Moeilijk klaarkomen met een condoom

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Ik wil niet bot doen naar een ieder die hier gepost heeft, maar waar hebben we het eigenlijk over?
Dit is een forum voor neuken zonder condoom!!!!!!! Waarom dan ik godsnaam een rubriek over moeilijk klaarkomen met condoom? Lijkt mij hier geheel ongepast en nutteloos.

A

Anonymous

Guest
Kort door de bocht heb je gelijk.
Ik begon dit omdat helaas niet al mijn dates zonder condoom gaan, ik heb het hier natuurlijk nooit over die dates.
Echter omdat ik nu een paar jaar (zo veel mogelijk) zc dates heb merk ik dat de mc dates mij minder geven.
In Amsterdam lukt het je niet om gevarieerd veel zc dates te hebben, het aanbod is klein.
De vraag was "hebben jullie dat ook?"
Als jij in Amsterdam in een jaar 20 dames zc geneukt hebt zou ik graag weten welke 20?

Deurklink

Toogplakker
15 jan 2018
131
4
Maar waarom alleen in Amsterdam neuken? In het noorden, oosten, zuiden, westen ligt er nog een hele wereld t.o.v Amsterdam

A

Anonymous

Guest
Dat is voor mij minstens 1 uur rijden (heen)
Ik ben in de zomer een paar keer in Den Haag wezen neuken was lekker maar het is bijna een dagje uit.
Reken maar mee, 1 uur heen, 1 uur neuken en 1 uur terug = 3 uur bezig

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Klopt ja.. Doe ik ook wel eens maar dan ga ik meestal naar 2 dames.. En ik maak er wat jij al zeg een mooi dagje van ,, niet elke week maar 1x in de 4 maanden ofzo.. :D moet ook leuk blijfen he.. ;)

A

Anonymous

Guest
Ik woon niet aan de A10 en als voorbeeld de Doubletstraat is niet aan de A4

Tom_star

Snuffelaar
2 nov 2019
3
0
Met het ouder worden wordt het voor mij ook moeilijker om met condoom klaar te komen, de eerste keer lukt net nog maar daarna praktisch niet en werk ik het manueel af of pijpen anders kom ik niet.

A

Anonymous

Guest
Dat is bij mij ook zo. Ik vroeg me af of andere collega's dat ook zo voelden.

A

Anonymous

Guest
Ik hou 'm meestal niet stijf met, geen optie meer wat mij betreft...

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Blijft prima hard maar slechter klaarkomen.
Dunner rubber werkt soms nog wel....
Het beste is zonder!

Noorman

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Beetje idem als bij de heren, kan een erectie verliezen bij het aantrekken van een condoom. Tenzij ik echt goed geil sta, dan lukt het wel. En ja ook het type condooms, met dunne voel je tenminste nog iets. Maar het gemiddelde condoom is toch maar mwah qua gevoel.

HuggyBear

Toogplakker
10 apr 2019
71
1
Was laatst een keer bij een raamdame lekker aan de gang.
Vervolgens ging het jasje aan voor een BJ en ja hoor, daar ging de kleine. Slap.

Dame moest wel lachen en vroeg of ik problemen had met dat rubber.
Ik beamen en vervolgens.... Je raad het al.
Rubber eraf. Ongelooflijke DT gekregen, tranen in ogen, veel speeksel en echt diep. Daar werd de kleine weer goed paraat van.
Vervolgens kijkt de dame mij ondeugend aan, begint te tongzoenen en ze stopt hem er zo in (cowgirl).
Was een fantastische belevenis met deze kleine, superstrakke dame.
Werd uiteindelijk een GFE met ID. Pfoei, jammer dat ik niet regelmatig in die buurt ben.

HuggyBear

Toogplakker
10 apr 2019
71
1
Was in het buitenland.

Maar, ik zie alleen opmerkingen of vragen op jouw profiel. Heb je zelf geen ervaringen die je wilt delen??

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
altijd al problemen gehad met condoom, de lucht alleen al, maar ook de onderbreking en het gedoe.
Van jongs af aan probeer ik ondanks het gevaar te neuken zonder condoom.
Vaak gebeurde het in mijn jeugd omdat ik te veel gedronken had en het meisje dit pikte omdat ze zelf ook dronken waren.

Ik merkte ook al snel dat een bepaald type meisje niet zo moeilijk deed, de muurbloempjes de stille meisjes gingen er eerder voor, stille wateren diepe gronden?

Later in het leven gewoon omdat de dames er niet naar vroegen of omdat het er niet van kwam.
Toen ik het plezier van betaald neuken leerde kennen via een maatje van me, was het enkel en alleen nog zoeken naar dames die het zonder deden.
En na de ontdekking van transen en travjes was het helemaal mooi, ik ben er wel achter gekomen dat het in dit wereldje veel normaler is om zc te neuken.
Het gevaar is er natuurlijk, ik ben ook niet gek, maar laten we het een klein wonder noemen dat ik nog steeds niks opgelopen heb en dat het nu met PrEP we helemaal kunnen genieten. ( En mét samenspraak van mijn huisarts die na de zoveelste test het mij gewoon voorstelde)

Terug
Naar boven