Morefun.

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
Na hun verhuis bitter weinig beweging in de stal.

Gewoon gestopt ? Ook Chloe is van de aardbodem verdwenen. Of was haar profiel hier ook niet echt ?

A

Anonymous

Guest
Ik denk ook dat hij nu adverteert onder Passion Girls, maar wel met een ander nr: +32 498 46 03 99.
Gewoon in redlights zoeken op Passion Girls en je vindt zijn advertenties terug.
Vandaag was er bijv. weer een gekende bare lunch gangbang van 12 tot 13u in Wommelgem.
En blijkbaar zijn er ook een 3-tal meiden die in Borsbeek bij Antwerpen privé ontvangen en nzc met interne donatie toelaten voor 50 euro extra...

The Destroyer

Toogplakker
2 mei 2015
161
4
tom35 zei:
En blijkbaar zijn er ook een 3-tal meiden die in Borsbeek bij Antwerpen privé ontvangen en nzc met interne donatie toelaten voor 50 euro extra...
Enig idee of dat 'oude bekenden' zijn?

A

Anonymous

Guest
Van de week over de app contact met hun gehad en ze ontvangen weer op het oude adres in Antwerpen Centrum. De dames zijn Jana, Evy en Louise. Ze bieden ook de bekende lunch gb's weer aan. Zie Afspraakjes en Redlights.

A

Anonymous

Guest
Is er iemand die erheen gaat?
Ziet er wel geil uit :mrgreen:
Jammer dat het maar 2 uurtjes duurt, Had wel wat langer gekund. :cool:

13 mei 2015
1.163
462
Roydonders zei:
Is er iemand die erheen gaat?
Ziet er wel geil uit :mrgreen:
Jammer dat het maar 2 uurtjes duurt, Had wel wat langer gekund. :cool:

Ik ben die dag vrij en zou waarschijnlijk wel kunnen gaan.
2 uur is toch al vrij goed van tijd niet?
Ze ziet er alvast heerlijk om om lekker bare te vullen.
mvg
Ypp

A

Anonymous

Guest
Een of twee uurtjes langer zou niet erg zijn :mrgreen:
Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel man er komt.
als ik alleen ben Is 2 uurtjes voldoende :p
Maar als er een heel ⚽elftal komt blijft er minder echte quality time over :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

13 mei 2015
1.163
462
Balthasar zei:
Luis007 zei:
Dinsdag organiseren zij weer een bare gb met een dame genaamd Naomi, voor haar de eerste gb.
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/dinsdag-3-mei-eerste-bare-gb-met-naomi-25j.html

Iemand geweest ?

In laatste instantie toch niet aanwezig geweest op deze gangbang.
Een andere mogelijkheid had mij overtuigd om haar een bezoekje te brengen die beter bij mijn budget pastte. :D
Misschien ooit eens in de toekomst. :cool:
Mvg
Ypp

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
En na welgeteld één advertentie is Naomi volledig van de radar verdwenen.

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
Morefun is zo dood als wat. Momenteel één of twee meiden actief die om de haverklap van naam veranderen. Probeer het maar eens bij te houden.

A

Anonymous

Guest
Balthasar zei:
Morefun is zo dood als wat. Momenteel één of twee meiden actief die om de haverklap van naam veranderen. Probeer het maar eens bij te houden.

Pas je op straks is GIO75 boos op je ..
Na de naam Morefun zijn er al verschillende namen door hem gebruikt ..

Terug
Naar boven