Nieuwe prostitutiewet in Duitsland die AO verbiedt

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
amazing zei:
na de daad het zaad uit d'r poes in het condoom liet lopen en dit in de prullenbak gooide.
Want ze vertelde dat de madam na elke klant controleerde of het mét condoom was gedaan.
Er is dus voor elke hindernis een oplossing, samen kom je er echt wel uit...
om na de daad het sperma in het lege condoom erin te doen had ik gisteren over gedacht als trucje maar vergeten op te schrijven en
zo te zien heeft "amazing" al ervaring ermee gehad.

Alles AO clubs zullen er op moeten toezien dat er genoeg condooms aangeboden worden in alle kamers. Zelfs pijpen zonder is verboden.
De klant krijgt de boete als hij zonder condoom betrapt wordt.Ik denk dat nu alles stilletjes in de kamers gebeurt en
afhankelijk of de dame toestemt zonder te doen en een grote kans bestaat dat de dames extra vragen zoals al in andere clubs
waar al standard met condoom is. Dus ik schat 20 € extra.
Ik ondek nu ook dat zelfs "tabulos" dan niet meer in advertenties gebruikt mag worden.

(interessante stukjes die ik gevonden heb uit de wet (wie een beetje duits beheerst); zie ook de link van "katholiek")

Der Betreiber eines Prostitutionsgewerbes ist verpflichtet....
auf die Einhaltung der Kondompflicht durch Kunden und ...Prostituierte hinzuwirken.

Bußgeldvorschriften: Ordnungswidrig handelt, wer...als Kunde...nicht dafür Sorge trägt, dass ein Kondom verwendet wird

Einführung einer Kondompflicht für Prostituierte und deren Kunden beim Geschlechtsverkehr,
daran anknüpfend Verbot der Werbung für entgeltlichen Geschlechtsverkehr ohne Kondom.

Der Betreiber eines Prostitutionsgewerbes wird...in eine Mitverantwortung genommen für die Einhaltung der Kondompflicht
sowie darüber hinaus für die Schaffung eines Umfelds, in dem Safer-Sex-Praktiken
möglichst selbstverständlich im Interesse des Eigenschutzes für Kunden und Prostituierte zum akzeptierten Standard gehören.
Die Aushangpflicht...ist ebenfalls Ausdruck dieser Mitverantwortung des Betreibers.
Die konkrete Ausgestaltung der sexuellen Dienstleistungen bleibt gleichwohl eine höchstpersönliche Angelegenheit, die zwischen Prostituierten und deren Kunden einvernehmlich zu regeln und damit dem Einflussbereich des Betreibers entzogen ist.

Kondompflicht; Werbeverbot)
.... eine Verpflichtung von Prostituierten und deren Kunden ...zur Verwendung von Kondomen beim entgeltlichen Geschlechtsverkehr eingeführt. Unter Geschlechtsverkehr fallen neben dem vaginalen auch oraler und analer Geschlechtsverkehr.

.... männliche Kunden....sind folglich beim Geschlechtsverkehr im Rahmen der Kundenbeziehung stets verpflichtet, ein Kondom zu verwenden.
Weibliche Prostituierte.......sie sind verpflichtet, dafür Sorge zu tragen, dass beim Geschlechtsverkehr ein Kondom am Körper des männlichen Prostituierten oder Kunden zum Einsatz kommt. Daher sind auch sie als Verpflichtete des Kondomgebots aufgeführt.

Verstöße gegen die Kondompflicht sind daher für Prostituierte nach diesem Gesetz nicht bußgeldbewehrt, jedoch für Kunden....
Für die von mancher Seite geäußerte Befürchtung, die Kondompflicht solle durch Einsatz von "Scheinfreiern" gegenüber Prostituierten mit Ordnungsmitteln durchgesetzt werden, ist damit kein Raum.

Zur Sicherung der Kondompflicht wird daher als selbständige Vorschrift ein explizites Werbeverbot eingeführt.
Das Verbot erstreckt sich neben der expliziten Werbung für vaginalen, oralen und analen Geschlechtsverkehr
"ohne Kondom" auch auf szenetypische Abkürzungen wie beispielsweise "AO", "FO" oder sprachliche Umschreibungen
wie z. B. "naturgeil", "tabulos".

