Nieuwe recensies zoals vroeger

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Zijn er geen leden meer die net zoals de oude getrouwe door de advertentie heen lezen en de dame zc neuken? Moeten het allemaal dames zijn die het voorgekauwd in hun advertentie hebben staan? Zijn er geen avonturiers meer?

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
@marcodw1980

Toch fijn dat je me zoveel aandacht geeft

Dan heb je toch niet goed gekeken waar ik gerecenseerd heb, ik geef het goede voorbeeld als meerdere meedoen zoals ik al zei over 2024 kan ik 20 nieuwe melden ik heb er echter geen een gemeld omdat die kapot gebombardeerd worden door leden van dit forum. Degene die ze verdienen hebben ze allang gehad van mij en die melden die dames ook niet op dit forum

Pietje de zeeuw

Toogplakker
1 jun 2020
33
10
Zo is het maar net. Als je een nieuwe een positieve recensie geeft, loopt je inbox vol. En niet met zinnige gesprekken maar met een rits aan commando's ; adres? Telefoonnummer? Anaal?
Zonder een fatsoenlijke band deel ik geen dames meer. Die worden min of meer geterroriseerd. Er zijn nog nieuwe dames genoeg. Afgelopen maand nog 2 dames ontmoet die op 300meter van elkaar wonen en van elkaars bestaan niet weten. Nzc was niet afgesproken maar geen condoom gezien. Zelf in het verleden dames cadeau gekregen en ook weer dames cadeau gedaan, maar dit met medewandelaars waar je een vertrouwensband mee hebt opgebouwd.

marcodw1980

Toogplakker
15 jan 2023
190
153
Als een dame niet via NZC adverteert, is er altijd een kans dat ze door veel mensen benaderd wordt. Dit is eigenlijk geen nieuw probleem, toch? Dit gebeurt al zolang het forum bestaat.

Het lijkt een beetje een lastig dilemma. Je wilt graag dat anderen dames bespreken die niet via NZC adverteren, zodat jij ze misschien kunt benaderen, maar je meldt ze zelf niet omdat je bang bent dat ze dan door anderen worden benaderd.

Waarom niet afgesloten deel op dit forum? Als je over een paar dames een topic bent gestart krijg je toegang!

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
@pietjedezeeuw

Zo is het maar net,

Het forum kan goud zijn maar wat wordt er al 3 jaar gesukkeld nondeju

marcodw1980

Toogplakker
15 jan 2023
190
153
Toch fijn dat je me zoveel aandacht geeft

Dan heb je toch niet goed gekeken waar ik gerecenseerd heb, ik geef het goede voorbeeld als meerdere meedoen zoals ik al zei over 2024 kan ik 20 nieuwe melden ik heb er echter geen een gemeld omdat die kapot gebombardeerd worden door leden van dit forum. Degene die ze verdienen hebben ze allang gehad van mij en die melden die dames ook niet op dit forum

Die sneer slaat nergens op. Je zit te klagen dat er weinig nieuwe dames worden besproken, maar ondertussen hou je zelf ook alles voor je en wacht je gewoon tot een ander iets doet. Als iedereen zo zou denken, gebeurt er natuurlijk helemaal niks. En dan wel klagen? Kom op zeg, als je zo'n topic opent, wees dan ook degene die het voortouw neemt. Of anders hou je gewoon op met dat gezeur.

En trouwens, 20 dames in een jaar? Dat is wel héél ongeloofwaardig hoor, zeker als je de afgelopen drie jaar maar zes nieuwe dames hebt aangedragen. Nu ineens een stuk productiever? Practice what you preach, of kom met echte suggesties. Alleen maar roepen dat alles ruk is, is echt de makkelijkste weg.

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Misschien dat de "stoere" en meest productieve leden die tientallen hoeren bezoeken per maand een afgeschermd stukje kunnen krijgen op deze site. Dan hebben ze geen last meer van al die "sukkeltjes" die niet zo vaak naar de hoeren gaan.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
@marcodw1980

Wat zeg ik nou? Waarom recenseer ik die nieuwe dames niet? Het huidige forum kan niet met nieuwe pareltjes omgaan kansloze missie is het

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Tientallen per maand? Dat zou mooi zijn! Er staat nergens tientallen per maand.

Het gaat erom dat we dit forum in beweging krijgen

https://www.nzcforum.com/whats-new/posts/1871106/

Openingspagina zojuist weer allemaal oude meuk
Nou ja, ik lees toch wel eens dat mensen 2x per week op pad gaan.. maar tientallen is inderdaad wel wat overdreven van mij 😬
Ik ben met je eens dat al dat klagen geen zin heeft. Ik lees ook liever avonturen van bezoekjes, zowel de positieve als de negatieve.

Dit is natuurlijk wel de slechtste tijd van het jaar voor hoerenlopers.. 90% van de meiden is weg nu.
Je zult zien Februari-Maart ontploft het hier weer.

Johan54

Toogplakker
17 jun 2019
70
55
Misschien dat de "stoere" en meest productieve leden die tientallen hoeren bezoeken per maand een afgeschermd stukje kunnen krijgen op deze site. Dan hebben ze geen last meer van al die "sukkeltjes" die niet zo vaak naar de hoeren gaan.

Nee, privileges horen niet op een forum.
Dit soort types kunnen beter een KIK groepje starten waar de hun hoertjes onderling kunnen rouleren.

