Niemand bang dat een dame zwanger wordt?

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Breaking news.... heb Nora gesprokenen geneukt...ze is 1 maand zwanger !! 👍👍🤫🤔🤔

Wie is de lucky one ?? Ze tippelt Ijzerplein, Koopliedenstraat

loperken

Legende
17 okt 2016
1.796
717
Rumba.
Je zegt dat je haar geneukt hebt.
Waarom is er dan geen verslagje van je ervaring?
Dan hebben wij er ook iets aan ;)

A

Anonymous

Guest
Iemand zwanger maken zou ik geen probleem mee hebben maar die Nora zeker niet ... 🤮

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Idd, al is ze 8,5 maand zwanger... niemand zal het merken.

Was verwonderd dat ze prijs liet zakken tot 30 euro met bare !! Woord is woord bij mij, ben wel verwonderd dat Studio2000 nu 25 euro vraagt, was vroeger toch 20. Niet ?
Nu, er zijn kwasi geen wandelaars meer en die hookies daar hunkeren naar kebab, sigaretten en een snuifdoos. :lol: koopjesperiode is daar al bezig in Alhambra (50 pct gaat er bare nu)

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Nee dat houdt me niet bezig,

De dame draagt in dit ook een verantwoordelijkheid, plus het feit ik denk dat veel wandelaars het hier al een keer hebben meegemaakt dat een dame iets probeerde onder het mom van ik ben zwanger van je.

Is toch allemaal simpel aan te tonen of het wel of niet zo is.

Bavba

Toogplakker
8 feb 2020
36
2
Nora haar trucje om met de handdoek geregeld is voorvocht af te kuisen heeft blijkbaar niet geholpen. 🤣

Bavba

Toogplakker
8 feb 2020
36
2
Rumba zei:
Breaking news.... heb Nora gesprokenen geneukt...ze is 3 maanden zwanger !! 👍👍🤫🤔🤔

Wie is de lucky one ?? Ze tippelt Ijzerplein, Koopliedenstraat

Vandaag is gebeld met Nora voor een afspraak.
Ze wist van niets en is niet zwanger vertelde ze mij.

Olderlover

Toogplakker
26 aug 2020
85
19
Ben al heel wat jaren gesteriliseerd 😀 helemaal geen nadelige gevolgen ervaren en dame die er naar vraagt om zeker te zijn toon ik gescand bewijs op mijn smartphone 😋

deghuvo@

Toogplakker
7 sep 2021
143
131
xavierke zei:
Ik kick hard op dames neuken die niet aan de pil zitten. Zowel professionele dames als dames via Tinder.

Het maakt het echter en intenser voor mij.
Ik kan heel goed controleren wanneer ik klaarkom, dus hoef me minder zorgen te maken voor ongewenste zwangerschappen.
Ik kan mijn slurf er wel op tijd uit halen als ik dat wil… maar meestal wil ik dat niet ;)

Zelf ben ik al een hele tijd actief in het online spermadonor wereldje. Al best wel wat bevruchtingen op mijn naam mogen zetten.
Het is zowat een hobby worden om te kijken hoeveel dames ik zwanger kan maken. Die dames willen een kind en zullen sowieso zwanger geraken. Dan kan het even goed van mij zijn denk ik dan!
Het lukt me ook wel goed om anoniem af te spreken: fake profiel, wegwerp telefoonnummer, etc.
Nog altijd geen problemen gehad.

Ik heb toch wel al het geluk gehad wat werkende dames te kunnen bezoeken die niet aan de pil zaten en zich bare lieten dekken.
Als het zaad er in kan, dan gaat het er in.
Op zich zijn we allebei volwassenen die eigen keuzes maken. Ze weet dat ze niet aan de pil zit en wat er kan gebeuren. Mijn probleem verder niet.

Op zich zou ik het wel heel leuk vinden om er eens een zwanger te maken.

1000% mee eens

Jehannis

Snuffelaar
5 sep 2019
15
0
Met mijn huidige fwb zc afgesproken. Ze zou weer aan de pil gaan. Heb haar daar ook netjes aan herinnerd voor dat we weer afspraken. Toen we vorige maand samen waren vroeg ze in eerste instantie naar condooms, zichzelf meteen corrigerend: 'oh nee, we zouden het zonder doen'. En vervolgens nadat ik haar volspoot snel naar toilet rennen en iets over baby mompelend. Tsja, misschien toch iets vergeten. :roll:

Zou me overigens een eer zijn haar te bezwangeren, maar dat terzijde..

