Miky - Amsterdam

Heb er zin in

Snuffelaar
2 okt 2016
24
0
Ben er 2 weken geleden ook geweest ondanks de afspraak kon ik het ook vergeten om een uur zonder condoom met haar te hebben dus voor mij ook een reden om er niet meer heen te gaan

A

Anonymous

Guest
Al een tijdje geïnteresseerd geweest in deze dame en na positieve recensies te lezen toch maar een belletje gegeven.
Afspraak was snel gemaakt en ik kon haar over 1 uur ontmoeten, ze kwam me ophalen van beneden omdat het de eerste keer is.

Uiteindelijk met haar mee naar boven bij haar thuis naar binnen, ze heeft een knappe milf gezicht dat was al goed.
Eenmaal bij haar slaapkamer prijs betaald gelijk en ik begon mezelf uit te kleden terwijl miky gezellig zat te kletsen.
Toen ging ik op bed liggen en begon zij uit te kleden, ze heeft inderdaad lekkere grote tieten en een dikke duik. Hoewel dat wel lekker is
heb ik toch liever een grote kont maar ja ik was geil en ik dacht alleen aan nzc op dat moment.

Ze begon me eerst te pijpen wat wel oke was, maar ik vroeg haar al snel om te neuken. Eerste positie was in missionary
en daarna ging miky op mij zitten terwijl ik aan haar tepels kon likken ze keek me echt geil aan en heeft me heerlijk tot een
hoogtepunt klaargereden en ik alles vol in haar gespoten.

Uiteindelijk kon ik douchen en nog paar zoenen bij afscheid vertrokken.
Herhalingsgevaar: MIky is knappe milf met grote tieten, maar ik heb toch liever 1 met grote kont :p

A

Anonymous

Guest
Deze dame toch maar weer bezocht omdat ik momenteel geen betere kon vinden, ze is echt aardig en doet goed haar best en alles was mogelijk. ;)
Achteraf in de douche en gezellig babbeltje en een zoen op afscheid.

Ze vertelde me nog dat ze schoon is en zichzelf regelmatig laat testen, maar toch riskeer ik het liever niet meer bij haar.

A

Anonymous

Guest
Vanmorgen weer eens bij Miky geweest. Was weer als vanouds. Ben nu begonnen met een lange befbeurt. Ze werd er super geil van. Daarna eerst missionaris geneukt. En zij kwam daarna op mij zitten en heeft mij en zichzelf heerlijk klaar gereden. :D Vreemd dat er niet meer recensies van haar zijn. Toppertje jongens! :D

Heb er zin in

Snuffelaar
2 okt 2016
24
0
ropak zei:
Vanmorgen weer eens bij Miky geweest. Was weer als vanouds. Ben nu begonnen met een lange befbeurt. Ze werd er super geil van. Daarna eerst missionaris geneukt. En zij kwam daarna op mij zitten en heeft mij en zichzelf heerlijk klaar gereden. :D Vreemd dat er niet meer recensies van haar zijn. Toppertje jongens! :D
Ze is geen garantie dat je zonder condoom mag zoals ook valt te lezen vandaar dat er niet zo veel over wordt gesproken.

jamie1994

Toogplakker
4 jan 2016
29
3
Weet iemand of Miky nog actief is. Nergens meer iets over te vinden ook al staat haar Ad nog online maar zonder nzc?

my.online.alias

Snuffelaar
19 sep 2019
23
6
jamie1994 zei:
Weet iemand of Miky nog actief is. Nergens meer iets over te vinden ook al staat haar Ad nog online maar zonder nzc?

Ik bezoek Miky van tijd tot tijd. Alle keren nzc. Weet alleen niet of ze dat bij iedereen doet. Ik kom er zelf al enkele jaren.

opperman

Toogplakker
29 jan 2021
39
3
Ik twijfelde Zaterdag tussen Miky en E###. Ben voor Miky gegaan.

Mijn eerste keer bij haar overigens. Makkelijk parkeren, nette ruimte waar ze in ontvangt.
Bood mij eerst wat drinken aan, toen het financiële deel.
Ik werd door haar ontvangen in haar huispak outfit (jogging broek) voor mij is dat een afknapper.

Toen zij op bed naast mij neerstreek gaf ze gelijk aan -uit haar zelf- neuken is met condoom.
Nou ja, geen probleem. Maar wellicht een voorbode voor alle nieuwelingen die haar gaan bezoeken.

Ik vond haar veel te dik, had verwacht dat ze wel vol zou zijn, maar dit was voor mij too much.

Vriendelijke vrouw, en als je van dik houdt dan is dit een aanrader.

Voor mij geen tweede keer.

Groet

Dilemma

Toogplakker
24 jul 2018
214
140
Het moment dat ze dat uit zichzelf aangeeft is het moment dat je moet aangeven dat je zonder wil. Lijkt me vrij logisch. Waarom zou een dame die melding anders maken?

my.online.alias

Snuffelaar
19 sep 2019
23
6
Na een lange tijd weer eens bij Miky op bezoek geweest.

Ik was in de buurt en kon na het sturen van een appje meteen langskomen.

Bij binnenkomst een zoen gekregen en werd meteen naar de slaapkamer begeleid. Al zoenend elkaar uitgekleed en na het uitkleden door naar de badkamer om ons even op te frissen.

In bed heeft ze me een pijpbeurt gegeven tot ik haar vroeg om bovenop mijn paal plaats te nemen.

Het is heerlijk om met haar borsten bezig te zijn als ze je aan het berijden. Wat een joekels, echt mijn ding.

Ze bleef lekker op en neer gaan tot ze klaarkwam en ik haar kort daarna zonder condoom volspoot. ;)

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Back-up

Bijlagen

• Miky 03.JPG
    Miky 03.JPG
    89 KB · Weergaven: 1.048
  • Miky 02.JPG
    Miky 02.JPG
    105,2 KB · Weergaven: 1.036
  • Miky 01.JPG
    Miky 01.JPG
    85 KB · Weergaven: 1.037

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Gisteravond Miky gebeld en gevraagd of ik langs kon komen, dat bleek geen probleem en 15 minuten later stond ik op de parkeerplaats. Haar weer gebeld, en naar het huis geloodst.

Daar werd ik door een make-up loze Miky ontvangen in een a-sexuele outfit. Ze leek meer op een bibliothecaresse met haar bril en knot dan op een dvp. Ik raakte er niet echt opgewonden van.

Na betalen kreeg ik een drankje aangeboden en kon ik mezelf even douchen in een ruime douche. Zij zelf douchte niet, maar ging nog wel naar het toilet toen ik klaar was met douchen. Eenmaal op bed bleef ze maar praten, en gaf ze duidelijk aan dat neuken alleen met condoom zou zijn. Ik heb me eerst maar laten pijpen, maar ze bleef maar praten en preken. Ik voelde dat het hem niet ging worden, en was blij dat ik gebeld werd en ik met een excuus eerder afscheid kon nemen. Ik zal niet meer teruggaan.

Aad80

Toogplakker
23 jun 2018
135
28
Kun je haar wel anaal neuken? Dat is mij niet geheel duidelijk geworden. Dank.

robert69

Snuffelaar
18 okt 2022
15
6
Voor een paar tientjes extra (30eu dacht ik) en een fris & fruitig uiterlijk kan je haar nzc.

Ricochet

Toogplakker
8 jan 2017
54
15
Welke dvp's ontvangen nog meer in Osdorp? Wie weet dat en ook of ze onze favoriete hobby beoefenen?
Aangezien er geen andere namen in deze thread mogen, graag 4eacte per pb.
Ik hoor het graag.

Ricochet

Toogplakker
8 jan 2017
54
15
Oh, meerdere keren gedaan en met plezier (althans, ik wel, ik lees gemengde berichten.) Maar omdat ik met regelmaat in die buurt kom, vroeg ik me af of er wellicht meer adresjes zijn in die buurt.

Terug
Naar boven