Moeilijk klaarkomen met een condoom

A

Anonymous

Guest
Komen jullie ook moeilijker klaar met condoom omdat het zonder zoveel lekkerder is?

A

Anonymous

Guest
Zeg maar gerust totaal kansloos met dat verschrikkelijke latex.
Staat garant voor direct gaan hangen, dus klaarkomen kan ik dan al helemaal wel vergeten.

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
214
gaat gewoon allemaal zoveel relaxter zonder. met een fatsoenlijk kwaliteit en juist formaat rubbertje lukt het bij mij ook wel (niet die strakke smerige glyders) maar das gewoon 90% minder genot door minder gevoel maar vooral minder relaxed.

A

Anonymous

Guest
Nooit wat geweest voor mij, zodra ik zo'n kreng uit de verpakking haal wordt ie slap. Einde oefening...

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Als te straks kom ik moeilijk met CD.
ZC erg snel omdat het zo lekker is!

Noorman

A

Anonymous

Guest
Sommige condooms gaan wel, maar de meesten zijn rotzooi wat gewoon in de weg zit .
En ook de beste condooms halen het niet bij zonder. Niet wat betreft gevoel, geluid en een lekkere natte lul als dame goed opgewonden is. Dame moet heel bijzonder zijn als ik het met wil doen

ummagumma

Toogplakker
10 mei 2015
68
2
Bij mij meer dan alleen geen zin meer.
M'n dag weg. M'n humeur weg.
Klote allemaal!!!
Wel erg hoor zo'n ding van plastisch rubber.
Bahhhh

Umma

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Ik denk dat het condoom mede is uitgevonden om het genot bij de man weg te nemen.
Voor de vrouw maakt het eigenlijk niet uit wat er in gestopt wordt.
Het genot voor haar blijft hetzelfde

Ook bij mij is de zin in sex bijna meteen verdwenen zodra het pakje te voorschijn komt en men tracht Naked junior in te pakken.
Hij reageert direct met tegen stribbelen.

Het wordt nog erger als men naast een bijna gevoelloos condoom ook nog een klodder glijmiddel gebruikt.
En als je dan ook nog niet de eerste bent die dag is het `feest` helemaal compleet.
Alsof je hem in een lege emmer hangt waarbij je alleen nog wat gevoel kan vinden door de rand op te zoeken.

Mvg

Naked

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik zal maar niet quoten gezien een ander onderwerp ;) maar naked ik ben het niet helemaal met je eens dat het voor een dame niet uitmaakt.
Een hoop meiden zeggen toch echt wel dat ze het zonder condoom lekkerder vinden daar ze dan meer de warmte van een pik voelen en het vlees op vlees ook een stuk fijner vinden. En dan vinden de meesten het nog eens extra lekker wanneer ze voelen dat het zaad in hun gespoten wordt.
Als je ze vraagt wat vind je fijner b.v. een dildo of een echte pik gaat naar dat laatste toch echt een voorkeur uit ;) :D

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
Ik heb vooral moeite om klaar te komen met een condoom, als ik bij een dame bezig ben met de "tweede ronde". De eerste ronde kom ik meestal zonder problemen, maar als tijdens de tweede ronde het condoom erom gaat, is alle stijfheid gelijk verdwenen.

A

Anonymous

Guest
Ik begon dit item eigenlijk omdat het steeds erger wordt.
5 jaar geleden maakte het nog weinig uit maar tegenwoordig lukt het met condoom bijna niet meer.
Ik heb me de laatste maanden maar laten aftrekken (zc natuurlijk).
In Amsterdam is de keuze van zc neuken niet altijd groot

A

Anonymous

Guest
Ik moet ook extra werk verrichten om klaar te komen met condoom. Zonder condoom vind ik toch lekkerder. Niet alleen het gevoel is intenser maar ik vind ook het idee dat ik mijn sperma diep in haar spuit erg opwindend. Meestal stoot ik hem net voor de climax zo diep mogelijk bij haar naar binnen zodat mijn stralen gelijk in haar baarmoeder geinjecteerd worden. Ik plan de seks altijd en bereid me goed voor door minstens vijf dagen van mezelf af te blijven. Dan kan ik tijdens de date makkelijk vier tot vijf stralen met hoge druk bij haar naar binnen schieten. Ik heb trouwens alleen nog maar baredates gehad met oudere vrouwen van in de veertig. Lijkt me wel eens een keer opwindend om een jonge dame te voorzien van sperma.

Als ik het toch met condoom moet doen, dan ga ik meestal voor extra dun materiaal zoals Durex Elite of featherlight e.d. Maar zelfs dan geeft dat nog niet hetzelfde gevoel als zonder condoom vrijen. Ik ga trouwens vandaag weer eens kijken voor een baredate en zo niet dan in het weekend of begin volgende week.

Prettig weekend iedereen!

