Nieuwe recensies zoals vroeger

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
214
210
Positieve input is in dit topic te vinden
https://www.nzcforum.com/threads/soa-opgelopen.10991/page-28#post-236226

Maar gekheid. Hoewel mensen steeds digitaler worden, zijn fora al jaren minder populair. In het algemeen, over alle onderwerpen, komt door platforms als Reddit, groepen op Facebook en weet ik wat niet meer. Dat zal dus ook zn uitwerking hebben op het aantal actieve gebruikers hier.

Goed, even voor mezelf. Ik ga sowieso al minder naar de dames, omdat financieel de prioriteiten bij een woning liggen. Verder is NZC voor mij niet het allerbelangrijkste. Ja het is lekker om een dame vol te spuiten, maar dat ik een klik heb, ze tongzoent er er onder de 35 is, vind ik belangrijker. Verder ben ik van de langere dates. Dames die aan bovenstaande voldoen zitten ruim boven de €150/u (+extra's) dat ik bij een prive huis betaal.

Dus ja, daarom minder recenties van mij. Voor volgend jaar wel al een afspraak gemaakt met iemand die begin dit jaar het wel zonder deed, indien getest. Niet over NZC gehad, maar ik laat me in elk geval even testen voor dit bezoekje 🫣

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Als ik een (heel) goede ervaring heb met een meid dan deel ik het op het forum, en meestal ga ik vervolgens meerdere keren naar haar zolang ze in BE verblijft, want why change a winning formula, recent: Ola, Jesica, Alessia, Cindy, Loredana, enz. 😊 in dat geval ga ik er soms 2x per week naartoe en dan heb ik niet onmiddellijk behoefte om een nieuwe dame te ontdekken, met het risico dat ze tegenvalt en het weer weggegooid geld is.

Maar ik ga niet elke neukbeurt met hen telkens in detail rapporteren omdat het op den duur wat repetitief wordt, ik geef soms gewoon aan wanneer ze (terug) in ons land zijn.

Het klopt dat het aantal echte recensies is achteruit gegaan, ik kan alleen over de BE sectie spreken, die van NL volg ik niet echt. Dat is jammer want ik heb al heel wat leuke en geile ervaringen gehad dankzij collega wandelaars die hun ervaring delen.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
@Johan321

Geloof me op de vroegere gora kwamen er recensies over dames waar nu nog over recensies over geschreven worden ik en cerato peewee, handycarp, Amazing, lekkerding, etc etc recenseerde zoveel geile en nieuwe dames ook dames in België, dat is er helemaal maar dan ook helemaal vanaf en inderdaad je hoeft niet steeds dezelfde dame te recenseren maar het gaat mij om de nieuwe aanwas en pareltjes die houden we voor onszelf maar ik kan zo 20 nieuwe dames vermelden alleen al over 2024 maar door alle gezeik gebeurt het niet dat bedoel ik eigenlijk

marcodw1980

Toogplakker
15 jan 2023
190
153
Nou, het is eigenlijk heel simpel. Sinds corona is alles flink duurder geworden, dus ik wandel wat minder. Ik bedoel, als ik kan kiezen tussen 150 of dik boven de 200 euro uitgeven, dan weet ik het wel. En dan hebben we het nog niet eens over die fijne inflatie – zo'n 15-20% in drie jaar tijd. Daar gaat je hobbybudget, foetsie!

Dus ja, mijn vaste clubje bezoek ik nu wat minder vaak. Ik ga echt niet elke keer weer een review schrijven over dezelfde dame, en op goed geluk iets nieuws proberen voor een forum? Nah, liever niet. Kortom, ik ben een stuk luier geworden. 🙃

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Hallo? Net wat @marcodw1980 zegt. Sinds 2022 zijnde prijzen geëxplodeerd en ze komen niet meer omlaag!

Tegenwoordig betaal je 200 euro wil je nzc. Of je moet aan de grens met Duitsland wonen, dan kun je lekker langs een FKK en meteen goedkoop boodschappen doen en tanken.

