Opmerkelijk -:)

A

Anonymous

Guest
€ 150 voor 30 min compleet (dat is voor mij nzc vaginaal en anaal, tongzoenen enz) vind ik te duur

31 aug 2016
1.194
112
guy6 zei:
Ik vraag me af of er nog onder jullie zijn die door een dergelijk mentaal proces zijn gegaan.

Hoi Guy
Nooit geen enkele angst gehad alle dagen gewoon mijn werk gedaan en iedere week mijn normaal geplande afspraakjes met verschillende sugardames onderhouden zelfs intensievere contacten doordat die dames geen andere bijverdiensten meer hadden .
Zijn er paar hele leuke en geile ontwikkeling ontstaan in een paar sugar relaties.
Meiden die voor de lockdown alles MC deden en nu zijn ze zc te sexen .
Of een trio met een sugar en haar Marokkaanse vriendin(voor mij onbekende medebewoner studenten huis ).

Maar dit speelde voor 95% af in Nederland .

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Deze week had ik 2 dames in de geleenstraat bezocht. Allebei post up trans uit signapore, lijken veel op elkaar en zitten op huisnummer 128.

Voorkeur is Emma van k3/4 waar ik donderdag avond 16-7-2020 geweest was. Maar ook Sato van K2, die heb ik op vrijdag 17-7-2020 ook lekker volgespoten.

Sato was dus een soort van aangename vergissing. Toen ik haar emma noemde, zei ze dat is mijn zus. :lol:

Meer over deze dames:
Sato: https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=75&t=8427
Emma: https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=75&t=6689&start=10

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Gelijk beide topics maar een rename gegeven en naar de juiste afdeling gemoved, ik moet niets hebben van omgebouwde en wil dr niet per ongeluk toch terecht komen ;-)

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Wel, ik heb het al een aantal keer meegemaakt dat de "dame", nadat ik al betaald had, bleek een lul te hebben, en dat is niet leuk !!! :evil:
Een post-op daarentegen is wat anders, heeft een gat op de juiste plaats en het doet er niet echt toe wat dat gat is. :mrgreen:
Ik heb daar ook ervaring mee, zie https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=196&t=2380, 2de en 3de verhaal, en zo slecht was dat niet.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Gelijk heeft ze :lol: :lol:
Ik zeg altijd. Schat je hoeft niet van mij te houden om alles van mij te slikken :lol: :lol:
En het zit boordevol eiwitten en vitaminen.

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Voor de hele provincie Antwerpen is nu een avondklok van toepassing: alle zaken moeten dicht om 23u en om 23u30 moet iedereen braafjes thuis zijn. De venstertjes van het Schipperskwartier zullen dus ook 2 uurtjes vroeger donker worden!

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Gisteren was ik kort in de geleenstraat doordat een trans (die ik al een tijdje ken) me een app stuurde of ik haar op wilde halen. Toen we samen naar mijn auto liepen, stapte ze in een vreemde auto. Wat me verbaasde was dat die auto geparkeerd stond en niet op slot is.

Het hele korte stukje dat we reden hadden we een slappe lach. Dus oproep aan een lid die bezitter is van een donker grijze renault scenic (vb zie foto), die gisteren avond tegenover de ingang van parkeergarage geparkeerd: doe a.u.b. je auto op slot :lol: en wat een zooitje in die auto.

Bijlagen

• 116193i.jpg
    116193i.jpg
    19,7 KB · Weergaven: 1.688

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ik weet de titel al. De gelderse romige worstenkoningin :lol: zet die maar in gelderland

Vriendje3

Ervaringsdeskundige
6 mrt 2018
292
83
Is zo fake als de kerstman sinterklaas en de paashaas bij mekaar,
Heb nog nooit maar dan ook nooit van iemand gehoor dat die haar ontmoet heeft .
Zelf vaak genoeg gesproken en opgegeven voor een gangbang maar nooit een lokatie gehad.

Is gewoon een fantast die blijkbaar foto's van internet heeft geplukt

Terug
Naar boven