Opmerkelijk -:)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Heel vroeger over de GJ. De Jongweg wel, Kwam vaak bij een zelfde jonge slanke meid. Maar daar altijd met condoom.
Keileweg weleens gekeken maar nooit wat gedaan.

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
Op de GJ neukte en spoot ik mijn eerste HeJu vol, goh wat zat ik in de zenuwen....mijn eerste DVP was Antje uit de Spanjaardstraat en ik heb kennissen met diezelfde ervaring haha ouwe heks was het, wel mét.

supergeil2

Toogplakker
13 jun 2015
37
0
Voor mij begon het op de Karel Doormanstraat. Daar stonden ook altijd veel dames. Volgens mij later verplaatst naar de G.J. de Jonghweg.
Diverse dames geneukt, ook in de parkeergarage daarachter. Niet romantisch maar wel spannend.
Was vaste klant bij een Aziatische dame. Die nam ik wel eens mee naar een hotel. Daar heeft ze me ingewijd in het anale werk.

A

Anonymous

Guest
Mijn eerste bare ervaring met een dvp dat moet volgens mij Greetje uit putte geweest zijn maar dat is al ff geleden ondertussen zijn er al heel wat creampies gepasseerd nu ff op een laag pitje met die verdomde Covid19 toestanden

A

Anonymous

Guest
supergeil2 zei:
Voor mij begon het op de Karel Doormanstraat. Daar stonden ook altijd veel dames. Volgens mij later verplaatst naar de G.J. de Jonghweg.
Diverse dames geneukt, ook in de parkeergarage daarachter. Niet romantisch maar wel spannend.
Was vaste klant bij een Aziatische dame. Die nam ik wel eens mee naar een hotel. Daar heeft ze me ingewijd in het anale werk.

De Karel Doormanstraat wauw dat wist ik niet eens joh. D8 dat ze in de buurt van de Oude Binnenweg en de Heemraadssingel liepen. Tenminste dat heb ik wel eens gehoord. Ten tijde van de G.J. de Jonghweg studeerde ik nog maar liep er wel altijd voorbij op weg naar school en zag die meiden altijd wel staan. Op een dag liep er eentje van een jaar of 30 mee met me naar de studentenflat. Was haar eerste dag vertelde ze en kwam eigenlijk uit Amsterdam maar ze had het alweer gehad en die heb ik toen het hele weekend gratis geneukt en ben ik nog een jaar mee gegaan haha altijd zonder maar het was geen junk. Integendeel ze was slank half Italiaans met Dubbel D. Man man man wat was zij lekker! Later kwam ik wel bij de Keileweg in de beginperiode. Kwamen allemaal nieuwe meiden op af maar die pikte ik altijd binnen op en niet langs de weg waar ze ook liepen en vaak reed ik ermee naar huis. Na een jaar of 5 kwam ik er niet meer want het werd me toch te onguur en het krioelde er op gegeven ogenblik van de junkies. Ook toch redelijk wat meiden die daar werkten en vermoord zijn. Echt heel erg maar heb daar ook veel leuke en spannende dingen meegemaakt haha. Eentje die daar toen gewerkt heeft zie ik nog wel eens op Kinky verschijnen, ouder geworden maar ik herken haar nog steeds hahaha.

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
Ik ben nog een tijd omgegaan met een Belgisch/Francaise Laurance heette ze, was een lekker slank geil condoomloos ding. Woonde naast de A13 2e beeningerstr ofzo inmiddels niet meer helaas. Toen ze zwanger was kreeg ze lekkere tieten, maar dat was bijna 18 jaar terug, ging gelijk op met een andere zwangerschap😇 Mis die tijd wel hoor, wat een hoop meegemaakt toen pfff

koja1658

Toogplakker
4 jul 2015
138
64
Op de keileweg liep ene Marquarita , slanke Nederlandse en die kwam ook wel eens in Utrecht , altijd alleen maar bare geneukt en ze wilde ook regelmatig anaal en ze had een vriendin die jolanda hete , een blonde en zo soms een trio gedaan bij die jolanda thuis allebei bare genomen , toch wel een geile tijd geweest toen

GeileJens

Toogplakker
30 aug 2019
133
55
Een ervaring die ik september 2019 heb opgedaan in Dordt. Ik had het toen al op een ander forum met een h geplaatst: de vonken vlogen ervanaf. Alleen, dan ga je de volgende keer terug en kies je een ander en dan is het weer een rukervaring... Je moet het dus net treffen en die avond ging ik het zeker treffen.