200 euro voor een neukbeurt en je weet niet of je waar voor je dure geld krijgt. Dan ben je vanzelf minder actief en ga je ook minder schrijven. Ik ben bijvoorbeeld in de afgelopen maanden sowieso al minder actief op NZC, afgezien van een leuk avontuur (met foto) in Pattaya.

Verder spaar ik vooral om op vakantie te gaan naar Thailand en dat is met alle (achterlijke milieush*t rondom Schiphol) al lastig genoeg.
Dus daarom ben ook ik minder actief.

marcodw1980

Toogplakker
15 jan 2023
190
153
Ik zat ff op Kinky te scrollen n.a.v. mijn eerdere reactie en viel me op dat er steeds meer wisseling is bij de dames. 5 pagina's NZC, waarvan 2 met dames die korter dan 3 maanden bezig zijn (ongeveer de helft dus)

Als ik kijk wie er minimaal een jaar actief zijn:
  • Lillith Hoorn? 1 keer geweest, doet geen CIP, zeker geen reden om terug te gaan
  • Rocanna Amsterdam? Geen top recensies.
  • Meppel dames? Veel te duur, zit je al snel op 300+.
  • Alis Amsterdam? Grote kans dat je voor niks rijdt, dus ik skip heel Amsterdam al ook vanwege de hey bby clan.
  • Criss Almere? Heeft een dubbel profiel als Andreaa en die heeft slechte reviews.
Kortom, minder geld, duurder en lastig kiezen en veel risico's tegenwoordig.

Lekker tongetje

Toogplakker
8 feb 2019
170
135
Pas nog een dame gedeeld de helft loopt te zeiken dat zijn geen amateur prijzen als ze mijn verhaal goed gelezen hadden
Dan hadden ze voor 150 een uurtje kunnen neuken
Nee iedereen gaat haar opzoeken berichtjes sturen doe je het echt zonder
Mag ik in je kutje klaar komen
Ik heb op het nzc forum gelezen en dan ook nog laten zien
Gevolg ik ben weer ff klaar met pareltjes delen

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
@Lekker tongetje

Precies dit het gezeik wat er los komt als je een nieuwe dame meld echt het is erger dan de huidige politiek!

Dat gezaag over een dame en hoe de dame dan benaderd wordt en er is altijd wel wat gezeikt maar vroeger werd er veel meer geneukt, en gerecenseerd

https://www.nzcforum.com/whats-new/posts/1866848/

De openingspagina Nzc hierboven alleen maar oude meuk

marcodw1980

Toogplakker
15 jan 2023
190
153
Het is hierboven toch al uitgelegd waarom er minder nieuwe dames zijn? Klinkt voor mij vrij logisch als je er even over nadenkt. Meer SOA's bijvoorbeeld, dat risico is gewoon groter tegenwoordig. Als je dan niet deelt, verklein je de kans daarop. En misschien dat sommige meiden daardoor zelfs stoppen met NZC. Tel daar de inflatie bij op, alles is duurder geworden, dus dat maakt het ook minder aantrekkelijk.

Dan heb je nog dat het aanbod wat minder betrouwbaar lijkt te worden. En laten we eerlijk zijn, Duitsland wordt voor veel leden gewoon steeds interessanter. Al die dingen bij elkaar, ja, dan is het toch niet gek dat er weinig nieuwe gezichten opduiken?

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Natuurlijk is het wel gek dat er minder gemeld wordt je moet goed lezen wat ik schrijf er zijn nog volop dames en toppers die zc gaan

Jij praat over soa's die zijn er altijd geweest. Duitsland ik en vele met mij komen er niet duitslandgangers is een hele vaste dezelfde groep

Het gaat om Nederland België en die recensies zijn veel en veel minder en het gezeik als je er een meld man man man

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Al een aantal weken/maanden begin ik steeds meer het idee te krijgen dat het aantal reviews aan het teruglopen is. Regelmatig bekijk ik een paar provincies die bij mij in de buurt liggen en het aantal nieuwe reviews (zelfs het aantal reakties op bestaande topics) is gewoon niets of nauwelijks iets. Ligt dit aan die provincies (Gelderland, Noord-Brabant en Utrecht) of is het algemene trend die dalende is?

