A
Anonymous
Guest
- Topic starter
Ik dank iedereen voor de steunbetuigingen.
Ik zelf ben ten einde raad.
Ik zelf ben ten einde raad.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dolendmaarervaren zei:Wel, het wordt alleen maar raarder.
Juist bezoek gehad van de politie, naar aanleiding van een paar neerslachtige posts op een of ander forum.
Hier of een ander? :-/
dolendmaarervaren zei:Wel, het zou ergens vorig jaar zijn gebeurd, een DVP die op een aantal sites adverteerde en die na controle minderjarig bleek te zijn.
Ik heb jammer genoeg geen idee wie het is. In alle eerlijkheid, ik heb vorig jaar met 1, max. 2 DVP's afgesproken. De enige die ik me voor de geest kan halen is een mooie donkere dame vann vooraan de 30, waar ik al eerder mee had afgesproken.
De andere.. staat le wazig voor, maar die zag er ook haar leeftijd uit.
Ik spreek doorgaans niet af met meisjes onder de 20.
mnmcer zei:Raar, als je zoiets meemaakt en je hebt slechts met 1, max 2 dvp's (zelfs dat weet je niet meer exact ?) afgesproken in 1 jaar tijd, dan zou het bij mij veeeel minder wazig zijn. En als je recht in je schoenen staat, waarom zo paniekerig reageren?
Dit is misschien een te scherpe reactie van mij maar bijv als er hier op 't forum sommigen komen 'janken' dat ze een soa hebben opgelopen en dan hier maar vragen wat ze moeten doen... Dat zijn nu eenmaal de risico's van nzc, if you can't stand the head, stay out of the kitchen.
dolendmaarervaren zei:Ja, blog posts een paar dingen van suicidegirls.com. Niets illegaals aan me dunkt. De blog bestaat ondertussen al niet meer, maar ook daar stond niets speciaals op.
Ik ben niet terug op verhoor moeten gaan. Er stonden 2 agenten aan mijn deur die kwamen informeren hoe het mij ging. Er was hen ten ore gekomen dat ik een aantal neerslachtige posts had geplaatst op diverse fora. Ze kwamen kijken wat ze nog voor mij zouden kunnen betekenen.
Nu heb ik op 2 fora posts geplaatst. Hier en op een juridisch forum, op het juridisch heb ik een paar neerslachtige posts geplaatst.
Ik hoop dat je dan toch een beetje mijn onrust kunt begrijpen.