Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stan072 zei:Weet een van jullie of je een milieusticker moet hebben voor dit gedeelte van Duisburg? Ik kom er op internet niet uit. Alvast bedankt voor de reactie.
Geile henry83 zei:Heb in duisburg bij villa Venus een boete gehad omdat ik daar met een diesel was komen aanrijden.
Schijnbaar mag dat daar ook niet.
Stan072 zei:Dank jullie wel voor de reacties op mijn vraag of een milieusticker nodig is. Duisburg behoort weliswaar tot de lijst van steden waar een "umweltplakette" voor nodig is, maar ik lees ook dat voor de rand van de stad dat niet nodig is. Nu is mijn topografische kennis waar Villa Venus zich bevindt niet toereikend genoeg, vandaar mijn vraag. Nogmaals dank![]()
Parkeerplaatsje om de hoek? Waar is dat dan, ik zie altijd alleen parkeerplaatsen binnen de hekken van de bedrijven en de parkeerstrook langs de straat.Rex Dildo zei:Ik heb er gisteren even op gelet en inderdaad, als je de afrit van de snelweg neemt staat er een bord "Umweltzone" en "frei" voor auto's met een groene sticker nummer 4. Dat betekent minimaal emissieklasse Euro 5, als ik me niet vergis.
Mijn auto is ook een diesel, zonder roetfilter, die absoluut niet voldoet. Maar ik parkeer bij VV op dat parkeerplaatsje om de hoek en dan moet je wel heel vette pech hebben als je op dat kleine stukje in de bebouwde kom politie tegen komt én ook nog eens aangehouden wordt.
Maar hoe dan ook, als je vaker in Duitsland komt en je auto voldoet aan de eisen, dan zou ik zo'n sticker halen. Kan je bij iedere merkgarage krijgen en bij de Tüv en je kan er op wachten.
Zo. Nu weer over de club.
limboburger zei:Moinmoin,
vwb de milieusticker, de boa's die controleren op parkeertickets kunnen je ook een boete schrijven voor het niet voeren van een milieusticker. Let er tevens op dat zo'n boete tegen de 100euro kan lopen want je begaat een milieudelict. En al helemaal als blijkt dat je geen sticker of een verkeerde sticker voert met een auto die te vervuilend is. Kortom, voor die paar euro, haal een sticker dan heb je - thuis - geen problemen.