Ik heb zelf in het begin 1 review geplaatst, waar niets mis mee was, maar die werd gewoon verwijderd. Sindsdien deel ik ook geen ervaringen meer, omdat het wel weer verwijderd zal worden.

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Dat heeft misschien te maken dat er strenger gemodereerd wordt en een aantal leden daar het niet mee eens zojn en dan ook geen reviews plaatsen, omdat er vanuit wordt fegaan dat het niet goed is en toch wordt verwijderd als het niet bevalt door bepaalde personen.
En je krijgt het gevoel dat er niet meer veel mag geschreven worden, als je er iets van zegt krijg je commentaar erop of een reactie/antwoord van take it or leave it of als het je niet bevalt wat doe je dan hier enzovoort.

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Al een aantal weken/maanden begin ik steeds meer het idee te krijgen dat het aantal reviews aan het teruglopen is. Regelmatig bekijk ik een paar provincies die bij mij in de buurt liggen en het aantal nieuwe reviews (zelfs het aantal reakties op bestaande topics) is gewoon niets of nauwelijks iets. Ligt dit aan die provincies (Gelderland, Noord-Brabant en Utrecht) of is het algemene trend die dalende is?

Ik heb zelf in het begin 1 review geplaatst, waar niets mis mee was, maar die werd gewoon verwijderd. Sindsdien deel ik ook geen ervaringen meer, omdat het wel weer verwijderd zal worden.
Er zal best aangegeven zijn waarom je review verwijderd is.
Voor de rest denk ik dat er niet veel reviews worden geplaatst omdat de meiden die zich bare laten neuken toch een vrij select groepje is waar op een gegeven moment alles al over geschreven is.
Er komen misschien niet zoveel nieuwe bij.. en het is December dus er werken er een kleiner aantal momenteel.

marcodw1980

Toogplakker
15 jan 2023
190
153
Volgens mij zijn er genoeg redenen gegeven en willen een paar leden hier vooral zeiken op de leiding van het forum.
Moet zeggen dat de overdreven aanwezigheid van bepaalde leden ook een reden is waarom ik weinig schrijf. Weinig uitnodigend als je afgebkt wordt als je een vraagt stelt. Heb die Hanna en vriendin bv beide geneukt. Vond het diep triest. Weet alleen dat als ik dat zeg ik bak shit over mee heen krijg. Tja.. schrijf ik niet. Boeiend

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
@Moderator

Waarom worden recensies verwijderd waaronder die van Walker2?

Er wordt nog genoeg gepionierd en geneukt omdat ik privé contact heb met een paar leden niet eens per pm en er wordt dan genoeg gedeeld, het forum gaat zo een stille dood sterven en dat is gewoon jammer

Er wordt notabene opgeroepen om
Leden te gaan rapporteren kom op laten we gewoon lekker neuken en schrijven

Beheer

Beheerder
NZC Staff
17 mrt 2015
162
215
Navraag bij Walker2 wees uit dat het een recensie van ongeveer 1,5 jaar geleden betrof. Lastig te zeggen wat daar toen de reden van was.

Maar er worden niet "zomaar" recensies verwijderd. Toen niet, en nu niet.

marcodw1980

Toogplakker
15 jan 2023
190
153
Als je de zoekfunctie gebruikt, kun je precies zien hoeveel er geschreven wordt. En weet je wat? Er zijn meer nieuwe onderwerpen en reacties dan vorig jaar. Dus er is niks aan de hand. Wat wel opvalt, is dat de topicstarter zelf sinds 2020 nauwelijks nieuwe dames op het forum heeft geïntroduceerd. Ik zie maar 6 onderwerpen...

Misschien kun je zelf het goede voorbeeld geven? 😊

Terug
Naar boven