Nieuwe prostitutiewet in Duitsland die AO verbiedt

enjoyerik

Toogplakker
27 mrt 2015
141
2
marius13 zei:
mensen die parenclubs bezoeken . worden die ook gecontroleerd op safesex?

Dat vroeg ik mij dus ook af t.a.v. van de gelegenheidsstelletjes die de spemagames bezoeken. Als zo'n bezoekende (lees onbetaalde) dame o.a. sex heeft met een of meer andere bezoekers dan valt daar m.i. niet tegen op te treden met de nieuwe wet. Vraag is in hoeverre deze formule kan worden omgezet in een feestje waar formeel geen betaalde dames aanwezig zijn maar waar toch voldoende vrouwvolk aanwezig is om het leuk te maken.

enjoyerik

Toogplakker
27 mrt 2015
141
2
... te denken valt aan een a.o. swinger/gangbang party waar die liefhebbers van a.o. die een standaard soa check aan de deur als meerwaarde zien (mannen, vrouwen en stellen) elkaar kunnen treffen voor bare sex tussen bezoekers onderling.

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
zoiets kan overal. een soa test als meerwaarde. De organisaties zullen ook wel aan het broeden zijn om door te kunnen gaan.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Pooiers zijn steeds vindingrijk, de wet zal hen achterna hollen/.

Parenclubs zouden een alternatief zijn mits juiste inkleding, of iets als Leer elkaar kennen in onze relatieclub..... je neukt ze en komt toto de vaststelling dat ze niets voor jou is.....

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
nieuws op de spermagames website:

Ab dem 01.07.2017 geht es mit SG Parties weiter ;-)

zal dan wel sperma in condoom party worden als ze geen achterdeur gevonden hebben

A

Anonymous

Guest
Met filmopnames schijnt het wel te kunnen.
Volgens mij geldt dat in Nederland ook. In officiele clubs mag het niet, tenzij het filmopnames betreft.
Maar goed, word toch liever niet door iedereen die mij lichaam heeft gezien herkend. Zeker niet door mijn vriendin. :D

A

Anonymous

Guest
Dat zal bij Spermagames niet gaan. Dat is een instituut Zal dus bovenaan de lijst met te controleren evenementen staan. Bij de handhavingsteams van de politie.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Sperma Games hebben zich er op voorbereid en via een achterdeur kan men nog steeds AO doen,
maar men moet zich dan eerst van te voren aanmelden
http://www.spermagames.com/anmelden/?11.07

Liebe Gäste,

wir sind uns darüber bewusst, dass in letzter Zeit viele Gerüchte, Unwahrheiten, Halbwissen - der Hesse sagt: " Dummes Gebabbel!" um Partyveranstaltungen im Umlauf waren und sind !

Es war kein Geheimnis, dass der 01.07 2017 kommt !!!

SG-Parties hat in den letzten 2 Jahren auf diesen Tag hingearbeitet und konnte die Partys konzeptionell verändern.
Somit dürfen wir unseren Gästen mitteilen, das wir nicht vom Prostituiertenschutzgesetz betroffen sind.

Wir freuen uns darüber, daß wir Dich auch in Zukunft auf unseren heißen Partys begrüßen dürfen !!!

Liebe Grüße

Eure Micha

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Mindestalter & Sonstiges:

Zutritt ab 21 Jahre !
Die Anmeldung setzt die Bereitschaft zu einem HIV- & Syphilis- Test voraus.

Zum zusätzlichen Schutz unserer Gäste... schließen wir eventuell entsprechend belastete Risikogruppen - trotz Kondombenutzung - somit aus.

In all unseren Veranstaltungsräumen liegen Kondome aus !

Durch die Anmeldung ist es uns möglich auf ein ausgewogenes Gästeverhältnis zu achten !!!

Im Eintrittspreis sind sämtliche Kosten enthalten. Es entstehen keine zusätzlichen Kosten !!

Bei unseren Partys werden keine sexuellen Dienstleistungen angeboten.

Prostituierte haben zur Ausübung ihres Gewerbes keinen Zutritt.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

http://www.spermagames.com/home/

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Ik ga zaterdag of zondag naar Villa Venus om te testen of het nog rubberloos kan op de kamer. Zijn er meer wandelaars die dit weekend naar onze Oosterburen afreisd?

4fun

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
169
Ben van plan morgen weer eens naar de Vulkan te gaan. Ben benieuwd!

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
tim zei:
Sperma Games hebben zich er op voorbereid en via een achterdeur kan men nog steeds AO doen,

Liebe Gäste,

wir sind uns darüber bewusst, dass in letzter Zeit viele Gerüchte, Unwahrheiten, Halbwissen - der Hesse sagt: " Dummes Gebabbel!" um Partyveranstaltungen im Umlauf waren und sind !

