willyfrits1
Toogplakker
- 25 apr 2015
- 44
- 0
Hey heren in Rotterdam Pernis kun je voor 100 euro een 18 jarige slanke, knappe nederlanse meid buiten bare (of safe voor 70) pakken. Intern spuiten is geen probleem ze veegt het nieteens af, de slet. Het is wel een vluggertje maar dat maakt t niet minder geil. Ze is erg strak en laat zich echt gebruiken, in overleg met haar mocht ik dit topic maken en haar foto tonen. Vandaag 19 feb wilt ze meerdere mannen achter elkaar afwerken en in haar laten klaarkomen (zonder schoonmaken). Wie is geintresseerd?
Omdat ze niet helemaal kapot gestalkt wil worden door fakers is de eerste date via/met mij en daarna krijg je uiteraard al haar contactgegevens. Let op! Voor vandaag dus sloppy seconds maar in de toekomst kun je gewoon haar schone 18 jarige poesje in.
Foto voor geintreseerden via p.
Omdat ze niet helemaal kapot gestalkt wil worden door fakers is de eerste date via/met mij en daarna krijg je uiteraard al haar contactgegevens. Let op! Voor vandaag dus sloppy seconds maar in de toekomst kun je gewoon haar schone 18 jarige poesje in.
Foto voor geintreseerden via p.