Off topic: Relatie met trans

frenkied

Snuffelaar
20 mei 2021
8
6
Dag heren,

Ik vroeg mij af of 1 van jullie ooit een relatie of serieus hebben gedate met een trans. Bij mij is het nooit zo ver gekomen, maar heb volgende week een (normale) date staan met een trans. Hoe is jullie ervaring daarmee?

groetjes,

Frenkie

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Hoi Frenkie,

Ik heb in het verleden en nu fwb vriendschappen gehad met transen. Het gaat erom dat je zeker bij de 1e keer scherp bent en daarna blijft. De reacties #2 na je post mag je serieus, want dat gebeurt nl ook. Het komt voor dat enkele ts sekswerkers een contact zoeken met een leuk iemand (voor hun), naast hun klanten.

De meesten waar ik zo'n band heb of had zijn sexwerkers. Daarnaast is het belangrijk om snel door te krijgen of ze drugs gebruiken. Die combinatie daarvan heeft vaak geleid tot een breuk. Zijn ze sexwerker, dan kunnen ze, naarmate je vaker seks hebt gehad, hulp aan je vragen. Toen ik single was, kon ik bij een paar een heel weekend blijven en dan werd er aan mij gevraagd of ik ze naar een klant kan brengen of iets van de supermarkt halen. Maar let wel op dat je zelf niet in hun circuit binnen gezogen wordt, want 1x in het verleden kwam ik in een ongewenste situatie terecht. Daar kwam ik gelukkig ongeschonden uit. Dus laat je zeker niet overheersen.

Dus blijf altijd s.v.p. scherp, ga nooit drugs voor ze scoren, dus stel zelf een grens. Tot slot met sekswerkers is het wel zo dat ze zelf de tijd bepalen wanneer je welkom bent.
Hun boodschap zal zijn my way or the highway.

Cumgiver

frenkied

Snuffelaar
20 mei 2021
8
6
Hoi Frenkie,

Ik heb in het verleden en nu fwb vriendschappen gehad met transen. Het gaat erom dat je zeker bij de 1e keer scherp bent en daarna blijft. De reacties #2 na je post mag je serieus, want dat gebeurt nl ook. Het komt voor dat enkele ts sekswerkers een contact zoeken met een leuk iemand (voor hun), naast hun klanten.

De meesten waar ik zo'n band heb of had zijn sexwerkers. Daarnaast is het belangrijk om snel door te krijgen of ze drugs gebruiken. Die combinatie daarvan heeft vaak geleid tot een breuk. Zijn ze sexwerker, dan kunnen ze, naarmate je vaker seks hebt gehad, hulp aan je vragen. Toen ik single was, kon ik bij een paar een heel weekend blijven en dan werd er aan mij gevraagd of ik ze naar een klant kan brengen of iets van de supermarkt halen. Maar let wel op dat je zelf niet in hun circuit binnen gezogen wordt, want 1x in het verleden kwam ik in een ongewenste situatie terecht. Daar kwam ik gelukkig ongeschonden uit. Dus laat je zeker niet overheersen.

Dus blijf altijd s.v.p. scherp, ga nooit drugs voor ze scoren, dus stel zelf een grens. Tot slot met sekswerkers is het wel zo dat ze zelf de tijd bepalen wanneer je welkom bent.
Hun boodschap zal zijn my way or the highway.

Cumgiver
Dank cumgiver. Deze leren kennen via tinder. In tegenstelling tot de meeste transen heeft hij/zij geloof ik wel eEn normale baan dus ben benieuwd. Wat mij triggerde is met name de moodswings (bijna tegen bordeline aan)

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Graag gedaan Frenkie.

Dat je haar opbTinder gevonden had, dat is leuk man. En toch zie ik op tinder zelf bij "explore" en "alleen plezier", dames en transen waar ik het vermoeden dat ze sexwerkers zijn. Ook komen daar dames voorbij met als laatste foto een "to good to be true" prijslijst en een link waar je maar beter niet heen kan gaan.