Die Zeitung "Die Welt" geht von etwa 200000 Prostituierten in Deutschland aus.
Diese Zahl beruht auf einer Hochrechnung anhand von Auskünften von Städten zur Prostituiertenzahl

Laut der Untersuchung "Auswirkungen des Prostitutionsgesetzes"8) sind etwa drei Viertel der Prostituierten selb-
ständig tätig; circa 10 Prozent haben einen Arbeitsvertrag, der jedoch nicht zwangsläufig über die tatsächliche Tätigkeit als Prostituierte oder Prostituierter ausgestellt ist, sondern oftmals über andere Tätigkeiten wie Hostess oder Barfrau.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Als dit zo door gaat gaan we dadelijk weer alleen maar thuis neuken met onze eigen vrouw :shock: het moet echt niet gekker worden

Klereleier

Toogplakker
2 jul 2016
55
0
spuitpik zei:
Als dit zo door gaat gaan we dadelijk weer alleen maar thuis neuken met onze eigen vrouw :shock: het moet echt niet gekker worden

Niet gekker worden :roll: moet er niet aan denken.. :shock: ..!

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
zelfs adverteren van zwangeren verboden. Voor diegene die daar op vallen.

Ook is er registratieplicht voor de dames. Wel weet ik niet hoe dit tot heden geregeld was.
Zullen dames meer ondergronds werken of toch stiekem zonder doen zoals in de bekende AO clubs ?
Het AO aanbod wordt zeker minder en misschien duurder. We zullen zien hoe creatief de dames ermee omgaan.

A

Anonymous

Guest
Vermoed dat er nu meer bare in België zal aangeboden worden. Is al sinds enkele maanden het geval in Brussel voor schappelijke prijs.

Evt eenzelfde tendens in NL. Iemand hier al ervaring?

A

Anonymous

Guest
Heb die site eens doorgenomen.... man man tot 5 jaar cel ook als klant bij zc dus zelf al bij pzc. Wat gaan ze dan in duitsland doen met de echte criminelen. Terug de doodstraf bij inbraak ....

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
het zal wel eerder een boete worden dan de gevangenis in. 5 jaar is denk ik meer voor de afschrikking en
dan moet er veel meer aan de pas komen dan alleen nzc. Bijvoorbeeld handel in deze dames en verplichten om nzc doen om de max straf te krijgen. Maar ja, ze moeten eerst iemand betrappen dat hij een dame zonder geneukt heeft.
De dame zal zeker ook niks zeggen als zij akkoord met nzc gaat.
Het speeld wel criminelen (die samenwerken met de dame)in de hand die dan een vrijer onder druk zouden kunnen zetten
om een hoge prijs achteraf te betalen aan hun met dreiging om de politie te informeren als men niet betaald.

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
tim zei:
Het speeld wel criminelen (die samenwerken met de dame)in de hand die dan een vrijer onder druk zouden kunnen zetten
om een hoge prijs achteraf te betalen aan hun met dreiging om de politie te informeren als men niet betaald.
Het zit er inderdaad in dat dit zal gebeuren.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Duitsland is het AO paradijs, en dat was een doorn in het oog van de EU.
Niet het AO gedoe op zich, maar wel vooral de uitbuiting en mensenhandel.
Binnen de EU gaat men er van uit, dat meiden die aan AO gang-bangs Party trefs en in AO clubs werken hiertoe worden gedwongen, en dat vonden ze niet netjes.
Dus werd Duitsland met de vinger gewezen en moesten ze hun wetgeving aanpassen, of beter, een wetgeving voorzien die deze zaken kon indijken of op zijn minst beperken.
Nu was Duitsland op dit vlak steeds zeer liberaal en ruimdenkend, Maar van een christelijke party als de CDU van Merkel mag je natuurlijk verwachten dat ze "preutser" en strenger zijn.
Waarschijnlijk gingen ze er van uit dat als ze dan toch een wetgeving hieromtrent moesten hebben, ze meteen een vrij strenge wilden.
En dat is het geworden, het feit dat meiden zich moeten registreren is niet nieuw, dat is nu ook al zo, maar er is geen of nauwelijks controle op. Bij Ome Bernds moeten meiden geregistreerd zijn en een SOA attest voorleggen (maandelijks) of ze komen er niet in.
Ze betalen dan een, in verhouding, zeer laag bedrag om met de sociale zekerheid in orde te zijn. De Duitsers zijn niet dom, ze weten dat ze in deze wereld geen grote bijdrage moeten vragen, want dat er in dat geval toch bijna niemand zich gaat registreren. Liever een hoog aantal meiden die een kleine bijdrage geven, dan niemand die een hoge geeft. Zo was het in ieder geval.
Wat de toekomst hier gaat brengen is nog niet duidelijk.

