Morefun.

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
The Destroyer zei:
Zijn de dames ook voor privé-ontvangst te boeken?

Dames ? Welke dames ? De vette jaren lijken voorbij daar.
Laatste tijd deden ze geen privé meer, maar als je een kamertje boekt aan 30eur is dat in principe hetzelfde.

A

Anonymous

Guest
Een tijdje geleden nog eens meegedaan aan één van zijn gangbangs in Condessa A'pen. Dat was met Jana. Mooie geile meid. Er waren een vijftal mannen aanwezig. Ondanks de lage opkomst toch geen slechte gb en Jana doet dat echt wel goed.
Sindsdien krijg ik wekelijks een mail met de agenda voor de komende week en vraag om lid te worden van de club. Als ik mij niet vergis betaal je 120 euro lidgeld en dan krijg je 10 euro korting op elke gb. Je zou ook toegang krijgen tot een website waarop je dan gemakkelijk en discreet afspraken zou kunnen maken of inschrijven voor gb's of orgieën. Dit zou de RL advertenties moeten vervangen.
Ik heb sindsdien niet meer deelgenomen aan een gb, dus ben nog geen lid en denk ook niet dat ik mij lid zal maken aangezien hij af en toe van de radar verdwijnt...

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
tom35 zei:
Sindsdien krijg ik wekelijks een mail met de agenda voor de komende week en vraag om lid te worden van de club. Als ik mij niet vergis betaal je 120 euro lidgeld en dan krijg je 10 euro korting op elke gb. Je zou ook toegang krijgen tot een website waarop je dan gemakkelijk en discreet afspraken zou kunnen maken of inschrijven voor gb's of orgieën.

Lid worden van een "club" die momenteel twee of drie meiden telt en waarvan er vaak last minute afzeggen omdat ze ziek zijn.

No thanks :mrgreen:

Hopelijk is niemand zo achterlijk om te betalen.
De RL-advertenties komen dan wel vanzelf terug.

A

Anonymous

Guest
Ze adverteren nu met profiel "Pleas69". Er staan een 5 bare gb's voor deze week in de planning, met resp. Melissa, Evy, Emma, Lisa en Naomi.

A

Anonymous

Guest
Bij de ad van Lisa staan de foto's van Jana over wie ik het had. Dus ik ga ervan uit dat zij het is. Eerder heeft ze ook nog als koppel geadverteerd waarbij haar vriend dan wsch Joeri is. :)
Ze is de moeite waard maar ik pas om haar nu met condoom te gaan neuken. Zou ze iets opgelopen hebben en beslist om het niet meer zonder te doen? Alleszins jammer...

Terug
Naar boven