bare raider
Legende
- 28 jun 2015
- 2.786
- 451
Wat een iedioot... :?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
CWP zei:Text lijkt in een dronken bui te zijn aangemaakt, als je op het linkje klikt staat het er niet meer namelijk.
https://www.sexjobs.nl/gratis-sexcontact/sex-zonder-condoom/-oosteuropese-vrouw-gezocht_6415626
m1ichel zei:Of de heer leest mee hier.. zal me niks verbazen als hij een account heeft hier.
Balthasar zei:m1ichel zei:Of de heer leest mee hier.. zal me niks verbazen als hij een account heeft hier.
Natuurlijk heeft hij dat.
Was er hier vroeger geen forumlid dat besmet was en nog steeds doorneukte ZC ?
'Hier verkopen vrouwen hun lichaam voor 30 euro'
De Doubletstraat in Den Haag staat bekend als de goedkoopste prostitutie straat van Nederland.
Buurtbewoners zijn klaar met de overlast en komen in actie.
zonder zei:Balthasar zei:m1ichel zei:Of de heer leest mee hier.. zal me niks verbazen als hij een account heeft hier.
Natuurlijk heeft hij dat.
Was er hier vroeger geen forumlid dat besmet was en nog steeds doorneukte ZC ?
Een trol of een hele zieke geest. Iemand die bewust is van het hebben van HIV en gewoon bare doorneukt (uberhaubt nog neukt) is poging tot doodslag
Barefan zei:
CWP zei:'Hier verkopen vrouwen hun lichaam voor 30 euro'
Zijn er ook bezoekers van dit forum die zich herkend hebben op straat :lol: :lol:
MikeRoss zei:CWP zei:'Hier verkopen vrouwen hun lichaam voor 30 euro'
Zijn er ook bezoekers van dit forum die zich herkend hebben op straat :lol: :lol:
Niet op straat, maar waar ik kom in Duitsland in een club betaal je ook 30euro voor een half uur.... tja moest ik wel ff aan denken ja.
Robbie zei:MikeRoss zei:CWP zei:Zijn er ook bezoekers van dit forum die zich herkend hebben op straat :lol: :lol:
Niet op straat, maar waar ik kom in Duitsland in een club betaal je ook 30euro voor een half uur.... tja moest ik wel ff aan denken ja.
Niet helemaal want 25 minuten en 30€ entree.
bare raider zei::lol: :lol: :lol: wat een mensen ook weer.. Geite wollen sokken figuren.. Op en top "maar ze krijgen het straks nog voor elkaar ook.. :? Als het zo door gaat..!! :roll: