Opmerkelijk -:)

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
449
Die Lisa met rode lingerie heeft de zelfde tattoo als de Louise uit België die bij Freya Hulst werkte.. zo fake als wat..!

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
leuk als ze 2 keer dezelfde advertentie zetten en dan met 2 verschillende dames erop ...... gezien de foto's zijn dit wel erg strakke dames voor hun leeftijd ....

Voormalig lid 181

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
270
81
Wel een erg likbaar kutje van het profiel uit Rotterdam... jammer dat het helaas fake is.

Wat betreft het verhaal van die lerares uit België, die jongen(s) die haar had ontdekt en lekker onder de leerlingen had verspreid(wat op het moment wel erg stoer was denk ik).. zal op latere leeftijd, als hij thuis op de bank naar z'n vrouw zit te kijken vast een gedachte krijgen van:

'' wat zou er gebeurd zijn als ik haar er zelf plagend mee had geconfronteerd i.p.v. aan de grote klok :D :shock: :roll: ''

Ten minste zo zou ik er op terug denken haha

Voormalig lid 19568

Toogplakker
21 dec 2020
37
2
Als je alle mogelijkheden aanvinkt bij het plaatsen van je advertentie vergroot je natuurlijk je vindkans.

Maar daarom erg teleurstellend voor ons als blijkt dat dat niet waar is. Gelukkig hebben we dit forum als graadmeter ;)

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Meteen berichten over dwang etc. Wie zegt dat ze onder dwang werken? Dames die ik ken met extra's weten goed waar ze mee bezig zijn er weet bijna wel zeker dat er geen dwang is. Maar ja, anders loopt zo'n artikel niet. Bij dwang, als daar sprake van is, uiteraard hard de daders aanpakken.

A

Anonymous

Guest
Regelmatig komen we rare profielen tegen op kinky of sj, maar die van Titi is beslist opmerkelijk te noemen omdat zij
op de achtergrond anderen heeft staan: zie: Prive ontvangst en sex afspraakjes met de geilste vrouwen
Ze heeft wel een lekker kutje, dat weer wel. :D

Mogelijk heeft ze niet zelf de foto naar kinky geupload, maar ik begrijp niet dat de redactie van kinky dit niet eruit haalt.

Terug
Naar boven