Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb voor morgen een afspraak met haar kunnen maken, ook al is dit heel lastig gegaan.
Ze vraagt iets ik geef antwoord, zij bevestigd en 10 minuten later vraagt ze wederom hetzelfde....ik geloof dat ik hetzelfde gesprek minimaal 4x heb gevoerd (misschien al een slecht teken)
Uiteindelijk maar zien of het er morgen van gaat komen ze heeft uiteindelijk wel bevestigd, indien yes dan post ik deze week mijn recensie
Helaas bleef de vaagheid van haar kant uit, niets meer van vernomen tot ik op mijn wandeltel. ineens een berichtje kreeg in het weekend dat ze weer beschikbaar was en wilde af spreken.
Ik heb het toen maar laten gaan mij iets teveel gedoe.
Ik heb deze Nora vandaag bezocht. Ze is nogal apart qua communicatie. Ik denk dat het door de ADHD komt. Ik mocht haar voor 150 voor 45 minuten all in neuken na te hebben onderhandeld over de prijs. Dame ontvangt in een studentenhuis en kent geen schaamte. Dus de mede studenten kunnen gewoon meeluisteren. De dame doet alles wat is afgesproken inclusief anaal zc. Helaas kreeg ik m er maar niet in. Ze is erg strak en door de moeite om m erin te krijgen werd de lul slap. Toen maar in haar kutje afgemaakt. Tijd wordt netjes volgemaakt en het is de dame van de foto. Al met al dus best een goede date voor deze prijs.
Ik weet niet waarom maar ik kan mijn bericht niet bewerken. Was nog vergeten te vermelden dat de afspraak van 20:00 uit eindelijk 21:00 werd door gedoe aan haar kant. Dus ze is niet goed met tijden. Daarnaast heeft ze een gouden tand maar ziet ze er voor de rest fris uit.
Ze was in ieder geval niet onder invloed toen ik bij haar was en zag ook geen sporen daarvan. Maar ze praat wel heel snel en is warrig. Of dat helemaal aan de ADHD ligt weet ik niet. Je vermoeden kan inderdaad kloppen