bare-addict
Ervaringsdeskundige
- 14 mei 2018
- 912
- 897
Wie heeft er zijn pik al eens pijn gedaan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vrouwelijke huisarts?Ben ooit met voorhuidje tussen de rits van broek gekomen. Huisarts moest het los maken![]()
Hopelijk wel. Misschien gaf ze er zelfs een kusje op tegen de pijn, toen hij weer los wasVrouwelijke huisarts?![]()
En dan moet je nog naar die huisarts toe... hopelijk niet op de fiets of met het OVBen ooit met voorhuidje tussen de rits van broek gekomen. Huisarts moest het los maken![]()
Ik heb ook ooit zo'n fijne ervaring gehad... gortdroge kut en er stonden ook nog eens korte harde stoppeltjes op. Nat beffen hielp maar heel kort en geen glijmiddel in de buurt. Een opgerold stuk schuurpapier neuken zou als satijn gevoeld hebben vergeleken met dat kutje. Maar die vrouw was zo mooi en geil, dus ik ben toch maar doorgegaan en daarna een week smeren met verzachtende cremeAls de kut te droog is en je wil toch naar binnen, dan heb ik dikwijls al schade gehad. Wat suckt als je verschillende dagen op rij wil neuken (op vakantie bijvoorbeeld). Daarom meteen als ik het voel dat ze niet nat genoeg is ga ik nog even kort beffen met extra veel spuug en maak ik ondertussen mn lul ook nat zodat het zaakje vlot naar binnen gaat. Maar ook best niet meteen tot het einde stoten, beter opbouwen en centimeter per centimeter dieper gaan.
Ook tijdends de seks als je merkt dat ze droger wordt, gewoon stoppen en terug beffen . Heeft me nu al een hoop ellende bespaard ... je wil echt niet op dag 1 van je vakantie al met een gescheurde voorhuid zitten.
Je zegt het zelf al met je naamIk ken iemand die met zijn vriendin bij haar ouders (zijn schoonouders dus) logeerde en 's avonds in allerijl met een penisbreuk naar de eerste hulp moest.
Tja, dit maakt niet echt een intelligente indruk zo. In plaats van meteen maar aan te nemen dat je alles weet kun je ook even verder kijken dan je neus lang is, tegen onwetendheid valt echt wat te doen, hoor. Zie bijvoorbeeld https://nl.wikipedia.org/wiki/PenisbreukJe zegt het zelf al met je naam. Een penis kan je niet breken namelijk. Wat een onzin man!