Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DriverC zei:Het zal niemand ontgaan zijn dat Hookers een nieuwe site heeft, maar wat een zooitje zeg, het topic over bugs is erg druk.
Zoiets test je toch voordat je het live gooit, het zijn wel erg veel fouten of zaken die niet meer werken.
DriverC zei:Het zal niemand ontgaan zijn dat Hookers een nieuwe site heeft
Barefan zei:ik ga voorlopig nog niet vernieuwen geen stress.
Handycarp zei:Ik kan op de vernieuwde hookers site de knop "zoek een recensie" niet meer vinden.
Daar kon je aangeven wat je zocht en waar en dan kreeg je een lijst met namen.....
Ben ik nou gewoon blind aan het worden of is die functie er niet meer?
DriverC zei:Eigenlijk is dit je kans om te schrijven wat je wil daar, denk dat de mods hun handen vol hebben aan de bugs en zelf door de bomen het bos niet meer zien![]()
:mrgreen:Bruintje45 zei:DriverC zei:Eigenlijk is dit je kans om te schrijven wat je wil daar, denk dat de mods hun handen vol hebben aan de bugs en zelf door de bomen het bos niet meer zien![]()
Idd heb al een testje gedaan en zelfs GSM nummers worden niet verwijderd. Mods kunnen niets meet verifiëren en aanpassen door andere prios.
Heb wat pub gemaakt voor nzc. Moraalridders zijn nog niet wakker (of hun rubbertjes aan het uitwassen)
Amigo1 zei:Nieuwe site is echt ruk!
Ik kan geen enkele recensie openen op mijn iPad. De site blijft maar aangeven dat er problemen zijn en blijft de pagina opnieuw laden :evil: