Milieusticker voor Duisburg

Stan072

Toogplakker
15 mrt 2022
67
34
Weet een van jullie of je een milieusticker moet hebben voor dit gedeelte van Duisburg? Ik kom er op internet niet uit. Alvast bedankt voor de reactie.

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Stan072 zei:
Weet een van jullie of je een milieusticker moet hebben voor dit gedeelte van Duisburg? Ik kom er op internet niet uit. Alvast bedankt voor de reactie.

Zodra je de snelweg af gaat heb je officieel een millieusticker nodig maar ik kom nu al 12 jaar in Duitsland zonder sticker en nog nooit last van gehad.

Geile henry83

Toogplakker
30 sep 2021
49
8
Heb in duisburg bij villa Venus een boete gehad omdat ik daar met een diesel was komen aanrijden.
Schijnbaar mag dat daar ook niet.

Stan072

Toogplakker
15 mrt 2022
67
34
Dank jullie wel voor de reacties op mijn vraag of een milieusticker nodig is. Duisburg behoort weliswaar tot de lijst van steden waar een "umweltplakette" voor nodig is, maar ik lees ook dat voor de rand van de stad dat niet nodig is. Nu is mijn topografische kennis waar Villa Venus zich bevindt niet toereikend genoeg, vandaar mijn vraag. Nogmaals dank 😃

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
Geile henry83 zei:
Heb in duisburg bij villa Venus een boete gehad omdat ik daar met een diesel was komen aanrijden.
Schijnbaar mag dat daar ook niet.

Dit zal dan wel een oudere diesel zijn , ik heb ook een diesel , al 2 keer gecontroleerd door de politzei nog geen problemen mee gehad , wel heb ik een auto met euro 6 motor en een milieu vignet .

Rex Dildo

Toogplakker
1 jul 2015
33
8
Ik heb er gisteren even op gelet en inderdaad, als je de afrit van de snelweg neemt staat er een bord "Umweltzone" en "frei" voor auto's met een groene sticker nummer 4. Dat betekent minimaal emissieklasse Euro 5, als ik me niet vergis.

Mijn auto is ook een diesel, zonder roetfilter, die absoluut niet voldoet. Maar ik parkeer bij VV op dat parkeerplaatsje om de hoek en dan moet je wel heel vette pech hebben als je op dat kleine stukje in de bebouwde kom politie tegen komt én ook nog eens aangehouden wordt.

Maar hoe dan ook, als je vaker in Duitsland komt en je auto voldoet aan de eisen, dan zou ik zo'n sticker halen. Kan je bij iedere merkgarage krijgen en bij de Tüv en je kan er op wachten.

Zo. Nu weer over de club.

Rex Dildo

Toogplakker
1 jul 2015
33
8
Het was best een goede dag gisteren. Bijna alle bankjes waren bezet met de diverse dames en heren. Helaas waren de meeste dames qua lichaamsbouw niet helemaal mijn ding. Alleen een knappe blondine op bankje 1 (Alexandra?) en Maria op nummer 13 bevielen me optisch wel. Die blonde had ik graag willen testen, maar die zat erg lang met een klant gezellig te kleppen, dus ik zette mij naast Maria.

Ze is best klein, wat pas opvalt als ze opstaat, zongebruind, lang zwart haar tot de billen en ze is ietsje meer dan slank met een stel prachtige borsten maatje D, denk ik. Ze praat Duits met een zwaar Roemeens accent wat het allemaal wat minder goed verstaanbaar maakt, maar we komen primair dan ook niet om te praten, hè.

Het was al gauw voorzichtig tongen op de bank en haar hand gleed naar kleine Rex die al op oorlogssterkte was. Hup, naar kamer 11, lekker dichtbij en aan de slag.

Ze pijpt nogal zacht, maar de aanblik van dat prachtige lijfje en die volle lippen om mijn paal zorgden er voor dat ik al snel over wilde tot de ultieme actie. Eerst mocht ze bovenop komen zitten, daarna heb ik haar doggy genomen en tenslotte heb ik haar kutje in missionaris volgepompt.

Op weg naar de douche zat die blonde nog steeds gezellig te kleppen, dus ik heb het hier maar bij gelaten.

