Moeilijk klaarkomen met een condoom

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Zie inderdaad de link, maar ik blijf het benadrukken, ga niet aan PrEP beginnen zonder begeleiding van je huisarts.

Even wat van een site gehaald:
Medische testen en controles bij PrEP
Zoek je advies over PrEP? Beantwoord de vragen op Prep.advies.chat voor jouw eigen advies.

Ga naar Prep.advies.chat
Als je PrEP slikt zijn medische controles heel belangrijk. Voordat je begint én zolang je PrEP slikt moet je je laten testen op hiv, nierfunctie en soa's. Je huisarts en sommige GGD'en kunnen deze testen voor je regelen.

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
Ik kom vooral moeilijk klaar met een condoom, als ik tijdens een date voor de 2de ronde ga. Als de dame mijn jongeheer weer lekker stijf heeft gepijpt, laat hij gelijk zijn kopje hangen als er een condoom over heen gaat :(

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Ik was gisteren in een saunaclub en met de tweede dame begon het met condoom. Mijn pik was wel superstijf maar ik merkte dat klaarkomen niet zou gaan lukken. Ik ben gewend om zonder te neuken in een saunaclub. Toen we op de kamer de sex vervolgden i.p.v. op de bank en ik opeens zonder condoom in haar ging en met geile praat van "spuit mijn kut vol sperma" lukte het door de geilheid wel. Een condoom om je pik belemmert gewoon je lustgevoelens en geilheid kan ik nu wel zeggen.

Terug
Naar boven