Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
klinkt niet best...Een familielid heeft dat gedaan. Hij is financieel uitgekleed.
Dank cumgiver. Deze leren kennen via tinder. In tegenstelling tot de meeste transen heeft hij/zij geloof ik wel eEn normale baan dus ben benieuwd. Wat mij triggerde is met name de moodswings (bijna tegen bordeline aan)Hoi Frenkie,
Ik heb in het verleden en nu fwb vriendschappen gehad met transen. Het gaat erom dat je zeker bij de 1e keer scherp bent en daarna blijft. De reacties #2 na je post mag je serieus, want dat gebeurt nl ook. Het komt voor dat enkele ts sekswerkers een contact zoeken met een leuk iemand (voor hun), naast hun klanten.
De meesten waar ik zo'n band heb of had zijn sexwerkers. Daarnaast is het belangrijk om snel door te krijgen of ze drugs gebruiken. Die combinatie daarvan heeft vaak geleid tot een breuk. Zijn ze sexwerker, dan kunnen ze, naarmate je vaker seks hebt gehad, hulp aan je vragen. Toen ik single was, kon ik bij een paar een heel weekend blijven en dan werd er aan mij gevraagd of ik ze naar een klant kan brengen of iets van de supermarkt halen. Maar let wel op dat je zelf niet in hun circuit binnen gezogen wordt, want 1x in het verleden kwam ik in een ongewenste situatie terecht. Daar kwam ik gelukkig ongeschonden uit. Dus laat je zeker niet overheersen.
Dus blijf altijd s.v.p. scherp, ga nooit drugs voor ze scoren, dus stel zelf een grens. Tot slot met sekswerkers is het wel zo dat ze zelf de tijd bepalen wanneer je welkom bent.
Hun boodschap zal zijn my way or the highway.
Cumgiver
Volgens mij gebruiken ze allemaal drugs.Daarnaast is het belangrijk om snel door te krijgen of ze drugs gebruiken.