Opmerkelijk -:)

A

Anonymous

Guest
De website van SJ heeft nu een ransom ware HomePage.
Wellicht is dat een verklaring voor de slechte foto's en slechte bereikbaarheid van de advertentie groepen van de laatste tijd.

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Hookers is natuurlijk al aan de beurt geweest enkele weken geleden.

Helaas denk ik dat het erbij hoort in deze tijden, vroeger kwam de inbreker bij je thuis en nu steelt hij je (digitale) identiteit.

Voor mij ook de reden om een apart e-mail adres, prepaid telefoon nummer, nep Facebook profiel en LinkedIn profiel aan te maken. Hoe moeilijker het is hoe sneller ze doorgaan naar de volgende.

Jan-v

Toogplakker
15 sep 2017
230
55
Wat ik me afvraag: een tijdje geleden viel de politie binnen in Wommelgem bij een bare gangbang en werd de tent gesloten (nu wel weer open). Las vandaag dat er opnieuw politiecontrole was in Wommelgem bij een gangbang (via recensie hier). De laatste tijd worden er in Bekkevoort ook veel bare gangbangs georganiseerd. Is de kans op een politiecontrole daar even groot of is er een specifiek probleem in Wommelgem, waardoor de politie daar geregeld opduikt?

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
451
Muchien doet die gemeente er meer aan dan de andere..? Zou het ook niet weten!! ;) heb het gelukkig nog nooit mee gemaakt zo'n politie controle!

A

Anonymous

Guest
Wat is de intentie van deze 'invallen' ? controle op 18+? drugsgebruik?

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Ik denk meer van vrouwenhandel

Ze kunnen jou als klant nooit niks maken

Zolang je geen sex met kinderen gaat hebben

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Ik heb 1 keer een inval van de politie meegemaakt.
Je schrikt je rot als een agent de kamer binnenloopt waar je lekker ligt te neuken, maar geen preek of gedoe, ze behandelen je netjes.
Feitelijk was het na de inval voor ons de klanten aankleden en wegwezen. Er is ons niet eens om ID gevraagd toen.

Toen ik een week later nog eens ging kijken in de club was deze gewoon open en ik zag dezelfde meiden rondlopen.
Volgens de eigenaresse kwam het vaker voor en ze baalde meer voor de klanten omdat dat die vaak toch een angstig gevoel eraan overhouden.

Het is wat pietwies123 zegt, als je zelf niets fout doet dan is er niets aan de hand. Het is niet, nog niet, verboden om naar "de hoeren" te gaan. :)

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Nog een reden om zonder condoom te neuken

https://www.telegraaf.nl/vrouw/787380589/mijn-man-gaat-naar-de-hoeren
Lieve Sabine, ik ben er tot mijn afschuw achter gekomen dat mijn man naar de hoeren gaat. Ik ontdekte het op een avond waarop ik hem wilde verleiden en vrij resoluut tussen zijn benen dook. Toen merkte ik dat hij naar condooms rook, naar zaad en rubber. Wij doen het al jaren niet meer met condooms, dus ik confronteerde hem direct met mijn bevinding.

A

Anonymous

Guest
Welke salon is dat?
Die eigenaar kon zeker de huur niet gewoon opzeggen

A

Anonymous

Guest
Volgens mij dezelfde salon waar ik een jaar of 5 geleden seks had met 1 van de masseuses, volgens mij de uitbaatster. Ik kwam daar best vaak, m'n ex lag dan in het hokje ernaast. Ik lag naakt op m'n buik, ze was met mijn rug bezig en ze gleed steeds met haar harde tepels (shirt zonder bh) over m'n schouders. Toen ik ze aanraakte liet ze dat toe. Van het een kwam het ander. Hand onder haar rokje, vingers achter haar slipje en voor ik het wist lag ik op mijn rug en zat ze boven op me. Aangezien het half uur bijna om was niet verder kunnen gaan en afgesproken om een paar dagen later weer langs te komen, zonder vrouw dit keer. Zelfde recept die dit keer eindigde in een snelle zc neukpartij, zij bovenop me. De week erop was de zaak helaas gesloten. Een jaar of zo later weer open, waarschijnlijk met de zelfde dames die nu dus gepakt zijn. Zo jammer dit!

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
CWP zei:
Nog een reden om zonder condoom te neuken

https://www.telegraaf.nl/vrouw/787380589/mijn-man-gaat-naar-de-hoeren
Lieve Sabine, ik ben er tot mijn afschuw achter gekomen dat mijn man naar de hoeren gaat. Ik ontdekte het op een avond waarop ik hem wilde verleiden en vrij resoluut tussen zijn benen dook. Toen merkte ik dat hij naar condooms rook, naar zaad en rubber. Wij doen het al jaren niet meer met condooms, dus ik confronteerde hem direct met mijn bevinding.

Doet mij denken. Hoe weet die vrouw na jaren nog de lucht van een condoom te herinneren? Met haar man gebruikte ze die al jaren niet meer, waarschijnlijk met alle uitstapjes buiten de deur nog wel.

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Ik heb laatst een vreemde ervaring: via mijn whatsapp nummer die ik al een langere tijd gebruik gevraagd of bare sex mogelijk was. Het antwoord: nee. Daarna met een nieuwe whatsapp nummer een paar dagen later dezelfde dame en dezelfde vraag opnieuw gesteld. En toen was het wel mogelijk. Overigens is het niet zo dat ik telkens afgewezen wordt op mijn 'oude' whatsapp nummer.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ik vind het geen heel nieuw topic waardige Bareneuker, ik vind het opmerkelijk, vandaar de move maar..

Terug
Naar boven