Nieuwe Hookers.nl site

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Het zal niemand ontgaan zijn dat Hookers een nieuwe site heeft, maar wat een zooitje zeg, het topic over bugs is erg druk.
Zoiets test je toch voordat je het live gooit, het zijn wel erg veel fouten of zaken die niet meer werken.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
DriverC zei:
Het zal niemand ontgaan zijn dat Hookers een nieuwe site heeft, maar wat een zooitje zeg, het topic over bugs is erg druk.
Zoiets test je toch voordat je het live gooit, het zijn wel erg veel fouten of zaken die niet meer werken.

Ach heeft al meer platgelegen dan in de lucht, snel de vorige versie terugplaatsen

A

Anonymous

Guest
Is inderdaad een hele miskleun !! Enkele maanden geleden is ook de topicindeling op een zootje gegooid. Er wordt ook minder gerecenseerd. Voor BE is veel meer nieuws en reviews op youppie.net. Hopelijk blijft dit forum zoals het nu is ;)

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Dit i.c.m. het partijdig en moraalridderachtig gedrag van sommigen daar en dan met name de mods, ben ik er niet rouwig om als het een aflopende zaak is.
Ik schrijf daar al heel lang niets meer, lijkt wel of de mods echt niets beters te doen hebben soms dan zeiken om het zeiken.
Een forum hoort een open discussie platform te zijn, men post tegenwoordig van alles op social media, maar op een forum mag niet.

Gelukkig is het hier wel gezellig, open en vrij om je mening te geven :)

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
ik ga voorlopig nog niet vernieuwen geen stress.
Ik krijg al stress bij het idee alleen.
Nee dankje ik ben blij dat alles vlotjes loopt. en wil vooral blij blijven LOL

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Ik kan op de vernieuwde hookers site de knop "zoek een recensie" niet meer vinden.
Daar kon je aangeven wat je zocht en waar en dan kreeg je een lijst met namen.....

Ben ik nou gewoon blind aan het worden of is die functie er niet meer?

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
Handycarp zei:
Ik kan op de vernieuwde hookers site de knop "zoek een recensie" niet meer vinden.
Daar kon je aangeven wat je zocht en waar en dan kreeg je een lijst met namen.....

Ben ik nou gewoon blind aan het worden of is die functie er niet meer?

Die is er inderdaad niet meer. Zo wordt handig voorkomen dat je gaat zoeken op "intiem zonder condoom". NZC als zoekterm was trouwens al langer uitgeschakeld. Het zou eigenlijk andersom moeten, naast de optie "klaarkomen in mond" zou er ook een optie moeten zijn met "klaarkomen in vagina".

A

Anonymous

Guest
nieuwe hookers is kut. Veel berichten kwijt en site oogt ook minder dan voorheen. Zie bij oude beoordelingen alleen neuken en pijpen staan en niet of dit met of zonder was. Aanfluiting

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
De klikbare kaartjes met links werken ook niet, gaat goed zo :lol:
De knop om een recensie te lezen werkt weer wel.

Eigenlijk is dit je kans om te schrijven wat je wil daar, denk dat de mods hun handen vol hebben aan de bugs en zelf door de bomen het bos niet meer zien :D

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
De firma Midhold zet zich in elk geval weer eens goed in de etalage te kakken over de kwaliteit van hun IT-dienstverlening die zo te zien net zo belabberd werk levert als de strenge keuring van advertenties door Support. Het komt allemaal erg amateuristisch over.
.

A

Anonymous

Guest
DriverC zei:
Eigenlijk is dit je kans om te schrijven wat je wil daar, denk dat de mods hun handen vol hebben aan de bugs en zelf door de bomen het bos niet meer zien :D

Idd heb al een testje gedaan en zelfs GSM nummers worden niet verwijderd. Mods kunnen niets meet verifiëren en aanpassen door andere prios.
Heb wat pub gemaakt voor nzc. Moraalridders zijn nog niet wakker (of hun rubbertjes aan het uitwassen :p )

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Bruintje45 zei:
DriverC zei:

Idd heb al een testje gedaan en zelfs GSM nummers worden niet verwijderd. Mods kunnen niets meet verifiëren en aanpassen door andere prios.
Heb wat pub gemaakt voor nzc. Moraalridders zijn nog niet wakker (of hun rubbertjes aan het uitwassen :p )
:mrgreen:

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
Nieuwe site is echt ruk!
Ik kan geen enkele recensie openen op mijn iPad. De site blijft maar aangeven dat er problemen zijn en blijft de pagina opnieuw laden :evil:

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Amigo1 zei:
Nieuwe site is echt ruk!
Ik kan geen enkele recensie openen op mijn iPad. De site blijft maar aangeven dat er problemen zijn en blijft de pagina opnieuw laden :evil:

Hmmm, ik heb er geen last van. althans niet meer .

Terug
Naar boven