SG-Parties hat in den letzten 2 Jahren auf diesen Tag hingearbeitet und konnte die Partys konzeptionell verändern.
Somit dürfen wir unseren Gästen mitteilen, das wir nicht vom Prostituiertenschutzgesetz betroffen sind.

Wir freuen uns darüber, daß wir Dich auch in Zukunft auf unseren heißen Partys begrüßen dürfen !!!

Liebe Grüße

Eure Micha

Zutritt ab 21 Jahre !

Zum zusätzlichen Schutz unserer Gäste... schließen wir eventuell entsprechend belastete Risikogruppen - trotz Kondombenutzung - somit aus.

Durch die Anmeldung ist es uns möglich auf ein ausgewogenes Gästeverhältnis zu achten !!!

Im Eintrittspreis sind sämtliche Kosten enthalten. Es entstehen keine zusätzlichen Kosten !!

Eerste AO-party, voorzien op 11 juli, gaat niet door vanwege te weinig aanmeldingen.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
4fun zei:
Ik ga zaterdag of zondag naar Villa Venus om te testen of het nog rubberloos kan op de kamer. Zijn er meer wandelaars die dit weekend naar onze Oosterburen afreisd?

4fun

Ik ben zaterdagavond in Villa Venus geweest (zie topic). Bij mij werd er op de kamer meteen naar de condoom gegrepen, de dame maakte meteen duidelijk dat het met condoom te doen was. Ik was dit sowieso toch van plan dus geen probleem voor mij. Ik kende de dame niet. Maar ik denk wel dat het nog mogelijk is met de dames als je ze al kent. Voor nieuwe klanten zal het wel moeilijk worden denk ik.

A

Anonymous

Guest
burrito zei:
tim zei:

Liebe Gäste,

Liebe Grüße

Eure Micha

Zutritt ab 21 Jahre !

Eerste AO-party, voorzien op 11 juli, gaat niet door vanwege te weinig aanmeldingen.

Te weinig aanmeldingen? Of simpelweg omdat de angst er goed inzit en de Duitsers het niet vertrouwen dat SG zo makkelijk roept dat ze niet getroffen wordt door de nieuwe regelgeving? Een groot event als dit zal zeker op bezoek van de "handhavingstroepen" kunnen rekenen. Iedereen zal in beginsel afwachten tot er wat meer duidelijkheid is over de exacte manier waarop de politie zal optreden. In Nederland hebben we al kunnen meemaken hoe dit toezicht strenger en strenger is geworden. Nu zijn de Duitsers aan de beurt. Heb de indruk dat nu al Oostblok-maffiosi zich met hun dames verplaatsen naar NL en BE. M.n. in NL zullen die het nog moeilijk krijgen (zie ook thema over Gelderland/Overijssel, denk een reactie op deze verwachte grensoverschrijding).

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Zijn er inmiddels al ergens controles geweest door de Duitse politie, en wat is dan evt. het gevolg voor de Club, Dame, en de klant???

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Ben benieuwd wat er nu per 1 januari gaat veranderen, of blijft het net als 1 juli afgelopen jaar weer storm in een glas water.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
spuitpik zei:
Ben benieuwd wat er nu per 1 januari gaat veranderen, of blijft het net als 1 juli afgelopen jaar weer storm in een glas water.

Voor de clubs valt het wel mee, althans voorlopig lijkt het daar toch op. Misschien dat de registraties van de dames nog problemen kan opleveren, daar was nog een overgangsperiode meen ik. De prive adresjes zoals in Krefeld waar ik vroeger al eens kwam zijn bijna allemaal opgedoekt. Dat heeft men serieus aangepakt.

In één van de grotere sauna clubs waar ik kom werd er na 1/7 plots ook met condoom gepijpt. Terwijl ik voor 1/7 nooit met condoom gepijpt werd. Ook door een dame die vroeger steevast zonder pijpte en die ik al meermaals geboekt had. En ook een nieuwe dame die meteen aangaf dat er met condoom gepijpt zou worden. Ik ben deze maand na enkele maanden weg gebleven te zijn opnieuw in diezelfde club geweest en plots werd er weer standaard zonder condoom gepijpt door de dames die ik geboekt heb. Het werd telkens wel op voorhand gevraagd of het pijpen zonder of met mocht zijn, vroeger werd het steeds standaard gedaan.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Weet er iemand of er door de wet in Duitsland al ergens is opgetreden tegen sex zonder rubber, of is het storm in een glas water.

Terug
Naar boven