Dat ze zich gaan mengen met AO in de huizen is een andere zaak, velen dachten dat de publiciteit hier omtrent zou verboden worden, maar dat is dus niet zo, ze verbieden gewoon AO.

Moet ik dan als man, als ik een dame lik, een beflapje gebruiken ook????

Weet dat de soep nooit zo heet wordt gedronken als dat ze wordt uitgeschept.....

In het begin zal het wel moeilijk zijn om nog AO meiden te vinden, maar na een tijdje zal het wel verwateren. Het Duitse gerecht heeft wel andere zaken om zijn pijlen op te richten.

Aanvankelijk wat controles en er enkel betrappen zodat iedereen bang is. Maar na verloop van tijd zal alles wel in zijn plooi vallen. Zolang er niet open en bloot met AO wordt geadverteerd, zullen de controle's wel wegvallen op zeer sporadisch zijn.

Uiteindelijk komt alles terug op het oude, maar zullende wandelaars zelf onder elkaar moeten vertellen waar de AO te vinden is. Publiciteit zal je er niet meer over vinden, behalve op het "Dark net" dan.

A

Anonymous

Guest
Ja, zo lezen we nu weer dankzij de EU.

Wat zijn we toch gezegend met de EU...

Hahaha...die hele poppenkast van overbetaalde vergaderlijken in Brussel zijn echt een aanwinst voor ons land. Maar niet heus.

In en in triest wat de EUSSR allemaal in petto heeft voor ons. Over paar jaar moet je eerst toestemming vragen om naar de WC te gaan.

Globalisering en multinationals zwaaien in Brussel de scepter en op den duur onze vrijheid vrijwel nil zijn.

Net zoals de verkeersboetes in Nederland heeft deze wetgeving ook een ander doel dan waar deze eigenlijk voor bedoeld is.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
AO (GB) partys worden dan echt moeilijk om mee te adverteren. Laatste tijd zeer weinig (of geen) advertenties van de Viersen meiden
waar je de hele dag kon rondneuken voor 60-80€ (de kwaliteit was er ook naar)
Misschien onder de naam als privat party en dan een lidmaatschapsbedrag betalen ?
AO dan in de darkroom waar dat niet gecontroleerd kan worden ? :lol:
Misschien wordt girlfriendly of girlfriendexperience (gfe) het nieuwe AO woordje. Als adverteerder zou ik het daarme proberen.
In Beieren en in het Saarland bestaat al de condoomplicht.
Controle is natuurlijk heel moeilijk en dames zullen misschien dan eerder vaste "zonder condoom" (of betrouwbare) klanten nemen,
dan een risiko nemen om verraden te worden.

Aschaffenburg, in dem das örtliche Gesundheitsamt angesiedelt ist, sagt: »Eine turnusgemäße Überprüfung ist momentan nicht durch das Gesetz geregelt.« Heißt: Es wird nicht kontrolliert. Bauer erinnert auch daran, dass etwa die Wohnung einer Prostituierten nicht ohne Weiteres überprüft werden kann: »Das wäre ein Eingriff in das Grundrecht.«
Liegt eine Anzeige vor oder gibt es einen konkreten Verdacht des Verstoßes, geht die Polizei der Sache nach: Meldet ein Freier, dass eine Prostituierte Sex ohne Kondom anbietet, muss sie dies prüfen.

dat zijn stukken uit de main-echo Kondompflicht: In Bayern schon seit 1987 per Verordnung erzwungen | Foto: Oliver Berg/dpa

jeroom

Toogplakker
26 mrt 2015
208
65
Petergust heeft het hierboven goed uitgelegd. In het begin zal niks meer mogelijk zijn, maar na een tijdje (wanneer de inkomsten van de dames zakken) wordt alles weer zoals voorheen.

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
188
Heb het idee dat de dames nu meer met Gf6 adverteren dan met oa. Het is natuurlijk niet gezegd dat iemand die met Gf6 adverteerd ook ao doet.

