A
Anonymous
Guest
- Topic starter
Best, maar waarom heb je de opmerking van Melissa ook weggehaald? Lijkt me een valide opmerking
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
PeeweeHerman zei:Best, maar waarom heb je de opmerking van Melissa ook weggehaald? Lijkt me een valide opmerking
PeeweeHerman zei:Best, maar waarom heb je de opmerking van Melissa ook weggehaald? Lijkt me een valide opmerking
Barefan zei:het is totaal niet relevant dat er een rel word uitgevochten tussen haar en een klant van haar waar zij niet tevreden over is.
Het is wel relevant als de klant niet tevreden is.
VinnyOneBlood zei:Dankje Barefan.
Dit gaat niet eens alleen over klant-dame relatie, heeft ook betrekking op een andere dame maar uiteindelijk iets tussen klant en klant geworden.
Ik heb mij net aangemeld, ik heb wat gepost op en 1 recensie op een andere dame gegeven en plots uit het niets wordt er een hetze jegens mij aangespannen, opvallend.
Wat mij betreft is deze discussie op dit forum afgelopen. Wil iemand mijn kant van het "verhaal" weten dan evt via pm.
PeeweeHerman zei:Aan de andere kant zijn er hier ook lieden die willens en wetens onjuistheden over dames schrijven om ze terug te pakken als ze hun zin niet krijgen.
Peewee's opmerking gaat niet alleen over bare. Er zijn zat klanten die onzinnige dingen schrijven als ze zich, ook door omstandigheden waar de dame niks aan kan doen, gekrenkt voelen. Bv als ze geen erectie kunnen krijgen, ken ik meerdere voorbeelden van daarna schoppen in de recentie. Meisje stinkt uit haar mond, ze is passief, ze heeft pukkels enz.Jajoh zei:Zijn er echt van die zielige mannetjes die bare neuken als een "universeel recht" zien?
Ik vraag het inmiddels meermalen, aan de telefoon, bij binnenkomst, bij het betalen. En ondanks de positieve bevestigen, zijn er dan nog steeds vrouwen die het presteren tijdens het neuken toch opeens "geen interne donatie" te eisen. Een keer zelfs 3 seconden voor het klaarkomen, dat ging dus niet meer lukken. Stevige scheldpartij ondergaan na het volspuiten, maar toen dacht ik: bekijk het maar :evil:Waar ik dan wel af en toe moeite mee heb is dat er tijdens het neuken ineens wordt besloten dat ik "not cum inside"