Miky - Amsterdam

Aad80

Toogplakker
23 jun 2018
135
28
Is deze dame ook anaal te nemen? En inbegrepen in het uurtarief van 120 euro?

Ricochet

Toogplakker
8 jan 2017
54
15
Volgens mij is niet alles standaard included. Contact haar even via WhatsApp. Ze reageert over het algemeen vrij vlot en duidelijk. Oh ja, wel even in het Engels.

my.online.alias

Snuffelaar
19 sep 2019
23
6
Ik ving op dat Miky ook trio's doet met een jongere vriend van haar. Voor ik zelf de proef op de som neem. Heeft iemand hier al ervaring mee? Heb een MMV trio nog steeds op mijn verlanglijstje staan.

wirjowrje

Snuffelaar
14 sep 2020
4
0
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd!

Waar heb je dat vernomen?

Laatst bewerkt door een moderator:

Robbie2103

Snuffelaar
21 jul 2023
7
17
Enige tijd geleden bij Miky geweest. Ik heb het uur uit eigen wil niet volgemaakt. Het eindeloos praten (preken) begon me op een gegeven moment te irriteren. Pijpen deed ze die dag niet omdat ze net een tandartsbezoek achter de rug had. Vingeren kon als je haar instructies maar opvolgde. Heb haar maar zsm op mijn lat laten zitten en haar volgespoten. Daarna snel douchen en met gierende banden weg.

Skloon

Snuffelaar
10 nov 2020
11
8
Een tijdje terug ben ik ook bij Miky geweest. Volgens mij ben ik nu drie keer bij haar geweest. Ze heeft twee flinke pluspunten. Nadeel is wel, zoals Robbie hiervoor al schrijft, dat ze ellenlang kan gaan praten. Verder houd ze haar sokken graag aan. Ik vond haar de laatste keer wat afstandelijk/zakelijk overkomen. En anaal was de laatste keer een extra, terwijl dat eerst inclusief was. Niet echt meer herhalingsgevaar.

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Wat betaalde je nu dan exclusief? En hoeveel is anaal extra?
Ik ben jaren geleden (4 jaar) een paar keer bij haar geweest denk er weer over

Massib

Toogplakker
16 mei 2021
29
38
I visited her a couple of times and for my reviews she is okay but don't expect top performance edge.

She is okay but no wow effect.
Ofcourse she talks a lot.

Expect limitations restrictions how to finger her vagina.

All in all gentlemen date her with a mind care~

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
430
255
Vind haar live tegenvallen tov de foto's. Is in principe wel een aardige dame maar praat veel en doet moeilijk ivm kwaaltjes. Heb een beetje met haar tieten gespeeld en me laten pijpen. Tongzoenen is ook geen kwaliteit van haar. Ik laat het bij een halfuurtje met deze Spaanse

Voormalig lid 33763

Toogplakker
8 nov 2022
34
22
Was er een jaartje terug ofzo. Voor een half uur betaald, maar een stuk langer gebleven. Ver gepraat door haar. Op zich wel aardig voor een keer., geen standaard meningen en kijk op de wereld voor wat ik mij herinner.
Zoenen kon toen niet vanwege iets met haar gebit. Zou terug mogen komen met korting op de toch al schappelijke prijs, maar vind haar onvoldoende opwindend.

Ricochet

Toogplakker
8 jan 2017
54
15
Ze begint inderdaad meer en meer last te krijgen van fysieke ongemakken. Hierdoor is het ook bijna niet meer mogelijk iets anders te doen dan missio.
Hoewel ze zichzelf wel volledig heeft klaar gereden, terwijl ze boven op me zat, de laatste keer dat ik er was. Als je dan aan haar tepels zuigt, gaat ze keihard, want dat vindt ze lekker. Maar daarna moest ze toch echt wel even rust nemen, want haar benen en knieën kunnen dat eigenlijk niet meer aan.
Op dit moment is ze het alleen nog maar waard als je kickt op grote borsten, waarbij de vrouw enorm opgewonden raakt van tepels zuigen.
Ik kon het altijd goed met haar vinden, maar ben ondertussen ook al een tijd niet meer geweest. Niet alles kunnen doen wat op je verlanglijstje staat vanwege fysieke ontoelaatbaarheid, is best wel een dooddoener voor mij.
Over haar vriendelijkheid niets dan lof. Ze is super relaxed en heel meegaand in veel dingen.

