Rumba zei:Breaking news.... heb Nora gesprokenen geneukt...ze is 1 maanden zwanger !!
Wie is de lucky one ?? Ze tippelt Ijzerplein, Koopliedenstraat
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rumba zei:Breaking news.... heb Nora gesprokenen geneukt...ze is 1 maanden zwanger !!
Rumba zei:Breaking news.... heb Nora gesprokenen geneukt...ze is 3 maanden zwanger !!
xavierke zei:Ik kick hard op dames neuken die niet aan de pil zitten. Zowel professionele dames als dames via Tinder.
Het maakt het echter en intenser voor mij.
Ik kan heel goed controleren wanneer ik klaarkom, dus hoef me minder zorgen te maken voor ongewenste zwangerschappen.
Ik kan mijn slurf er wel op tijd uit halen als ik dat wil… maar meestal wil ik dat niet
Zelf ben ik al een hele tijd actief in het online spermadonor wereldje. Al best wel wat bevruchtingen op mijn naam mogen zetten.
Het is zowat een hobby worden om te kijken hoeveel dames ik zwanger kan maken. Die dames willen een kind en zullen sowieso zwanger geraken. Dan kan het even goed van mij zijn denk ik dan!
Het lukt me ook wel goed om anoniem af te spreken: fake profiel, wegwerp telefoonnummer, etc.
Nog altijd geen problemen gehad.
Ik heb toch wel al het geluk gehad wat werkende dames te kunnen bezoeken die niet aan de pil zaten en zich bare lieten dekken.
Als het zaad er in kan, dan gaat het er in.
Op zich zijn we allebei volwassenen die eigen keuzes maken. Ze weet dat ze niet aan de pil zit en wat er kan gebeuren. Mijn probleem verder niet.
Op zich zou ik het wel heel leuk vinden om er eens een zwanger te maken.
Tarantino zei:Het is en blijft de verantwoordelijkheid van de dame. Als die zich door Jan en Alleman laat vol blaffen zonder anticonceptie te gebruiken dan vragen ze er ook om en is het ook ontzettend dom want hoe dom kan je zijn als DVP zijnde. Van deze dame bijvoorbeeld is bekend dat ze zwanger is van een klant en ze weet nog niet eens van welke klant: https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geile-jonge-dame_7348307