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Ik heb vanalles gelezen wat word aangeduid als mede oorzaak vh wegblijven van nieuwe recensies en zo.
En eigenlijk is er maar 1 echte oorzaak, minder dames ...
10 jaar geleden stonden afspraakjes en redlights vol, knalvol met dames en er kwamen regelmatig nieuwe gezichten. In ieder stad, ieder dorp vond je er. En het leukste vd zaak was dat het bijna allemaal amateurtjes waren. Studentes, jonge mama's, verveelde huisvrouwen, ...
En sinds covid hebben die soort bijna allemaal only fans ontdekt...
Dáár zitten die soort nu allemaal, only fans en soortgelijke media.
Ze verdienen mooi geld en moeten geen enkele vent nog over zich laten gaan.

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Zijn er geen leden meer die net zoals de oude getrouwe door de advertentie heen lezen en de dame zc neuken? Moeten het allemaal dames zijn die het voorgekauwd in hun advertentie hebben staan? Zijn er geen avonturiers meer?
Niet voor 200 euro per poging. En de laatste keer werd ik zelfs aangevallen omdat ik een soa had gemeld.

En je geeft zelf ook aan dat je alleen maar vragen krijgt over nieuwe DVP.

Nogmaals, de tijden zijn veranderd en dat ligt niet aan de beheerder van NZC forum.

Mvg,

marcodw1980

Toogplakker
15 jan 2023
190
153
Wat zeg ik nou? Waarom recenseer ik die nieuwe dames niet? Het huidige forum kan niet met nieuwe pareltjes omgaan kansloze missie is het
Het forum kan goud zijn maar wat wordt er al 3 jaar gesukkeld nondeju

Je zeurt veel maar draagt ook geen oplossing aan. Huidige forum en laatste 3 jaar? Make up your mind? Is het nou een nieuw "probleem" of al een probleem dat drie jaar speelt?
Elke reden die mensen hier zetten negeer je. Lekker makkelijk? Of komt het je niet uit? Zeg dan gewoon wat je wil dat we moeten zeggen want blijkbaar heb jij al bedacht hoe het zit en zijn wij allemaal te dom om te poepen.

Als iemand een DVP deelt ga jij die toch ook benaderen voor NZC? Maar jij deelt niet want dan worden ze benaderd. Hypocriet heet dat. Oh nee jij hoeft niemand te benaderen want je kan er zelf 20 vinden blijkbaar. Nou mooi. Waar heb je dit forum dan nog voor nodig en waar maak jij je on godsnaam druk om. Ga kerst vieren...

Dit soort types kunnen beter een KIK groepje starten waar de hun hoertjes onderling kunnen rouleren.
Eens! Kunnen ze daar lekker klagen.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Wacht even voor je allemaal conclusies trekt, de dames die ik niet deel adverteren ook niet met Nzc een hele belangrijke nuance, kijk die het vermelden en benaderd worden prima maar de dames die er niet mee adverteren daar gaat het om die worden dan ja kapot gebeld, geappt etc

Het gaat mij erom dat dit forum gewoon aan het sukkelen is

Kom op je hebt toch altijd een paar zakcentjes ik je zak om te neuken of hoe zit het hier tegenwoordig, ja het is duurder en ik heb geluk dat ik ondernemer ben en een redelijk bedrijf heb, maar neemt niet weg dat anderen ook geld over kunnen houden om beetje te snoepen

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
@frankypanky

Wat is er veranderd dan? Ja ook zoiets dat je gezeik krijgt over een soa dat kan ook niet

marcodw1980

Toogplakker
15 jan 2023
190
153
Wacht even voor je allemaal conclusies trekt, de dames die ik niet deel adverteren ook niet met Nzc een hele belangrijke nuance, kijk die het vermelden en benaderd worden prima maar de dames die er niet mee adverteren daar gaat het om die worden dan ja kapot gebeld, geappt etc

Het gaat mij erom dat dit forum gewoon aan het sukkelen is

Jij deelt zelf niks, net zoals veel anderen hier, en dan verwacht je dat er openlijk over die "geheime" NZC DVPs wordt gepraat? Serieus? Je geeft zelf al de reden waarom dat minder gebeurt. En in plaats van in te gaan op opmerkingen zoals dat "afgesloten hoekje op dit forum," blijf je hangen in je klaagzang. Ondertussen sukkelt het forum volgens jou maar verder, terwijl er gewoon nog volop wordt geschreven. Sterker nog, er wordt meer dan genoeg gedeeld (de bekende NZC DVPs oke) – check die eerdere posts maar.

En ja, blijf jij maar roepen over hoe leden zich massaal op een dame storten zodra ze "bare" doet, maar je zit zelf ook op het NZC-forum, hè? Dit is helemaal niks nieuws. Jaren geleden, voor jij lid was, waren er al gasten die met dit forum in de hand "bare" probeerden af te dwingen. Gestoord? Absoluut. Maar wat ga je eraan doen? Het blijft een openbaar forum. Dit forum draait inmiddels bijna tien jaar en met meer leden krijg je nou eenmaal ook meer onzin. Dat is niet te vermijden.

Vroeger was alles beter :ROFLMAO:

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Voordat ik lid was joh ik was al bij Sammeke actief waar heb jij het over?

Maar dit is gewoon kut het is geen klaagzang maar gewoon zoals het is, alleen maar de bekende dames worden beschreven, niks nieuws niks noppes nada trigger me maar dat ik er alvast eentje ga delen

Terug
Naar boven