opgeslagen en wordt nu ook door miss pernis gebruikt en voorheen door Saartje...

dan zou dit haar zus moeten zijn. Knappe dames hoor. :)

Bijlagen

• 1.jpg
    1.jpg
    26,3 KB · Weergaven: 720

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Bareneuker zei:
Ik vind de foto die CWP postte niet echt overkomen met die van haar whatsapp.

Ze heeft geen foto op whatsapp. Je hebt het nummer van d'r zus.
Zie mijn edit in mijn post

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ik word overspoeld door mensen die haar nummer willen, kijk als je een beetje actief bent op het forum heb ik daar geen moeite mee, maar 2 post in 2 jaar. Toedeloe !!

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
CWP zei:
Ik word overspoeld door mensen die haar nummer willen, kijk als je een beetje actief bent op het forum heb ik daar geen moeite mee, maar 2 post in 2 jaar. Toedeloe !!

Helemaal mee eens.... aan mij wordt het ook vol op gevraagd.... :roll:

31 aug 2016
1.194
112
lekker ding zei:
CWP zei:

Helemaal mee eens.... aan mij wordt het ook vol op gevraagd.... :roll:

Helemaal eens !!!
Maar je weet hoe ik over lezers denk .

GekkeBert46

Toogplakker
26 jan 2017
100
75
Is er iemand die zin heeft om vanavond samen naar haar toe te gaan dan stel ik het haar is voor.....

GekkeBert46

Toogplakker
26 jan 2017
100
75
Ik heb haar net aan de lijn gehad. Ze komt over alsof ze niet lekker in de vel zit..... Het was allemaal niet zo der ding of toch wel. Ze wist niet wanneer wel allemaal heel vaag. Ga twijfelen of ze wel echt 18 was...... Of vrijwillig de afspraken deed. Of ze deed het in een opwelling en nu moet ze het nog verwerken.......

Heeft er iemand überhaupt om haar legitimatie gevraagd want 18 is wel erg dichterbij bij de grens.

Of misschien zijn allemaal telefoontjes der even te veel.

Mvg Bertus

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
GekkeBert46 zei:
Ik heb haar net aan de lijn gehad. Ze komt over alsof ze niet lekker in de vel zit..... Het was allemaal niet zo der ding of toch wel. Ze wist niet wanneer wel allemaal heel vaag. Ga twijfelen of ze wel echt 18 was...... Of vrijwillig de afspraken deed. Of ze deed het in een opwelling en nu moet ze het nog verwerken.......

Heeft er iemand überhaupt om haar legitimatie gevraagd want 18 is wel erg dichterbij bij de grens.

Mvg Bertus

Zoals al eerder beschreven en te zien is ze volgens haar Facebook pagina pas 21 jaar geworden. Dit soort meiden die dit doen zijn over het algemeen altijd vaag... ;)

31 aug 2016
1.194
112
lekker ding zei:
GekkeBert46 zei:

Mvg Bertus

Zoals al eerder beschreven en te zien is ze volgens haar Facebook pagina pas 21 jaar geworden. Dit soort meiden die dit doen zijn over het algemeen altijd vaag... ;)

Heb van haar ook een fb account ...
Maar daar valt niet op te maken hoe oud ze is ....
Daarbij is ze volgens eigen zeggen getrouwd ..
Ze is nog in de witte broods weken ...
En ze komt uit het Rotterdamse

Terug
Naar boven