Penis pijn gedaan

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
🤣🫣 gisteren wat te hard geneukt, opeens schoot mijn pik eruit en bam💥 tegen haar schaambeen. Ppff was er effe niet goed van. Ik denk niet dat er schade aan is. Maar ik voel die vandaag toch nog precies wat branden van binnen.

Wie heeft er zijn pik al eens pijn gedaan?

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
In mijn vroege 20's is er ooit een meisje uit een groepje waar ik mee op stap was bij me blijven overnachten. Het was te laat om nog naar huis te gaan voor haar. Ik had geen logeerkamer dus ze kroop bij mij in bed en was bijna naakt. Ik kreeg er een behoorlijk harde erectie van, maar ze had redelijk wat gedronken en was niet meer in de juiste stemming te krijgen. Ik heb me dus maar netjes ingehouden, maar heb wel de hele nacht met een stijve pik gelegen! Dat was de volgende dag ook nog lang behoorlijk pijnlijk, en mijn ballen voelden ook alsof er iemand tegenaan getrapt had🫣 :ROFLMAO: Achteraf gezien was het handiger geweest om zelf even de druk eraf te laten💦
De volgende ochtend heb ik haar naar huis gebracht en ze vroeg of ik nog mee naar binnen wilde gaan, aangezien haar ouders niet thuis waren. Maar ik had zo'n pijn aan mijn gereedschap, dat ik nu zelf even geen zin meer had :ROFLMAO:

spermacelleke

Toogplakker
6 jan 2022
167
184
Bekend gevoel bare-addict. Ikzelf heb het voorgehad met een Aziatisch poesje toen ik haar in missio aan het nemen was. Haar poesje was te ondiep voor mijn lul en bij het stoten had ik zonder het te weten mijn lul te ver uit haar poesje en stootte toen op haar schaambeen. Geloof me, zulke pijn dat je dan hebt, dat ga je je hele leven herinneren en voortaan zal je het veel voorzichtiger doen, zeker bij de cowboy positie voel ik me voortaan zeer onzeker om hetzelfde mee te maken. Het kan zelfs zo erg zijn dat je direct naar spoed moet om hem te laten opereren. Zoek maar eens op internet, het is niet zo onschuldig als het lijkt…

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Toompje gescheurd bij mijn 1e keer. Deed naderhand best zeer.
Dame geneukt die een Beppie (sponsje) in had. Mijn pik schuurde er langs. Naderhand toch een tijdje met een schaafwondje gelopen.
Ook weleens er uit gegleden en tegen het schaambot gestoten.
Ook weleens zeer gevoelig geweest na meerdere keren seks in korte tijd.
En Peyronie, is gelukkig niet zo erg geworden en gelukkig al een heel stuk minder geworden.

Groet,
lD😅

Harry4321

Toogplakker
4 dec 2017
118
58
Wat een leukere pijn aan je penis is: Dat je na een weekend vrijwel rauw geneukt bent. En dat de dame aangeeft, dat ze wel heel graag wil neuken, maar dar het pijn doet. :cool: Dus, over naar voorzichtige 69 dan maar.... Ik offer me wel op.:)

Peter500

Ervaringsdeskundige
25 sep 2022
280
333
Gebeurt de beste van ons wel eens in het heetst van de strijd, niet huilen en ff wat levertraanzalf erop en na een weekje kan je wel volle kracht los gaan!
Beterschap!

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Ben ooit met voorhuidje tussen de rits van broek gekomen. Huisarts moest het los maken 🥵
En dan moet je nog naar die huisarts toe... hopelijk niet op de fiets of met het OV🫣 Daarna nog in de wachtkamer plaatsnemen... Lange jas aangetrokken zeker?

buikschuiver

Toogplakker
29 sep 2022
29
19
Als de kut te droog is en je wil toch naar binnen, dan heb ik dikwijls al schade gehad. Wat suckt als je verschillende dagen op rij wil neuken (op vakantie bijvoorbeeld). Daarom meteen als ik het voel dat ze niet nat genoeg is ga ik nog even kort beffen met extra veel spuug en maak ik ondertussen mn lul ook nat zodat het zaakje vlot naar binnen gaat. Maar ook best niet meteen tot het einde stoten, beter opbouwen en centimeter per centimeter dieper gaan.
Ook tijdends de seks als je merkt dat ze droger wordt, gewoon stoppen en terug beffen . Heeft me nu al een hoop ellende bespaard ... je wil echt niet op dag 1 van je vakantie al met een gescheurde voorhuid zitten.

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Als de kut te droog is en je wil toch naar binnen, dan heb ik dikwijls al schade gehad. Wat suckt als je verschillende dagen op rij wil neuken (op vakantie bijvoorbeeld). Daarom meteen als ik het voel dat ze niet nat genoeg is ga ik nog even kort beffen met extra veel spuug en maak ik ondertussen mn lul ook nat zodat het zaakje vlot naar binnen gaat. Maar ook best niet meteen tot het einde stoten, beter opbouwen en centimeter per centimeter dieper gaan.
Ook tijdends de seks als je merkt dat ze droger wordt, gewoon stoppen en terug beffen . Heeft me nu al een hoop ellende bespaard ... je wil echt niet op dag 1 van je vakantie al met een gescheurde voorhuid zitten.
Ik heb ook ooit zo'n fijne ervaring gehad... gortdroge kut en er stonden ook nog eens korte harde stoppeltjes op. Nat beffen hielp maar heel kort en geen glijmiddel in de buurt. Een opgerold stuk schuurpapier neuken zou als satijn gevoeld hebben vergeleken met dat kutje. Maar die vrouw was zo mooi en geil, dus ik ben toch maar doorgegaan en daarna een week smeren met verzachtende creme :ROFLMAO:

flapdrol

Toogplakker
13 feb 2023
154
180
Je zegt het zelf al met je naam ;) . Een penis kan je niet breken namelijk. Wat een onzin man!
Tja, dit maakt niet echt een intelligente indruk zo. In plaats van meteen maar aan te nemen dat je alles weet kun je ook even verder kijken dan je neus lang is, tegen onwetendheid valt echt wat te doen, hoor. Zie bijvoorbeeld https://nl.wikipedia.org/wiki/Penisbreuk
of Google het gewoon eens.

Terug
Naar boven