Nora - Tilburg

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Jammer dat je geen screendump hebt toegevoegd van de advertentie. Hij staat nu offline.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
0f265ad8-2bf0-4f0a-92b0-5be3287ec1d3_thumb_248.jpg

En weer online .... niets zo veranderlijk als een vrouw

Herne

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
403
152
De lijst met extra's met bijbehorende extra's is te lang om een screendump van te maken.
Trucje: pagina naar PDF printen en dan converteren naar PNG.

Bijlagen

• Nora-1.png
    Nora-1.png
    468,6 KB · Weergaven: 353
  • Nora-2.png
    Nora-2.png
    157,9 KB · Weergaven: 342

thiando

Snuffelaar
20 feb 2022
13
17
Ik heb voor morgen een afspraak met haar kunnen maken, ook al is dit heel lastig gegaan.
Ze vraagt iets ik geef antwoord, zij bevestigd en 10 minuten later vraagt ze wederom hetzelfde....ik geloof dat ik hetzelfde gesprek minimaal 4x heb gevoerd (misschien al een slecht teken)
Uiteindelijk maar zien of het er morgen van gaat komen ze heeft uiteindelijk wel bevestigd, indien yes dan post ik deze week mijn recensie

Edit: vind nog e.e.a. op girlsreview over haar, lijkt niet veel soeps.
https://www.girlsreview.nl/threads/nora-tilburg.31409/

Laatst bewerkt:

thiando

Snuffelaar
20 feb 2022
13
17
Hoi Bart,

Helaas bleef de vaagheid van haar kant uit, niets meer van vernomen tot ik op mijn wandeltel. ineens een berichtje kreeg o_O in het weekend dat ze weer beschikbaar was en wilde af spreken.
Ik heb het toen maar laten gaan mij iets teveel gedoe.

barney

Toogplakker
11 dec 2019
118
82
Ik heb deze Nora vandaag bezocht. Ze is nogal apart qua communicatie. Ik denk dat het door de ADHD komt. Ik mocht haar voor 150 voor 45 minuten all in neuken na te hebben onderhandeld over de prijs. Dame ontvangt in een studentenhuis en kent geen schaamte. Dus de mede studenten kunnen gewoon meeluisteren. De dame doet alles wat is afgesproken inclusief anaal zc. Helaas kreeg ik m er maar niet in. Ze is erg strak en door de moeite om m erin te krijgen werd de lul slap. Toen maar in haar kutje afgemaakt. Tijd wordt netjes volgemaakt en het is de dame van de foto. Al met al dus best een goede date voor deze prijs.

barney

Toogplakker
11 dec 2019
118
82
Ik weet niet waarom maar ik kan mijn bericht niet bewerken. Was nog vergeten te vermelden dat de afspraak van 20:00 uit eindelijk 21:00 werd door gedoe aan haar kant. Dus ze is niet goed met tijden. Daarnaast heeft ze een gouden tand maar ziet ze er voor de rest fris uit.

barney

Toogplakker
11 dec 2019
118
82
Ze was in ieder geval niet onder invloed toen ik bij haar was en zag ook geen sporen daarvan. Maar ze praat wel heel snel en is warrig. Of dat helemaal aan de ADHD ligt weet ik niet. Je vermoeden kan inderdaad kloppen

Terug
Naar boven