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
lekker ding zei:
Ik zal maar niet quoten gezien een ander onderwerp ;) maar naked ik ben het niet helemaal met je eens dat het voor een dame niet uitmaakt.
Een hoop meiden zeggen toch echt wel dat ze het zonder condoom lekkerder vinden daar ze dan meer de warmte van een pik voelen en het vlees op vlees ook een stuk fijner vinden. En dan vinden de meesten het nog eens extra lekker wanneer ze voelen dat het zaad in hun gespoten wordt.
Als je ze vraagt wat vind je fijner b.v. een dildo of een echte pik gaat naar dat laatste toch echt een voorkeur uit ;) :D

Moet nu wel quoten er zitten een paar reacties tussen ;)
Je hebt gelijk dat de dames, het natuur vlees prefereren boven ingepakt vlees ivm het gevoel.
Wat ik probeerde te zeggen is dat de dame makkelijker aan haar gerief komt als ze opgewonden is, dan maakt met of zonder niet uit.
Voor de man is dat naar mijn mening een stuk lastiger.

Hopelijk gaat het gevoel bij de dames in 2019 prefereren boven de zgn veiligheid.

Hoop doet leven ;)

Mvg

Naked

xavierke

Toogplakker
20 dec 2017
147
47
Als het neuken met condoom is doe ik vaak geen moeite meer.
Ik schakel dan direct over naar beffen en mezelf aftrekken.
Niets is beter dan vlees op vlees.

Vroeger kon ik nog met condoom neuken. Maar nu word ik te snel slap. Niet genoeg stimulatie.
Al vaak geluk gehad tijdens tinder dates dat de dame zag dat het niet ging lukken en ik dan gewoon condoom uit mocht doen!

Ik neuk bare voor het gevoel en het genot van mijn zaad in een nieuw kutje te spuiten.

Omwille ook van deze reden ben ik actief bezig om dames zwanger te maken. Veel gewillige dames op het internet als je goed zoekt :)

A

Anonymous

Guest
In de Vulkanstrasse gebruiken sommige zelfs rode condooms die zijn zo dik als een dekzeil nou dan weten jullie genoeg.
als ik die zie hoef ik er niet eens aan te beginnen na een slag of 4 ken ik hem er wel uithalen.
Maar moet zeggen dat de betere Durex wel meevallen natuurlijk nog niet alles,

Bas

Toogplakker
30 jun 2018
68
0
Alvorens over te gaan op bare heb ik meerdere dunne condooms van Durex uitgeprobeerd. Zelfs een zonder latex om dat uit te sluiten. Ik las dat als je een klein beetje silicone vooraf op je eikel doet dat je dan makkelijker glijdt in het condoom. Niet teveel anders floept ie er uit. Er is er ook een met meer glijmiddel binnenin. Het voorhuidje vantevoren (iets) terugtrekken kan ook schelen.

Een cockring kan helpen de penis langer stijf te houden, maar de juiste maat is daarbij erg belangrijk. Ook moet je goed geschoren zijn ivm klemmende haartjes.

Van alle dames (ik ben de tel kwijt; ik schat 20) in de afgelopen ca. 2 jaar maar 3 of 4 dames gehad waarbij het lukte met condoom. Toch ging het niet makkelijk en voelde ik me niet voldaan erna. Ik dacht er meermaals over om een andere hobby te gaan zoeken.

Er is maar een dame die ik nog wel eens met condoom zou willen zien, maar die is gestopt denk ik. Dat was Lucy uit Den Bosch of Tilburg. Ze werkte vroeger als erotische masseuse. Een leuke jonge meid met lekkere rondingen en grote borsten. Kelly uit Hilversum of Lelystad was ook wel lekker maar moeilijk met de taal. Ook enorme borsten (fake maar toch mooi gelukt).

chico123

Ervaringsdeskundige
20 dec 2015
292
117
Ik zou het niet meer weten...al lang geleden dat ik nog zo een onding heb mieten gebruiken

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Ja eenmaal zonder en je bent verkocht,, bij mij lukt het soms nog maar alleen als je goed kan stoten in doggy of misio anders lukt het niet meer in 30min.. Bare is gewoon zo lekker en dan vooral om je zak er dan ook nog in te legen bij de dames.. ;)

kuttoerist

Ervaringsdeskundige
22 okt 2017
270
161
Ik vindt het zonder gewoon leuker. Maar met een toffe madam waar de klik er is gaat het gewoon met ook.
Ik zou nooit of nooit tegen de wil van de dvp zonder doen. Zelden geef ik een extra, als het niet mogelijk is dan niet. Soms gebeurt het bij wijze van "getrouwheidsbonus" na een tijdje.
Maar bij dvp's waar ik meer van had verwacht tijdens het "verkoopgesprek" en de verwachting niet is uitgekomen lukt het met rubber niet. Dan gaat het om (including but not limited to) zeuren om supplementen, weigeren van afgesproken prestaties, uiterlijk dat tegenvalt, gebrek aan motivatie... Maar de meeste van dergelijke ontgoochelende ervaringen waren toch niet van die aard dat 'au naturel' enigerlei verschil had gemaakt, laat staan dat zo iemand überhaupt eraan zou denken, katholieke dienstverlening aan te bieden.

A

Anonymous

Guest
Een eerste ronde lukt mij wel om klaar te komen met een condoom, voor een tweede ronde moet ik me al enorm concentreren. Het is al eventjes geleden dat ik nog een condoom heb gebruikt, maar bij een voorkeur dvp bezoek waar enkel mét kon serieus moeten diep gaan om te kunnen klaarkomen/spuiten. Zonder condoom kan ik probleemloos met wat intervallen na elkaar neuken en spuiten.

Terug
Naar boven