Wijngum

Snuffelaar
3 jan 2017
10
14
Ik kom al een aantal jaar met enige regelmaat bij Miky. De laatste keer was toen ze net terug was van kerstvakantie in haar thuisland.

Ze zei dat ik de eerste klant was na de vakantie. En dat geloof ik wel...

Ik laat me altijd eerst even op sterkte pijpen terwijl ik speel met die gigantische memmen. Af en toe de vingers gebruiken om te peilen hoe de situatie in het vooronder is... Clit flink opgezet, spleet zeiknat... Tijd voor actie gaf ik aan. Miky klom bovenop en schoof hem probleemloos naar binnen. Aanvankelijk steunend op haar ellebogen bereed ze mijn lul maar gaandeweg ging ze meer rechtop om haar eigen pretplekjes te stimuleren. Niet veel later begon ze te kreunen en gilletjes uit te stoten. Aangezien ik een gentleman probeer te zijn heb ik ingehouden tot ze klaar was om uiteindelijk een paar dagen zaad stevig naar binnen te spuiten. Ze bleef nog even bovenop zitten en bedankte mij 😊.

Na de schoonmaakbeurt nog even gekletst met een bak koffie en sigaret voor mij. Genoeg tijd om me op te laden voor een tweede ronde die ik, dit keer egoïstisch, in missio met lange diepe halen heb afgerond met een tweede lading.

Ik kom graag bij Miky. Ze praat graag maar is erg relaxed en het ruime appartement is altijd brandschoon met een dito badkamer.

Kosom

Toogplakker
22 jan 2023
47
65
Recent ben ik voor de eerste keer bij Miky geweest. Afspraak best makkelijk gemaakt en kon het makkelijk vinden.

Na het opfrissen konden we beginnen, echter liep ik hier tegen wat aan. Toen ze zei dat het neuken met condoom was zei ik dat ik zonder zou willen. Ik heb toen waarschijnlijk 10 minuten moeten aanhoren waarom dat onverstandig is, ook omdat ik een beetje zat aan te dringen. Uiteindelijk gaf ik op en zijn we met condoom begonnen, echter wou het mij totaal niet lukken met condoom. Telkens als het condoom omging werd ik slap en toen ik zei dat het lag aan het condoom vroeg ze wat we dan moesten doen omdat ze niet wou dat ik in haar zou komen. Toen ik zei dat ik wel terug zou trekken ging ze akkoord en mocht ik alsnog bare neuken. Gelukkig bleef ik zonder condoom wel echt keihard. Ik ben toen ook helaas wel echt niet in haar klaargekomen want ze maakte heel duidelijk dat ze dat dus niet wou hebben.

Al met al beetje gemengde gevoelens bij deze date, Miky is aardig en kan goed praten maar ze deed dus erg moeilijk over bare. Ook is de daad prima maar niet bijzonder en is alles brandschoon. Wel denk ik dat ze vooral moeilijk doet over bare bij de wat jongeren onder ons, dat kwam in haar preek een beetje naar voren. Wel vind ik het vreemd dat anderen aangeven haar probleemloos mogen volspuiten en dat ze bij mij aangaf dat het niet mocht omdat ze ook bang zou zijn om zwanger te raken.

Ik verwacht niet snel terug te gaan omdat ik gewoon niet zo goed weet wat ik bij haar kan verwachten. Als ik van tevoren zeker zou weten dat ik haar bijvoorbeeld gewoon vol mocht spuiten dan kwam ik waarschijnlijk wel gewoon terug.

barebare

Toogplakker
23 jun 2022
29
6
Iemand nog recente ervaring met haar NZC? En zijn er dan nog bijkomende kosten? De advertentie staat nu alleen met condoom?

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Niet recent.
Jaren geleden voor corona stond nzc ook niet in haar dienstenlijst.
Ik trok toen €50 uit mijn portemonnee en vroeg 'without condom?'.
Was meteen voor de bakker.
Maar ja jaren geleden

Terug
Naar boven