Nieuwe prostitutiewet in Duitsland die AO verbiedt

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
spuitpik zei:
Weet er iemand of er door de wet in Duitsland al ergens is opgetreden tegen sex zonder rubber, of is het storm in een glas water.
Nog niks van gehoord maar Duitsland is een groot land en we zijn nog niet eens 1 maand verder..

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Vooral het
aanpakken van Pparty Trefs en AO gang Bangs waren het doel van deze wetgeving. En die zijn ondertussen verdwenen. Doel bereikt?

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Lig niet zo wakker van de PT's, maar zijn de GB's echt gestopt? Dacht dat het doel was eigenlijk ook alle vormen van GB, bare of niet, uit te bannen?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Die Partytreffs en gb's van voor 1 juli zijn nagenoeg allemaal verdwenen. Je ziet ze niet meer op de sites. Jammer want het was wel een geile bedoeling voor weinig geld. Dus als het daarom ging heeft de nieuwe wet wel zijn doel bereikt.

enjoyerik

Toogplakker
27 mrt 2015
141
2
De spermagames draaien anders nog volop en ik neem aan dat als er een camera op komt te staan (zoals bij de GGG studieo's) het weer een heel ander verhaal wordt.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Zijn er eigenlijk al clubs, dames of bezoekers die een boete of iets dergelijks hebben gehad. Het lijkt wel of er niets gebeurd is na de nieuwe wet.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Hoe controleren ze dat dan? komen ze met een endoscoopcameraatje kijken of je nu wel of niet met een condoompje in het poesje zit of niet. :lol: :lol: :lol:

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
De Duitsers kennende zouden ze misschien wel een ouderwetse razzia kunnen houden. :D Ipv een Ausweis en je fiets te eisen, eisen ze nu de condoom te laten zien dat om je vriend is gemonteerd.

A

Anonymous

Guest
In mijn ogen lijkt de Duitse aanpak gericht te zijn op 2 facetten:
1) Openlijk adverteren met AO op websites wordt aangepakt. Mijn inschatting is dat 90% van de websites geschoond is. De dames omschrijven zich nu als tAbulOs in plaats van dat ze AO aanbieden.

2) Laufhausen waar nagenoeg iedere dame nzc aanbiedt zijn in meerdere steden gesloten. Veronderstelling is dan dat nzc wordt afgedwongen door de exploitant. Opmerkelijk bij de aanpak hiervan is dat de Duitse Justitie veel gebruik maakt van en belang hecht aan de AO forums waar recensies op gedeeld worden. De recensies geven de politie een goed overzicht van de kamers, dames, data en aangeboden diensten. Politie/Justitie staat er sowieso sterk voor in het gros van de zaken, met name omdat het vaak gaat om buitenlandse dames en ze de koppeling maken met de belastingdienst. Niet veel zullen hun inkomsten hebben opgegeven en willen dus wel meewerken aan een verklaring.

Politie razzia's vinden niet veel plaats. Vaak vindt dit plaats in de raamgebieden maar is meer gericht op drugshandel. Klanten laten ze meestal ongemoeid, of je moet voor problemen zorgen (er is altijd wel een dumb ass, die in paniek moeilijk gaat doen of probeert in z'n onderbroek te vluchten :D ).

Wat betreft de clubs, heb ik nog niet vernomen dat politie zich voordoet als klant. Wel komen ze periodiek langs voor een visuele check, dit deden ze voorheen ook, maar nu checken ze ook op nzc. Dit is volgens mij de reden waarom openlijk sex in de algemene ruimten in clubs bijna niet meer voorkomt.

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
@Price Dank voor heldere uiteenzetting.
Versterkt wel de stelling van Arbez, dat Duitse instanties ook op ons forum zouden meelezen.

SpiderBot

Toogplakker
6 apr 2015
72
0
Price zei:
1) Openlijk adverteren met AO op websites wordt aangepakt. Mijn inschatting is dat 90% van de websites geschoond is. De dames omschrijven zich nu als tAbulOs in plaats van dat ze AO aanbieden.

2) Laufhausen waar nagenoeg iedere dame nzc aanbiedt zijn in meerdere steden gesloten. Veronderstelling is dan dat nzc wordt afgedwongen door de exploitant. Opmerkelijk bij de aanpak hiervan is dat de Duitse Justitie veel gebruik maakt van en belang hecht aan de AO forums waar recensies op gedeeld worden. De recensies geven de politie een goed overzicht van de kamers, dames, data en aangeboden diensten. Politie/Justitie staat er sowieso sterk voor in het gros van de zaken, met name omdat het vaak gaat om buitenlandse dames en ze de koppeling maken met de belastingdienst. Niet veel zullen hun inkomsten hebben opgegeven en willen dus wel meewerken aan een verklaring.