Ik had een klus in Dordrecht die een tijdje duurde en ik dacht: kom ik pak even Thaise massage, gewoon ff proberen. Ik had al een tijdje een salon op het oog, maar ik had houten bek, want ze waren om half negen al donker. Ik balen. Nou, dan maar naar één van die andere Thaise salons. Leuk vrouwtje doet open. Stevige voorgevel, zo! Ze was nog bezig met een klant. Half tien. Verdomme, nog een klein uurtje wachten. Nou, vooruit nog iets regelen en daarna weer terug. Ik kon naar binnen en werd in de achterste kamer geparkeerd. Eerst lekker douchen, zei ze. Hmm, prima, dat geeft misschien wel kansen... Zij was nog tien minuten met die klant bezig.

Nou het begon met een prima massage, niet erotisch, maar dat wrijven en kneden van de binnenkant van mijn bovendijen liet me ook niet onberoerd. Omdraaien en het ging weer verder. Ze fluisterde of 'hij' ook massage wilde. Ja, graag! Wel bijbetalen. Hoeveel? Totaal 100. K*t! Duur dametje, maar ik kon inmiddels niet meer logisch denken. Ik zei haar dat ik een B2B wilde. 150, maar geen seks, only aftrekken. Hmm, niet echt goedkoop, maar ik had zo'n zin. Zij zich uitkleden. Ik mocht niet kijken. Heerlijk, die spelletjes. :lol:

Mooie meid, met twee flinke toeters, wel siliconen, maar goed. Flink getatoeëerd ook trouwens. Nou, daar kwam ze over me heen. Heerlijk B2B, me pik tussen haar tieten. Zoenen was er helaas niet bij. Wel pussy-sliding. Heerlijk en veel. Ik kon lekker met mijn handen overal overheen glijden en overal aankomen. Ook heerlijk aan die enorme toeters zuigen. Opeens wordt ze geil, legt mijn handen op haar borsten en ging over op pussy-sliding in zijn versnelling. En ik maar genieten van het uitzicht. Wat doet die hitsige doos? Ze pakt opeens mijn keiharde jongen en schuift hem zo naar binnen, ik gleed zo in dat Thaise liefdesgrotje - bare en al! Ik dacht alleen maar: bek dicht! Vraag je niet hoe het kan maar profiteer dervan!

Ja, dan zit je in één keer in de Thaise hemel, hè? Lekker nauw poesje en ik zo geil als boter door alles kom veels te snel klaar. Maar ik merkte dat mijn jongen gewoon hard bleef, dus ik kon gewoon doorgaan. En zij ook, ze bereed me als een amazone! Wat een ervaring! Ze had er echt plezier in. Ik lag te genieten met volle teugen. Toen sloeg ze haar hoofd naar achteren en riep dat het genoeg was. Zij van me af. Ze keek nog naar pielemans om hem een handjob te geven. Maar inmiddels had ik haar kleine Thaise kinderkamertje al gewit, dus er was niets handmatigs meer nodig. :)

Zij douchen, ik kon nog lekker haar prima lijf bewonderen. Heel leuk dat het spelletje doorging, alsof het allemaal kwam omdat ik zo stout was: mij natspatten met water en zogenaamd boos naar me kijken. Hahaha!

Conclusio: een heerlijke wip en totaal onverwacht. 150 euro prijsstelling leek in eerste instantie erg duur, maar werd uiteindelijk volledig rechtgetrokken door haar geile actie om na de heerlijke pussy-sliding onverwachts over te gaan op bare actie met uiteindelijk dat kleine kutje vol te spuiten. Minpunt: geen tongzoenen. Herhalingsgevaar: flink!

***Disclaimer: in verband met de Hermandad even niet de naam van deze salon in dit open forum.***

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Super geil verhaal. Ik snap even de opmerking over "hermandad" onderaan niet. Wat betekent het?

A

Anonymous

Guest
koja1658 zei:
Op de keileweg liep ene Marquarita , slanke Nederlandse en die kwam ook wel eens in Utrecht , altijd alleen maar bare geneukt en ze wilde ook regelmatig anaal en ze had een vriendin die jolanda hete , een blonde en zo soms een trio gedaan bij die jolanda thuis allebei bare genomen , toch wel een geile tijd geweest toen

Die Jolanda ken ik vaag nog wel ja. Ik kwam daar ook een keertje op een zaterdagnacht aan rond een uur of 1 en reed even een rondje en op gegeven ogenblik liep er langs de weg een stelletje die een beetje aangeschoten was en dat wijf van die kerel was een super lekker mooi slank wijfie met dikke tieten van een jaar of 28. Ze zwaaiden even naar me en toen ik stopte zeiden dat ze even met me naar een stil plekje wilden rijden waar ik haar op de achterbank op zijn hondjes mocht nemen en mocht volspuiten terwijl ze haar vent leeg zou zuigen want ze hadden zin in iets spannends. Zo gezegd zo gedaan hahaha geweldige ervaring en dat voor niks!

Terug
Naar boven