Opmerkelijk -:)

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Neem nou https://www.redlights.be/profiel/carmyna/

Wat een plaatje.. te mooi om waar te zijn...
Dan is daar Yandex:
Yandex

Klik op het fototoestelletje rechts en je krijgt een nieuw zoekblokje rechts

kopieer en plak de link van een foto bijvoorbeeld

En dan kun je bv zien dat de dame wel erg veel op andere sites voorkomt
mag je zelf je conclusie trekken

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Om daar nu een heel topic voor aan te maken Bobbeltje... hier maar neergezet, gebeurt toch geen reet mee

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Zal best, maar je moet ook een autistisch trekje hebben om een forum netjes en leesbaar te houden.
En zaken als fake foto's is 100 keer voorbij gekomen.

Supergrover

Snuffelaar
14 mei 2018
13
1
Ik ben er nooit geweest , maar zag net een filmpje met rijen schuifelende mensen langs de ramen
Vraag me af of dat goed is voor de klandizie van die meiden , denk er weinig mannen zijn die naar binnen gaan op het moment dat er een paar honderd mensen daar getuige van zijn

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Chloroform :lol: :lol: :lol:

Kinky.nl wordt steeds kinky'er

Chloroform heeft een zoetige geur en smaak, en een bedwelmende werking. Hoofdpijn, slaperigheid en bewusteloosheid zijn de gevolgen van het inademen van de damp, hoewel hiervoor wel meer nodig is dan een of twee teugen. In tegenstelling tot wat detectiveromans en -films ons willen doen geloven, is chloroform dan ook ongeschikt om iemand bij verrassing te bedwelmen om diegene te ontvoeren. Daarbij is de dosis al snel te hoog en kan het slachtoffer makkelijk overlijden. Het verschil tussen een werkzame en een dodelijke dosis is bij chloroform zeer klein.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Ik wil die mens zijn job! je laten betalen door de belasting betaler om gemasseerd te worden. En dan als verslag uitbrengen nee geen happy endings burgemeester. Maar ik las op het internet dat het voor vaste klanten wel kan. Dus ik zal een band op moeten bouwen en toch wel 10 keer per sallon langsgaan denk ik. hahahaha

A

Anonymous

Guest
Het valt mij de laatste maanden echt op dat veel meer meiden het nzc zowel in advertentie als in communicatie pertinent afwijzen.

Eerder was natuurlijk ook sprake van selectief gedrag hierin maar werd het nog een beetje in het midden gelaten. Maar nu staat echt overal op sexjobs intiem mc, veilig en hygiënisch, etc etc.

Het lijkt en voelt als een stilzwijgend afspraak en gedragsregel die vele meiden onderling danwel ism instanties en sexjobs hebben gemaakt. Het is echt een trendbreuk. Het lijkt zelfs veel op een soort hetze tegen nzc. De ameiden durven ook bijna niet meer met nzc openlijk te adverteren.

En het grappige is dat het lijnrecht ingaat tegen de opwaartse trend en vraag naar nzc. Nzc is nog nooit zo populair en gewild geweest als nu. Vaak ook gehoord van meiden zelf dat nzc veel meer klanten trekt, sneller geld oplevert. De andere opties is vaak de hele dag wachten op een enkele bezoeker. Met andere woorden, veel tijd, geld en energie steken in slecht renderende business.

Wie of wat speelt hier dan op de achtergrond vraag ik mij af? De aanstaande Nederlandse versie van het Duitse Kondomgesetz?

Gr
Rh2017

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Hier maar bij geplakt, wat verwacht je nu voor antwoord? Ja je heb gelijk, of nee vind ik niet.?

Biggie

Toogplakker
13 mrt 2017
68
6
robinhood2017 zei:
Het valt mij de laatste maanden echt op dat veel meer meiden het nzc zowel in advertentie als in communicatie pertinent afwijzen.

Eerder was natuurlijk ook sprake van selectief gedrag hierin maar werd het nog een beetje in het midden gelaten. Maar nu staat echt overal op sexjobs intiem mc, veilig en hygiënisch, etc etc.

Het lijkt en voelt als een stilzwijgend afspraak en gedragsregel die vele meiden onderling danwel ism instanties en sexjobs hebben gemaakt. Het is echt een trendbreuk. Het lijkt zelfs veel op een soort hetze tegen nzc. De ameiden durven ook bijna niet meer met nzc openlijk te adverteren.

En het grappige is dat het lijnrecht ingaat tegen de opwaartse trend en vraag naar nzc. Nzc is nog nooit zo populair en gewild geweest als nu. Vaak ook gehoord van meiden zelf dat nzc veel meer klanten trekt, sneller geld oplevert. De andere opties is vaak de hele dag wachten op een enkele bezoeker. Met andere woorden, veel tijd, geld en energie steken in slecht renderende business.

Wie of wat speelt hier dan op de achtergrond vraag ik mij af? De aanstaande Nederlandse versie van het Duitse Kondomgesetz?

Gr
Rh2017

Je geeft zelf eigenlijk al antwoord doordat de vraag omhoog gaat, zullen meer mensen bij voorbaat al informeren naar die mogelijkheden. Doordat gebeurt vinden meer mensen het noodzakelijk duidelijk te zijn dat dat niet aangeboden wordt. Sowieso hebben veel vrouwen een dont't lijstje, vaak staan er ook dingen als letsel en plas/poepseks. Ze zullen het ook wel deels van elkaar kopiëren, sowieso beetje inspiratie opdoen van een ander zijn adje.

A

Anonymous

Guest
Cwp nou iets van wat bezoekers er zelf van vinden. Ik vind het toch allemaal best georganiseerd en niet zozeer meer individueel bepaald.

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Het antwoord is al gegeven.

Nzc is vaker een lokkertje gebleken. Het alternatief is anders inderdaad de hele dag wachten op een klantje.

Maar een betrouwbare DVP is ook niet zomaar gevonden en wie weet hoe ze zich op het lange termijn gedraagd...

Terug
Naar boven