PeeWeeHerman gestopt?

no fear

Toogplakker
29 okt 2016
118
0
PeeweeHerman zei:
Inderdaad, zucht....alsof het opsporingsapparaat afhankelijk is van wat er hier al dan niet gepost wordt. Ze zullen zelf denk ik ook wel in staat zijn om een telefoonnummer te kiezen en een afspraak te maken om zodoende het werkadres te achterhalen. Hebben ze ons helemaal niet voor nodig. Als je in die veronderstelling verkeert dan heb je een hele aparte visie op de werkelijkheid. Kan ook een vergevorderde syfilis zijn :lol:
Ja, ik zou niet meer reageren, maar op zulke onnozele dingen MOET ik wel antwoorden hahaha

De politie kunnen zelf bellen dat klopt maar om dossier te vormen hebben ze aan zulke loslippige hoerenlopers de beste ratten ..

Het boeit je helemaal geen reet hoe of wat er met meisje gebeurt als jij maar aan je trekken ben gekomen .

Je ben nog DOMMER dan je er uit ziet @@@@@@@@

A

Anonymous

Guest
Misschien kun je, nu je toch heel stoer met namen aan het gooien bent, er gelijk bij zetten wat je hier mee opschiet. Vind wel heel indrukwekkend iig...oh nee, wacht, eigenlijk heel triest. Wie is hier nou sneu en een nsb'er.

A

Anonymous

Guest
Zeg gelijk wie jij bent, anders kun je je nick beter veranderen in No Balls.

no fear

Toogplakker
29 okt 2016
118
0
:lol: :lol:
Nu blijkt wel wie hier geen ballen heeft

:lol: :lol:

Daarbij sluit ik mij aan bij de vorige post

LEKKER BELANGRIJK

AlexJones

Toogplakker
12 apr 2015
197
5
Dus als je dit forum verlaat heb je geen ballen. Snap sowieso niet wat jullie met die gast hebben. Wellicht zijn er hier leden jaloers op hem omdat hij in het verleden zowat alle meiden bare neukte en ze hier ook recenseerde? Sommigen kunnen er niet tegen als een ander meer aandacht krijgt dan zijzelf.
Vreemd om hier een topic over te hebben.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Wat een moddergooien over een forumlid dat gestopt is omdat hij het gewoon even helemaal gehad heeft en nu ook weinig aanbod ziet wat hem pleziert.
Toen hij actief was schreef hij veel en nuttige recensies en ja, hij kon ook cynisch reagerenop berichten maar kom op! So what?
Hij heeft nooit termen gebruikt die anderen hier wel gebruiken en wat mij betreft is nsb`er een term die tever gaat.
Al ben je het niet met hem eens - ik vind ook niet alle kritiek van hem altijd terecht - maar iedereen mag op dit open forum zijn mening geven en cynisch zijn is nogmaals wat anders dan met termen komen die echt onder de gordel zijn.
Dat verdient iemand niet die zeker veel en goed heeft bijgedragen aan het forum.
Hier zal ook wel weer op geschoten worden maar dat vind ik geen probleem zolang het maar normaal blijft.
PWH: wat mij betreft lees ik hopelijk snel weer wat van je en anders het beste hoor.

31 aug 2016
1.194
112
Het laatste wat ik via een app groep heb vernomen een hele tijd terug .
Dat er een bare gangbang bij hem thuis zou plaatsvinden .
Ik heb er niet op gereageerd .
Ten eerste is hij mijn vriend niet en de dames waren ook niet mijn ding .

Maar LD je woon toch in die zelfde stad fiets er ff langs 😉

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Woont ie nog op dezelfde plek dan?

Dan zou ik het eens kunnen doen.

Ach het hoef niet je vriend te zijn. Ik vond/vind het wel een toffe peer. :)

Fijn weekend
LD😃

Terug
Naar boven