Pernis 18 jarige meid

willyfrits1

Toogplakker
25 apr 2015
44
0
Hey heren in Rotterdam Pernis kun je voor 100 euro een 18 jarige slanke, knappe nederlanse meid buiten bare (of safe voor 70) pakken. Intern spuiten is geen probleem ze veegt het nieteens af, de slet. Het is wel een vluggertje maar dat maakt t niet minder geil. Ze is erg strak en laat zich echt gebruiken, in overleg met haar mocht ik dit topic maken en haar foto tonen. Vandaag 19 feb wilt ze meerdere mannen achter elkaar afwerken en in haar laten klaarkomen (zonder schoonmaken). Wie is geintresseerd?

Omdat ze niet helemaal kapot gestalkt wil worden door fakers is de eerste date via/met mij en daarna krijg je uiteraard al haar contactgegevens. Let op! Voor vandaag dus sloppy seconds maar in de toekomst kun je gewoon haar schone 18 jarige poesje in.

Foto voor geintreseerden via p.

A

Anonymous

Guest
is er al iemand geweest? Klinkt leuk allemaal maar heb zo mn bedenkingen...

willyfrits1

Toogplakker
25 apr 2015
44
0
Hey ik word overspoeld met mailtjes, heb een klein twintigtal leden haar nummer gegeven. 1 nadeel is dus dat er al weer 2 fakers waren vandaag aldus de dame. Ik heb dit meisje dan 'ontdekt' maar ik heb verder niet intensief contact met haar. Ik ga dus ook niet aan de lopende band emailtjes beantwoorden. Ik heb haar geintroduceerd en een tipje van de sluier opgelicht de rest is aan jullie.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Ik ben er geweest. Is een leuke dame en geen fake. Enig nadeel is dat ze alleen buiten afspreekt. Voor de rest een leuke en gezellige meid. Mij gaat ze vaker zien als ik in de buurt ben. Ik heb ze lekker doggy volgespoten.

4fun

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Niet in de auto?
Ik kan niet vandaag, dus dacht ik ga is afspreken volgende week in een hotelletje.

Ps die 18 is ook echt 18 ? Kan iemand dat bevestigen voordat ik met de kerst vast zit ;)

LTW

Toogplakker
26 apr 2015
72
17
Kan iemand me haar gegevens pmen? Ik zat helaas niet bij de 20 gelukkigen die een reactie van Wilyfrits hebben gehad.

Yakkiton

Snuffelaar
21 jul 2015
12
0
Helaas was ik ook niet 1 van de gelukkige 20. Dat was meer vanwege een andere reden. Toch zou ik wel graag haar nr via een pm willen.

AlexJones

Toogplakker
12 apr 2015
197
5
Ok, telefoonnummer van een ander lid van het forum gekregen en ben geweest. Het was wel grappig, maar niet voor herhaling vatbaar. Tenminste, niet voor mij.
Na haar opgepikt te hebben naar het metrostation gereden. Daar geparkeerd en richting het park gelopen. Ik dacht, we doen het daar ergens op een beschut plekje in het park, maar zij had iets anders bedacht! Na nog geen 100 meter een grasveldje onder het spoor van de metro te hebben gelopen zei ze, we kunnen het hier doen of wat verder in de bosjes. Voor de duidelijkheid, we stonden gewoon midden op een grasveld, naast de betonnen piloon van de metrolijn! Open en bloot dus! Zij vond het juist spannend zo, dat mensen haar konnen zien neuken ;)
Gelukkig waren er niet al te veel wandelaars want voelde me toch een beetje opgelaten op die plek. Doe het wel vaker buiten, maar niet zo in plain sight! Ondertussen had zij dr joggingbroek al op haar enkels hangen en stond ze voorover gebogen tegen de betonnen pilaar. Ik dacht, fuck it, en heb haar volgespoten :p Toen we klaar waren en ik om me heen keek zag ik dat er op het wandelpad, een meter of 30 verderop, een vent stond te kijken. Die heeft dus op zn gemakje staan kijken hoe ik haar neukte haha.

Al met al best geil en absoluut een leuke meid maar voor mij 1 malig. Vond 100 euro eigenlijk ook veel te duur.

roubaix

Ervaringsdeskundige
6 sep 2015
341
147
Weet niet of die meid hier voor openstaat : wie heeft zin om ze samen morgenavond samen lekker vol te spuiten ?
Hoor het graag !

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Klinkt spannend, ik heb wel wat meer dan € 100 over een goede date in een hotel.
Als iemand me haar nr. kan sturen via PM, graag ;)

MrUniverse

Toogplakker
16 jun 2015
71
4
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om haar nummer en foto met mij te delen?
Ben geen fake en deel hier mijn ervaringen.
Mvg

A

Anonymous

Guest
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe willyfrits aan deze meid komt?
Niet via sj of kinky volgens mij. Facebook? Twoo of badoo?

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ik begreep van Willyfrits dat hij haar via internet had gevonden en contact gelegd, en toen bare voorgesteld.

Weet niet via welke site, op het 06 nr komt ook geen hit op google of facebook.

Dit is het dametje, ik zou eerst wel willen weten of er iemand haar leeftijd kan bevestigen, voordat CWP z'n lul er aan brand ;)

IMG_3122.PNG

Terug
Naar boven