Politie razzia's vinden niet veel plaats. Vaak vindt dit plaats in de raamgebieden maar is meer gericht op drugshandel. Klanten laten ze meestal ongemoeid, of je moet voor problemen zorgen (er is altijd wel een dumb ass, die in paniek moeilijk gaat doen of probeert in z'n onderbroek te vluchten :D ).

Wat betreft de clubs, heb ik nog niet vernomen dat politie zich voordoet als klant. Wel komen ze periodiek langs voor een visuele check, dit deden ze voorheen ook, maar nu checken ze ook op nzc. Dit is volgens mij de reden waarom openlijk sex in de algemene ruimten in clubs bijna niet meer voorkomt.

En pzc checken ze daar ook op? of valt dat buiten het verbod?

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Inderdaad verboden maar inbreken in een afgesloten kamer waar ern.koppel ligt te sexen id ern inbreukop de privecie. Waar de meiden.in Duitse clubs het meest ern hekel azn hebben.is aan de zogenamde hoerenkaart.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Price zei:

Waar haal je deze kennis vandaan ?

] Wat betreft de clubs zei:
op het moment dat een 'undercover" agent zich in een club bevind en gewoon meedoet met het bezoeken van de dames en ook aan sex zc doet
dan is dat geen probleem op het moment dat ie met een dame gekamerd heeft en zc bezig geweest is dan is hijzelf net zo schuldig en kan hij
niets eigenlijk niets doen (denk hierbij aan de 18+ VOOR DRANK, en de inzet van 16jarige door de instanties voor al dan niet handhaven)

sterker nog denk dat een 'vast bezoekend politieagent' wel uitkijkt om bij zijn club zich hieraan schuldig te maken als ie zelf ook aan sex zc
doet , hij naait zichzelf een oor aan en zal voortaan zeker wetende geweigerd worden en bij vele clubs

enjoyerik

Toogplakker
27 mrt 2015
141
2
katwesel zei:
denk dat een 'vast bezoekend politieagent' wel uitkijkt om bij zijn club zich hieraan schuldig te maken als ie zelf ook aan sex zc
doet , hij naait zichzelf een oor aan en zal voortaan zeker wetende geweigerd worden en bij vele clubs

Herinner me een discussie over het werven en inzetten van ambtenaren in Nederland om massagesalons als nep-klant te controleren op naleving van het verbod op het aanbieden van een "happy endings". Ik zou dat voor geen goud willen doen maar menigeen zag dat als een droombaan.

A

Anonymous

Guest
Droombaan :lol:

Is totaal niet realistisch dat ze dat gaan doen.

A

Anonymous

Guest
De info is ruim voorhandig in de media en de fora.

De aanpak en voortvarendheid hiervan verschilt van regio tot regio. Is afhankelijk van de lokale politiek, burgermeester en zijn prioriteiten.
Er wordt hier en daar gesproken van een schliessungswelle van bordelen, maar dat is overdreven.
Natuurlijk zijn er voorbeelden, bijvoorbeeld een dorp waar ze alle 5 bordelen hebben gesloten, maar dat is een uitzondering.
Een voorbeeld wat ik ken is een grote stad waar slechts 1 van de tientallen clubs is gesloten. Waarschijnlijk waren ze al jaren van plan deze gelegenheid te sluiten.

Het doet een beetje voorkomen aan de heksenjacht enkele jaren geleden op de flatrate bordelen. All you can fuck voor een vaste prijs werd vrouwonvriendelijk bestempeld en moest worden uitgebannen.

A

Anonymous

Guest
De onaangekondigde controles door de polizei en ordnungsamt zijn niet nieuw. Controle op brandveiligheid, hygiëne, praten met de meiden om vast te stellen dat er geen sprake is van dwang gebeurde al veel langer. Nieuw is dat expliciet vermeld moet worden dat condoomgebruik verplicht is en dat condooms in ruime mate beschikbaar moeten zijn. Er is een voorbeeld van een club die gesloten werd omdat in de club niet genoeg condooms aanwezig waren. Dat is niet slim.

Terug
Naar boven