PeeWeeHerman gestopt?

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
bare raider zei:
idd je wordt bijna een klaag muur,, dit mag niet dat mag niet. als ze bij binnen komst bijna meteen beginnen met dit en dat mag niet niet diep en hardt ik hou daar niet van blablabla.. Dan maak ik direct rechtsomkeert de mazzel.. Op naar de volgende

Ik k moet inderdaad zeggen dat ik sinds kort ook nauwelijks actief ben qua bare...

Duitsland ligt niet naast de deur om daar het een te proberen, helaas.

A

Anonymous

Guest
Handycarp zei:
Ik hoop van harte dat hij terug komt hier op het forum.

Ik vond zijn input en humor altijd geweldig!

Van enige input en humor van PWH nog weinig gemerkt. Eerder een wat gefrustreerde ex-wandelaar en ex-organisator van volledig waardeloze gangbangers die zijn ' oude dag' doorbrengt als zoveel bejaarden: afgeven op het heden en terugkijken op vergane glorie. En passant nog eens lekker anderen in de wielen rijden door achterbaks locaties te onthullen van gangbangs e.d. Als GB liefhebber ben ik deze NSBer liever kwijt dan rijk. Dus PWH, kom weer eens met wat positieve input en humor of laat nzc-land gewoon voor wat het is zonder het rancuneus nog verder te verwoesten.

A

Anonymous

Guest
Tuurlijk, het is mijn schuld dat het één grote griebus bende is... whatever.

A

Anonymous

Guest
PeeweeHerman zei:
Tuurlijk, het is mijn schuld dat het één grote griebus bende is... whatever.

Op die mesthoop waar jij het zoekt is het altijd al een "griebus bende " geweest. Voor een dubbeltje zit je nu eenmaal niet op de eerste rang.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Kunnen jullie saampjes ergens afspreken of in de PM verder gaan aub.

Mooi zo.

no fear

Toogplakker
29 okt 2016
118
0
Dit topic gaat toch over die zuurpruim .
Die adressen loopt te verlinken en toegezonden mails openbaart ..

Dat mag toch wel vermeld worden ?

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
@ GBfun & no fear:
Als je oude berichten van PWH leest en goed doorneemt dan zie je wel degelijk goede en ter zake doende info.
Hij deelde ook zijn ervaringen en gaf dat hier weer op soms hilarische wijze maar wel gedetailleerd.
Zeker, hij gaf ook commentaar op andere posts en gaf ook zijn mening, ook als hij het ergens niet mee eens was.
Dat is toch niet erg? Ik heb dat ook zo vaak gedaan en meerderen ook.
Goed, soms ging hij met kritiek op bepaalde personen ook wel erg persoonlijk maar dat was wederzijds.
Al met al was hij toen hij nog actief was een forumlid dat vele positieve bijdrages leverde.
Dus om hem nu als negatieveling en nsb`er af te schilderen vind ik wel erg ver gaan.
Kritiek leveren mag en het met elkaar oneens zijn ook maar kom op mensen: laten we het enigszins netjes houden.
En PWH: ondanks dat je actieve bijdrages nu minder zijn, blijf lekker hier en post gewoon wat je kwijt wilt.
Ik ben door verblijf buitenland ook niet zo actief meer helaas maar lever af en toe toch ook nog een mening af.
Daar zal ook wel weer van alles over gezegd of gedacht worden, geen bezwaar, men doet maar.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
@ GBfun & no fear:
Als je oude berichten van PWH leest en goed doorneemt dan zie je wel degelijk goede en ter zake doende info.
Hij deelde ook zijn ervaringen en gaf dat hier weer op soms hilarische wijze maar wel gedetailleerd.
Zeker, hij gaf ook commentaar op andere posts en gaf ook zijn mening, ook als hij het ergens niet mee eens was.
Dat is toch niet erg? Ik heb dat ook zo vaak gedaan en meerderen ook.
Goed, soms ging hij met kritiek op bepaalde personen ook wel erg persoonlijk maar dat was wederzijds.
Al met al was hij toen hij nog actief was een forumlid dat vele positieve bijdrages leverde.
Dus om hem nu als negatieveling en nsb`er af te schilderen vind ik wel erg ver gaan.
Kritiek leveren mag en het met elkaar oneens zijn ook maar kom op mensen: laten we het enigszins netjes houden.
En PWH: ondanks dat je actieve bijdrages nu minder zijn, blijf lekker hier en post gewoon wat je kwijt wilt.
Ik ben door verblijf buitenland ook niet zo actief meer helaas maar lever af en toe toch ook nog een mening af.
Daar zal ook wel weer van alles over gezegd of gedacht worden, geen bezwaar, men doet maar.

no fear

Toogplakker
29 okt 2016
118
0
Cerato zei:

Heb alle 146 posts doorgenomen geen enkele recensie over een dame .

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
no fear zei:
Cerato zei:

Heb alle 146 posts doorgenomen geen enkele recensie over een dame .