Maar het zou geweldig zijn, dat het jouw match geslaagd zal zijn. Let s.v.p. wel op dat je de juiste persoonlijke voornaam woord gebuik als je met haar een date heb, want ik weet dat de meesten transgenders niet gediend om man of hij of het genoemd worden. Bij de meesten maak je een hele slecht beurt en de kans op een goede beurt krijgen of geven volledig de mist in gaat.

Veel plezier alvast gab

CG

Meneertjezaterdag

Snuffelaar
29 mei 2022
10
4
Eens met Cumgiver!

Ik wil daarnaast toch graag opmerken dat daten met drugsverslaafden nooit perse een goed idee is. ;-) En volgens mij heeft dat niks met trans zijn te maken.

Ik denk dat het belangrijk is je te realiseren dat het niet gemakkelijk is om op te groeien met het gevoel dat jouw lijf en geslacht niet passen bij wie je bent. Dat kan leiden tot gevoelens van depressie of angst. Ik heb mij ooit laten vertellen dat persoonlijkheidsstoornissen vaker voorkomen bij transvrouwen.

Ik heb een paar fantastische dates en één echte FWB gehad met transvrouwen en geen een van hen zat in de prostitutie. Bedenk dat als je over de wallen loopt, je heel veel prostituees ziet; maar niet elke vrouw in de supermarkt is een prostituee. Wat ik bedoel te zeggen: er zijn veel meer transvrouwen die gewoon als vrouw door het leven gaan en een normale job hebben en ook als vrouw Tinderen. Die vallen je waarschijnlijk niet snel op.

Stap er lekker spontaan in! Ik ben zelf bij elke date op mijn hoede. Als het om meer dan eenmalig gaat: Borderline blijf ik bij weg, verslaving ook. En eerlijk, dat is ook wel eens misgegaan

frenkied

Snuffelaar
20 mei 2021
8
6
Ik ben jullie nog een update verschuldigd. Naar aanloop van onze date hadden we even gebeld en toen kwam ter sprake dat we beide van de wellness houden. Dus ik stelde voor om vrijdag naar de wellness te gaan. Tot mijn verbazing stemde ze daarmee in.

De vrijdag had ik haar opgehaald met de auto bij haar huis. Er stapte een vrouwelijke latina van 170 in de auto met een gigantische latina kont. Drie zoenen gegeven en vervolgens door naar de wellness. In de auto een beetje over koetjes en kalfjes gepraat, waarbij ze vertelde dat ze in een intratuin achtig iets werkt. Aangekomen bij de wellness was ze verbaasd. Zij dacht we gaan naar een openbare wellness. Ik had andere plannen dus had een prive wellness geboekt, wat ze niet erg vond. Echter stonden we een kwartier lang voor een dichte deur nu de wellness eigenaar niet door had dat er een reservering was geplaatst, dus er was geen medewerker ter plekke. Het was koud buiten dus ik deed een poging om elkaar warm te houden, en dat lukte. Vrij snel stonden we al goed te tongen voor de dichte deur. Uiteindelijk kwam er een medewerkster die de deur opendeed en we konden genieten van de twee uur wellness. In die twee uur heeft ze mij twee keer klaar gepijpt en heb ik haar heerlijke lichaam mogen masseren.

Ik denk omdat het een transdame was blijf je zo'n persoon toch seksualiseren waardoor end of the day het enkel draait om de seks (wat ook geen straf is) en dan ga je toch rekenen wat ben ik kwijt geweest voor twee keer klaargepijpt te worden (in casu enkel de kosten van twee uur wellness) ipv af te vragen of je een echte connectie hebt gemaakt met je date.

Ik zou haar daarentegen nog wel een keer willen zien, maar dan wel weer in een zelfde setting...

Terug
Naar boven