Monitor

Snuffelaar
13 aug 2015
23
13
Via hookers las ik dat per 1 juli verboden is om zonder condoom sex te hebben in de dvp wereld, zowel oraal als intiem. Paar keer per jaar ga ik naar duitsland en wandelen daar is toch beter dan hier, qua prijs en mogelijkheden, ik zou het jammer vinden als het einden komt met het condoomvrij sex hebben bij de oosten buren. Zijn er wandelaars hier die vaak naar duitslands gaan en meer van weten? Wat betekend dit in de praktijk? Handhaven lijkt me vrij moeilijk. Ook las ik dat dames die stiekem pzc (nu is pzc standaard in duitsland) doen extra geld voor vragen, slechte ontwikkeling dit :(

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
Monitor zei:
Zijn er wandelaars hier die vaak naar Duitsland gaan en meer van weten? Wat betekent dit in de praktijk? Handhaven lijkt me vrij moeilijk.
Er valt gewoon helemaal niets over te zeggen hoe de nieuwe wet in de praktijk zal uitpakken, álles is speculeren.
De een beweert met stelligheid dit, en de ander op minstens even goede goede gronden dat. Op andere fora worden er pagina's vol over geschreven, maar het is volstrekt zinloos om hier verder tekst aan te besteden.
Het enige raadzame is: profiteer ervan, nu het allemaal nog kan.

.

A

Anonymous

Guest
Arbez zei:
Monitor zei:
Het enige raadzame is: profiteer ervan, nu het allemaal nog kan. [/color]
.

De vraag is natuurlijk wel waar je feitelijk van profiteert. Oorspronkelijk doel van deze wetgeving is mensenhandel en gedwongen prostitutie tegen te gaan. De Duitse prostitutiewet van 2002 (ter legalisering van prostitutie) gaf weinig beperkingen aan. Door de open grenzen binnen de EU, leidde dit tot een massale toestroom van sekswerkers uit diverse Oostbloklanden. Met als gevolg een enorme reductie van het prijsniveau en het steeds vaker aanbieden van condoomloze seks. Gerenommeerde bordelen konden hun deuren sluiten en de pooiertjes hadden vrij spel. In mijn begintijd als bare-wandelaar, heb ik ook wel eens zo'n Oostblokdame bezocht. Maar kon mij toch zelden aan de indruk onttrekken dat het er niet vrijwillig aan toeging. Hoezeer ze dit ook ontkenden, volgens de handhavingsteams van de Nederlandse politie uit angst voor de gevolgen. Wie denkt dat de nieuwe wetgeving in Duitsland moeilijk te handhaven is, vergist zich flink. Waarom denk je dat die Oostblokdames telkens van locatie wisselen? Waarom sluit sexjobs de rubriek Neuken zonder condoom voor nieuwe advertenties? In praktijk wordt volop jacht gemaakt op alles wat geen legale prostitutie is. Legale clubs worden streng gecontroleerd op naleving van de gezondheidsvoorschriften en verdere arbeidsomstandigheden. Helaas leidt dit er ook toe dat de dames die hier wel vrijwillig voor kiezen, ook van het toneel verdwijnen. Immers, als Nederlands ingezetene wordt je het leven zo goed als onmogelijk gemaakt als je 2 x betrapt wordt door de politie (o.a. EUR 5.000 boete). Al van veel dames gehoord dat ze daarom maar stoppen. Veel sekswerkers in Duitsland, overwegend van Roemeense komaf, werken voor dumpprijzen. Laten we ons geen illusies maken. Hiertoe worden ze aangezet door hun pooiers, niet zelden georganiseerde criminele bendes. Als deze dames in Nederland in de kassen werken, verdienen ze zelfs meer! Dus wat doen we feitelijk als we van deze dumpprijzen "profiteren"? En waarom zou in zoveel landen (bijv. Frankrijk en Zweden) al een boete gelden voor de klant bij een bezoek aan een prostituee? Die boete wordt straks ook in Duitsland deels neergelegd bij de klant die gebruik maakt van kondoomloze seks. Waarom zou dat zijn? Simpel: om er zoveel mogelijk voor te zorgen dat de bestaande praktijken aan banden worden gelegd. Die maffia is moeilijk te vervolgen, dus pak je ook de klant aan. Dat is effectiever. Helaas moeten bij dit soort wetgeving de "goeden" steeds onder de "kwaden" leiden. Maar kom op mannen! Door maar steeds op zoek te zijn naar de "laagste prijs" voor bare seks begeef je je op het terrein van misbruikte dames, borderliners, drugsgebruikers en wat dies meer zij. Mij niet gezien, maar ieder zijn ding. Ik moest dit even kwijt. Hoop hiermee niemand te beledigen. Want zo bedoel ik het niet.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
GBfun zei:
Waarom sluit sexjobs de rubriek Neuken zonder condoom voor nieuwe advertenties?
kan niks zien dat nzc bij sj gesloten is. Er staan vandaag geowoon zoals altijd nieuwe advertenties er in.

Terug
Naar boven