Opmerkelijk -:)

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Ziekelijk of iemand die zelf al besmet is? Al besmet zijn en willen neuken zonder condoom zonder iemand anders te besmetten, dan kan ik de oproep wel begrijpen.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
451
Wie weet moest die tekst wel verandert worden door sexjobs zelf :?: weet niet hoelang hij er al mee adverteerde..

m1ichel

Toogplakker
5 aug 2016
137
78
Of de heer leest mee hier.. zal me niks verbazen als hij een account heeft hier.
Vraag me toch af en toe af of er meer zijn die gewoon doorgaan met daten en nzc die hiv hebben.
Maakt mij wel iets voorzichtiger met mijn contacten..

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
m1ichel zei:
Of de heer leest mee hier.. zal me niks verbazen als hij een account heeft hier.

Natuurlijk heeft hij dat.
Was er hier vroeger geen forumlid dat besmet was en nog steeds doorneukte ZC ?

A

Anonymous

Guest
Balthasar zei:
m1ichel zei:

Een trol of een hele zieke geest. Iemand die bewust is van het hebben van HIV en gewoon bare doorneukt (uberhaubt nog neukt) is poging tot doodslag

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
451
:lol: :lol: :lol: wat een mensen ook weer.. Geite wollen sokken figuren.. Op en top "maar ze krijgen het straks nog voor elkaar ook.. :? Als het zo door gaat..!! :roll:

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
zonder zei:
Balthasar zei:
m1ichel zei:

Een trol of een hele zieke geest. Iemand die bewust is van het hebben van HIV en gewoon bare doorneukt (uberhaubt nog neukt) is poging tot doodslag

https://www.hln.be/nieuws/binnenlan...-twee-meisjes-16-opzettelijk-met-hiv~a3e25e77
Maar 5 jaar.

MikeRoss

Toogplakker
22 nov 2017
47
0
CWP zei:
'Hier verkopen vrouwen hun lichaam voor 30 euro'

Zijn er ook bezoekers van dit forum die zich herkend hebben op straat :lol: :lol:

Niet op straat, maar waar ik kom in Duitsland in een club betaal je ook 30euro voor een half uur.... tja moest ik wel ff aan denken ja.

MikeRoss

Toogplakker
22 nov 2017
47
0
Robbie zei:
MikeRoss zei:
CWP zei:
Zijn er ook bezoekers van dit forum die zich herkend hebben op straat :lol: :lol:

Niet op straat, maar waar ik kom in Duitsland in een club betaal je ook 30euro voor een half uur.... tja moest ik wel ff aan denken ja.

Niet helemaal want 25 minuten en 30€ entree.

Ik weet niet wat die vrouwen terugzien van die entreegelden.

Klopt.. half uur was afgerond.
En de vrouw zei niet voor hoelang ze hun lichaam verkopen voor €30.

Maar het ging om die €30...

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
bare raider zei:
:lol: :lol: :lol: wat een mensen ook weer.. Geite wollen sokken figuren.. Op en top "maar ze krijgen het straks nog voor elkaar ook.. :? Als het zo door gaat..!! :roll:

Mislukte figuren die vooral hun zin willen doordrijven. Ik kan er geen respect voor opbrengen.. :x

Terug
Naar boven