Opmerkelijk -:)

joop1965

Ervaringsdeskundige
29 aug 2016
383
22
Is het jullie opgevallen dat de spaanstalige dames op kinky een prijsverhoging aan het doorvoeren zijn? Een half uurtje is 120 tot 140 euro; een uurtje 200. En dan heb ik het gewoon over seks met condoom. Moet het verlies aan inkomsten tijdens Corona worden goedgemaakt. Ik snap dit niet zo goed.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Vanaf 1 juli gaat weer veranderen nu neemt de vraag toe straks zijn de ramen open dan wordt dat wel weer minder denk ik.. ;) ,,hoop ik,,

diewanderer

Toogplakker
7 nov 2016
46
0
Wat een droevige bedoening zeg :shock:

"Ces la vie" en "geen losse vellen aan men lijf". Nee, laat ook maar :roll:

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Paultje59 in rubriek gratis van sj tref je veel bagger advertenties. Klinkt niet van een dame die serieus genomen wil worden :lol:

jarhead

Toogplakker
24 dec 2019
68
43
Al enige tijd bekijk ik de filmpjes van Siswet (Elise) en haar vriendin Cherryflowerxxx (Miley).
Dit vind ik nu echt super geile meiden.
Wat zei doen is gewoon smerig lekker :oops: :cool:

Weet iemand ook of het mogelijk is om met een van de twee of beide dames af te spreken?

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Maar wat er aan dildos en zo bij die Siswet19 anaal naar binnen gaat is e ht niet normaal meer.
Zoooo groot :shock:

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
169
Heb je weleens filmpjes van hotkinkyjo gezien? Daar gaat ook het een en ander naar binnen zeg

A

Anonymous

Guest
Siswet wil ik wel 100 euro geven om een uurtje mee te raggen haha, man man wat een heerlijke chick, en nog mooi ook (vind ik).
Als ik ff wil rukken pak ik meestal wel een filmpje of wat van haar erbij.

Travelert

Toogplakker
31 jul 2015
118
35
Het kan bijna niet anders, dan dat andere wandelaars hier ook het gevoel hebben, dat dames opeens woekerprijzen vragen voor wat voorheen normale diensten waren. Ik ben benieuwd wat de geldende mening is, moeten we de jackpot betalen voor ons gerief, of zijn er nog steeds dames van plezier die het oude 'normaal' tarief hanteren? Links zijn zeer welkom

A

Anonymous

Guest
Als iedereen stopt met het betalen van die idiote bedragen verdwijnen de fakers, de uitbuiters, de prinsesjes en blijven uiteindelijk de realistische dames over (hoop ik dan maar)

A

Anonymous

Guest
Het is nog wel pril sinds afgelopen woensdag, maar de prijzen beginnen toch alweer lichtjes te dalen en dat kan eigenlijk ook niet anders daar het aanbod weer zal gaan stijgen en al aan het stijgen is bijv. door het weer openstellen van clubs e.d.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Nou dat klopt!!
Kreeg vandaag een appje van mijn vaste dame uit Amsterdam 100€ voor 15min sex.!! :shock:
Ik liet spontaan mijn gereedschap uit mijn handen vallen!! Idioot gewoon!!
Ook een hoop dames vragen nu 150€ per 30min pzc,nzc,intern komen! Ook bizar!!
Ik doe wel even rustig aan deze tijd! Zakt wel weer als de meesten zakken weer leeg zijn en het minder druk is..! ;)

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Ik ben best bereid om wat meer te betalen voor een lekkere wip maar het moet zeker niet te gek worden, betaal al jaren hetzelfde bedrag bij mijn vaste dames en die vragen nu ook niet meer na de verplichte rustperiode.
Ik heb de afgelopen tijden bedragen voorbij zien komen die echt van de zotte zijn en vraag me af hoeveel de dame daar echt van over houdt, heb meer het idee dat er anderen zijn die er beter van worden. Ik mijdt dat soort dames dan ook

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Een gangbare prijs voor 30 minuten pzc + nzc + interne donatie is in mijn ogen en de meeste ogen maximaal € 100,00

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
100€ voor 30min is gewoon goed!
150€ voor 30min is can de zotte vindt ik voor de meeste dames zijn dat ook geeneens waard ook!! (Mijn mening) ;)

Terug
Naar boven