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
Stan072 zei:
Dank jullie wel voor de reacties op mijn vraag of een milieusticker nodig is. Duisburg behoort weliswaar tot de lijst van steden waar een "umweltplakette" voor nodig is, maar ik lees ook dat voor de rand van de stad dat niet nodig is. Nu is mijn topografische kennis waar Villa Venus zich bevindt niet toereikend genoeg, vandaar mijn vraag. Nogmaals dank 😃

In heel Duisburg dien je een milieu stikker verplicht te hebben op je voertuig , dus ook aan de rand van de stad , alleen op de autostrade dien je er geen nodig te hebben .

wooley4766

Toogplakker
10 feb 2021
96
80
Er zijn ook al camera's die je sticker controleren... In Essen vroeger een bon gekregen hiervoor

A

Anonymous

Guest
Rex Dildo zei:
Ik heb er gisteren even op gelet en inderdaad, als je de afrit van de snelweg neemt staat er een bord "Umweltzone" en "frei" voor auto's met een groene sticker nummer 4. Dat betekent minimaal emissieklasse Euro 5, als ik me niet vergis.

Mijn auto is ook een diesel, zonder roetfilter, die absoluut niet voldoet. Maar ik parkeer bij VV op dat parkeerplaatsje om de hoek en dan moet je wel heel vette pech hebben als je op dat kleine stukje in de bebouwde kom politie tegen komt én ook nog eens aangehouden wordt.

Maar hoe dan ook, als je vaker in Duitsland komt en je auto voldoet aan de eisen, dan zou ik zo'n sticker halen. Kan je bij iedere merkgarage krijgen en bij de Tüv en je kan er op wachten.

Zo. Nu weer over de club.
Parkeerplaatsje om de hoek? Waar is dat dan, ik zie altijd alleen parkeerplaatsen binnen de hekken van de bedrijven en de parkeerstrook langs de straat.

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Als je voor het pand staat is links de ingang. Rechts van het pand zat een poort die staat open. Op het terrein kun je parkeren (dus niet meer langs de weg).
Op t pand bij nr 17 staat een cerwijzing naar de parkeerplaats.

kittynygel

Snuffelaar
24 apr 2017
14
15
Ter info,
Voor de groene sticker zit er een autocontrole 2 of 3 straten verwijderd van VV.
Kost 3 of 4 Euro daar. Heb er al 2 gehaald in het verleden.
Als je de snelweg af komt ga je normaal aan de lichten Links en dan rechts voor VV. Voor de autokeuring ga je aan de lichten rechtdoor.
Ben even de naam kwijt hoe dat daar heet die autokeuring maar is een algehele naam voor.
Even je boorddocumenten afgeven en paar minuten later in orde.

limboburger

Snuffelaar
26 aug 2019
5
5
Moinmoin,

vwb de milieusticker, de boa's die controleren op parkeertickets kunnen je ook een boete schrijven voor het niet voeren van een milieusticker. Let er tevens op dat zo'n boete tegen de 100euro kan lopen want je begaat een milieudelict. En al helemaal als blijkt dat je geen sticker of een verkeerde sticker voert met een auto die te vervuilend is. Kortom, voor die paar euro, haal een sticker dan heb je - thuis - geen problemen.

gerald

Toogplakker
20 aug 2022
110
173
Zullen we ons weer gewoon met de recensies van de club bezig houden i.p.v dat eindeloze gezeur over de milieustickers? Mileustickers en parkeerbeleid is deze site toch niet voor.

Advies, probeer de google zoekmachine en haal hier de info weg

A

Anonymous

Guest
Gerald, zowat de helft van je posts bestaat uit gezeur als "daar is dit forum niet voor" en "lezen blijft lastig", kortom over wat er allemaal niet deugt aan de posts van anderen. Erger je gewoon eens wat minder aan het gedrag van anderen, daar word je blijer en aangenamer gezelschap van.

A

Anonymous

Guest
limboburger zei:
Moinmoin,

vwb de milieusticker, de boa's die controleren op parkeertickets kunnen je ook een boete schrijven voor het niet voeren van een milieusticker. Let er tevens op dat zo'n boete tegen de 100euro kan lopen want je begaat een milieudelict. En al helemaal als blijkt dat je geen sticker of een verkeerde sticker voert met een auto die te vervuilend is. Kortom, voor die paar euro, haal een sticker dan heb je - thuis - geen problemen.

Ha, en hoe leg ik thuis uit waarom ik een milieusticker voor Duitsland op mijn voorruit nodig heb? 🤪😆

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Ik rij al meer dan 10 jaar zonder milieu sticker. Nog nooit een bekeuring gehad. Maar ik ben vrijgezel dus maakt mij niet zoveel als ik een boete toegestuurd krijg :D

4fun

Terug
Naar boven