Dan heb je niet goed gekeken: topic Brenda Rotterdam bijvoorbeeld. Gestart door PWH.
En er waren er meer zoals dames uit Rotterdam. Er zijn er veel verwijderd zie ik maar dat zal zijn omdat die dames inmiddels hier niet meer werken.
Antonia uit Rotterdam was zo`n dame om er maar 1 te noemen.

A

Anonymous

Guest
Ach, weet je, ik vind het allemaal best. Er zijn nou eenmaal lieden hier die het stoer vinden om veilig van achter het pc'tje andere leden proberen te intimideren.
En vwb het zgn adressen verlinken, die personen moeten eens een cursusje begrijpend lezen volgen want ik heb helemaal nergens een adres genoemd. Buiten dat, heel dit forum staat bol van de adressen. Sterker nog, er wordt regelmatig gesteld dat het uitwisselen van adressen de doelstelling van dit forum is.
Helaas moet ik, samen met vele anderen, concluderen dat het gros van wat hier gepost wordt niets meer is dan het elkaar herhalen en napraten, maar nieuwe recensies plaatsen, ho maar.
Schijnbaar tel je pas weer mee als je bereid bent om honderden euros voor een uurtje bare neuken neer te leggen...dan ben je stoer en een echte vent! De realiteit is echter dat je een enorme sukkel bent als je je zo in de maling laat nemen door die lui :mrgreen:
Voor zover mijn bijdrage aan dit topic. Denk er van wat je wilt...

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik snap even niet waar dit allemaal vandaan komt.
Peewee heeft het ff gehad v.w.b. betaalde seks nou dat kan toch. Hij loopt lang genoeg mee en je kan weleens afgestompt worden.
En ja helaas worden er weinig recensies geschreven dat had ik al in een andere topic gemeld. En als je er om vraagt word je ook weer een soort van afgebrand door slimpies. :cool:

A

Anonymous

Guest
Het lijkt me beter dit onderwerp verder te laten rusten. Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen en wat me een aantal keren flink irriteerde (en dan had ik het m.n. over het gebrek aan discretie). Ik geef toe, mogelijk liet ik me nogal door mijn emotie meeslepen. Dus zand erover. En weer aan de slag met waar dit forum echt voor bedoeld is: ervaringen met dames delen.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
GBfun zei:
Het lijkt me beter dit onderwerp verder te laten rusten. Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen en wat me een aantal keren flink irriteerde (en dan had ik het m.n. over het gebrek aan discretie). Ik geef toe, mogelijk liet ik me nogal door mijn emotie meeslepen. Dus zand erover. En weer aan de slag met waar dit forum echt voor bedoeld is: ervaringen met dames delen.

Dat is een eerlijke sportieve reactie.
Maar discretie is een lastig onderwerp hoor.
Want de bedoeling van het forum is recensies geven en uitwisselen van adresjes.
Een adres noemen is niks bijzonders: de straatbewoners weten heus wel dat op nr xxxx een werkende dame zit, ze zijn niet gek met al die mannen die in en uit lopen. En huisnummers worden vaak niet eens genoemd.
Ik vermelde rustig adres tenzij ik zeker weet dat een dame die het meestal niet thuis doet dat niet zou willen. Dan noem ik slechts een werkadres en hou het eigen adres voor mezelf.
Heb dat eens meegemaakt: een dame vanuit een werkadres liep op straat en keek op horloge. Op mijn vraag of er iets was zei ze dat de taxi niet kwam. Ik bood een lift aan en bij haar thuis vroeg ze of ik nog van haar diensten gebruik wilde maken tegen speciaal tarief vanwege de lift.
Heb dat gedaan en haar eigen adres dus niet genoemd hier vanwege privacy.

A

Anonymous

Guest
Dat is nu precies waarvan ik WEET dat het koren op de molen van justitie is. Straatnamen enzo doorgeven. Kan het wijkteam direct door het handhavingsteam ingezet worden om het exacte adres te achterhalen. Hetgeen feitelijk ook echt gebeurt. Ooit zelf mee te maken gehad toen ik een ruimte verhuurde aan een DVP. Ik kan je verzekeren: dat is geen pretje. Het leidt tegenwoordig meestal tot uitzetting (bij huurwoning) of dichtspijkeren (koopwoning). Mss zijn sommige wandelaars hiermee niet bekend. Dus hierbij de feiten uit eerste hand.
Zie trouwens ook niet de relevantie van een straatnaam op een publiek forum.

A

Anonymous

Guest
Inderdaad, zucht....alsof het opsporingsapparaat afhankelijk is van wat er hier al dan niet gepost wordt. Ze zullen zelf denk ik ook wel in staat zijn om een telefoonnummer te kiezen en een afspraak te maken om zodoende het werkadres te achterhalen. Hebben ze ons helemaal niet voor nodig. Als je in die veronderstelling verkeert dan heb je een hele aparte visie op de werkelijkheid. Kan ook een vergevorderde syfilis zijn :lol:
Ja, ik zou niet meer reageren, maar op zulke onnozele dingen MOET ik wel antwoorden hahaha

Terug
Naar boven