Rogier en Sabine

Toogplakker
13 feb 2021
139
314
Ik neuk al 20 jaar zonder condoom met een paar dames, soms valt er eentje weg en dan zoek ik weer een nieuwe. Nog voor de eerste date maak ik duidelijk dat ik alleen bare neuk, niet gesteriliseerd ben en dat ze moeten zorgen dat ze niet zwanger geraken. Tot nu toe heeft niemand daar een punt van gemaakt. Integendeel : een paar dames (allemaal getrouwd trouwens) vinden het spannend en geil om in hun vruchtbare periode zonder bescherming met mij te neuken en gebruiken ook geen pil, spiraaltje of iets dergelijks. Al wel een paar keer meegemaakt dat ze achteraf toch maar een MA pilletje nemen :). Eén van mijn dames en ik gaan ook af en toe naar een swingersclub waar bare geen probleem is, om zich door vreemde mannen in het halfduister te laten volspuiten. Ik sta er op te kijken en vind het supergeil en draag ook mijn deel bij - lol. Achteraf wel altijd een MA-pilletje - je weet maar nooit.

RG52RR

Toogplakker
17 nov 2019
169
13
Hi,

Ik maak me er niet druk om als ze zwanger worden. Dat is dan min of meer het risico van het vak, en als ze geen anti-conceptie gebruiken dan willen ze misschien stiekem ook wel zwanger worden.

Het is niet mijn probleem en zeker niet wanneer het maar om een eenmalig bezoek is gegaan en er verder geen klik is.
Zou het gebeuren bij iemand waar ik wel vaker kom en dus min of meer beter ken en een klik mee heb, dan zal ik niet bot zeggen jouw probleem maar samen kijken wat ze zou willen.

Ik denk niet dat er al eentje zwanger van mij is geworden en ik ben daar ook niet op uit.

Van de vaste dames die ik bezoek weet ik zeker dat ze de pil gebruiken omdat ze geen kinderen willen.

Grtz.
R.

A

Anonymous

Guest
Het is en blijft de verantwoordelijkheid van de dame. Als die zich door Jan en Alleman laat vol blaffen zonder anticonceptie te gebruiken dan vragen ze er ook om en is het ook ontzettend dom want hoe dom kan je zijn als DVP zijnde. Van deze dame bijvoorbeeld is bekend dat ze zwanger is van een klant en ze weet nog niet eens van welke klant: https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geile-jonge-dame_7348307

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Wel... Ik herinner me een krantenartikel van lang geleden. Een jaar of 10 zeker. Dat ging over een Duitse dame die zwanger geworden was tijdens een gangbang. Ze heeft de rechtbank toen zover gekregen dat alle 4 deelnemende mannen werden opgespoord en een DNA test moesten ondergaan. Daarna was de vader gekend en die mag nu mee betalen voor zijn kind.

De bal ging aan het rollen op dit forum waar de jongedame van amper 18 om hulp kwam vragen. Naar het einde toe gaf ze aan voor abortus te kiezen, maar uiteindelijk heeft ze het kind gehouden.

https://www.planet-liebe.com/threads/schwanger-nach-gangbang.281392/

peter088

Toogplakker
27 jun 2015
66
18
Tarantino zei:
Het is en blijft de verantwoordelijkheid van de dame. Als die zich door Jan en Alleman laat vol blaffen zonder anticonceptie te gebruiken dan vragen ze er ook om en is het ook ontzettend dom want hoe dom kan je zijn als DVP zijnde. Van deze dame bijvoorbeeld is bekend dat ze zwanger is van een klant en ze weet nog niet eens van welke klant: https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geile-jonge-dame_7348307

Hoe weet jij dit dan?

barefunman

Snuffelaar
7 jan 2022
9
1
dat is me nog nooit overkomen. Ik neuk al 20 jaar zonder condoom. maar ik zie het meisje daarna niet altijd weer, je weet maar nooit.

Terug
Naar boven