Opmerkelijk -:)

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
leuke meid , denk alleen dat ze iets mist waardoor hij dit zo bijzonder vindt .
Een lekkere wilde boerendochter is zeker niet te versmaden , zolang ze maar niet van een paardenstoeterij afkomt
dan is het paard belangrijker dan wie dan ook .

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Na de confrontatie met salons die plotseling helemaal geen seks meer aanbieden, laat staan ZC, afgereisd naar een oude bekende. Ook hier het nieuwe ritueel, geen douche, mondkapjes, ontsmetting.
Echter, na een half uur wel de bekende vraag of ik wat meer wilde. En na het antwoord "graag het bekende recept" gingen vlot de kleren uit. Het mondkapje bleef en ook ik moest daaraan geloven.
Seks met mondkapje, ZC. Slaat nergens op en ik doe het nooit meer. Het is alsof je stikt. Toch lekker intern gedoneerd en, verassing, toch een douche.

Zoals bekend geen nadere informatie over de dame noch over de salon.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Je maak nogal wat leuke dingen mee in deze tijd bij het bezoek aan de chinese massagesalons . Allereest kom je met de melding dat je bij je vaste masseuses alleen nog maar een massage krijgt en dat meer niet mogelijk is (ook wel logisch gezien de tijd) . Nu ben je bij een salon geweest en werken de dames met mondkapjes op en krijg je deze zelf ook aangereikt om alsnog de babykamer te mogen witten .... Als je momenteel je pleziertje wil dan heb je je te houden aan de middelen die de dames je aanbieden om dit mogelijk te maken . Zij en Jij gaat er vanuit dat je gezond bent anders kom je niet naar een salon maar een zekerheid heb je nooit . Dus ik snap wel dat de dames geen risico nemen en momenteel ff een beperkt aanbod van massages en meer aanbieden .

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
In Duitse salon geweest, gewoon alles zonder: geen mondkapje en geen condoom.
Was best aangenaam en ja, ik loop een risico, maar wie niet met deze hobby?

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Cerato,
Was dat toevallig de bekende salon in Alpen? Of die in Duisburg?

Giant01

Snuffelaar
31 mei 2020
10
0
Misschien wel handig voor de medewandelaars om de naam prijs te geven. Dan hebben wij er ook wat aan. Anders blijft het zo vaag.

Paultje59

Ervaringsdeskundige
13 aug 2016
678
146
Dat is volgens mij niet zo handig want hierdoor zou de salon misschien in de problemen kunnen komen.

het witte goud

Ervaringsdeskundige
12 nov 2015
568
141
Erg prijzig en dan ook nog met Rubber.

Bijlagen

• Screenshot_20200622-074020_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20200622-074020_Samsung Internet.jpg
    519,9 KB · Weergaven: 1.404

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
:lol: :lol: :lol: tjonge jonge jonge
Niet normaal meer ,,wordt tijd dat de prostitutie weer open gaat.!!
Scheeld weer heen hoop van die idiote prijzen!! ;)

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Op hookers bij raamprostitutie Antwerpen.
Wordt gesproken over dat er ook raam dames uit den haag staan in Antwerpen.
Weet niet of er dames die hier worden besproken tussen staan..
Ik ga zaterdag eens kijken in Antwerpen..
(Heb het hierzo maar geplaatst)

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Ik was afgelopen weekend in Antwerpen en zag een handvol dames uit de doublet maar niet met onze service.

Terug
Naar boven