Opmerkelijk -:)

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Als ik naar de winkel posters kijk is het in NL ;-) . Beeg

Maar wie is het ;-)

Deurklink

Toogplakker
15 jan 2018
131
4
Nieuwe commercial van Van Haren schoenen! Jeetje wat trekt die gozer een rare face bij het sjorren aan zijn pik

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
426
185
Deurklink zei:
Nieuwe commercial van Van Haren schoenen! Jeetje wat trekt die gozer een rare face bij het sjorren aan zijn pik

Schoenenreus, gap. Als die Cheapowinkel al 50% korting geeft, dan is het echt mis daar.

Je hebt het filmpje gevonden? Kan je dan de link hier posten?!

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
426
185
xavierke zei:
Enig idee welke gangbangs die man met HIV organiseerde?

Dit speelde jaren geleden ook in de Groningse gayscene. Die lamlul organiseerde dus biohazard parties. Echt sick, als je daarover nadenkt.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
426
185
xavierke zei:
Enig idee welke gangbangs die man met HIV organiseerde?

Dit speelde jaren geleden ook in de Groningse gayscene. Die lamlul organiseerde dus biohazard parties. Echt sick, als je daarover nadenkt.

31 aug 2016
1.194
112
Door zo iets voor te stellen heb je dus verdomd weinig van de wereld gezien ..

Door de legalisering van de prostitutie werden prostituees verplicht zich n te schrijven waardoor de regering de grootste pooier van het land is geworden !!

Op dienst verlening staat 20% tarief dus 1/5 wat een legale dame verdient gaat naar de belastingen.
Daarbij moet ze een boekhouding bij houden .
(dus meestal een accountant)

Vandaar dat sites als seksjobs en kinky floreerden.
De dames gaan ondergronds .( waardoor de controle ontdoken wordt )
En de illegaliteit duchtig door gaat .

Door iets te verbieden gaat men nog dieper ondergronds dus nog minder te controleren..

Hoe gaan die koekwauzen het acute geldprobleem oplossen van diegene die voor het oudste beroep kiezen ?

Hoeveel seksueel gefuseerde zullen er niet ontstaan die hun frustratie nergens meer kunnen uitleven ..
Hoeveel verkrachtingen zullen er gebeuren ..

Nee dat is fijn .

Mensenhandel en gedwongen prostitutie verhelp je niet met belastingen opleggen ..
Maar zeker niet door het te verbieden ..

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
lekker ding zei:
Waar het geloof leidend is, is gezond verstand afwezig.

Verder heb ik er geen behoefte aan om te worden betutteld.

Ja, mensenhandel/vrouwenhandel is in- en inslecht. Maar dan laat het OM een grote vis gewoon gaan, met die Turkse Koerd oid.

Verder zijn er genoeg vrouwen die er vrijwillig voor kiezen. Hoe dan?

Het lijkt wel of iedereen terug in de tijd wil. Extreme moslims naar het jaar 750 en deze gristendwingelanders naar het jaar 1950 of eerder.

Ook veelzeggend dat ze 6 jaar deden over dat aantal handtekeningen...

Deurklink

Toogplakker
15 jan 2018
131
4
Waar het geloof leidend is, is het verstand afwezig. Mooie quote ben ik het ook helemaal mee eens.

Komt er nooit doorheen de betutteling gaat ver in Nederland maar ze zullen het nooit verbieden!

A

Anonymous

Guest
Leuk ik zie twee uitspraken die me uit het hart gegrepen zijn

Waar het geloof leidend is, is het verstand afwezig.
Door zo iets voor te stellen heb je dus verdomd weinig van de wereld gezien ..

Het zijn jonge christenen en die konden bij GertJan Segers meteen op de koffie komen.
20 jaar geleden is die Segers met de EO naar Zweden in geweest om de werking van de wet te bekijken.
Toen was al duidelijk dat het niet de gewenste werking had maar het geloof is leidend.

Als die vrome gezichtjes nu eens zouden kijken hoe het komt de vrouwen in handen van mensenhandelaren vallen.
Maar daar kan is minder in het oog springend he die rode ramen zijn dat wel

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Deurklink zei:
Waar het geloof leidend is, is het verstand afwezig. Mooie quote ben ik het ook helemaal mee eens.

Komt er nooit doorheen de betutteling gaat ver in Nederland maar ze zullen het nooit verbieden!

Dank je wel!
Een fijn weekend!

Terug
Naar boven