Melissa

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anonymous

Guest
Best, maar waarom heb je de opmerking van Melissa ook weggehaald? Lijkt me een valide opmerking

A

Anonymous

Guest
PeeweeHerman zei:
Best, maar waarom heb je de opmerking van Melissa ook weggehaald? Lijkt me een valide opmerking

Doe niet zo schijnheilig.
Omdat die opmerking in opdracht van jou kwam, suffie.

A

Anonymous

Guest
Barefan, verwijder maar al mijn reacties. Is prima, thanks.

A

Anonymous

Guest
Is een topic over haar, hoe relevant wil je het hebben :lol: :lol: :lol:

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
het is totaal niet relevant dat er een rel word uitgevochten tussen haar en een klant van haar waar zij niet tevreden over is.
Het is wel relevant als de klant niet tevreden is.

A

Anonymous

Guest
ehm, dus als ik het goed begrijp mag een klant wel over een dame klagen op het forum, maar andersom niet???
Niet heel erg eerlijk he

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
dat begrijp je goed PeeweeHerman. Wat heeft het voor zin als de DVP niet blij was met de klant om die of die reden? Geen want elke klant is anders.
Maar als de klant niet tevreden is over de DVP is dat wel relevant want de DVP blijft de zelfde voor elke klant!

A

Anonymous

Guest
Barefan zei:
het is totaal niet relevant dat er een rel word uitgevochten tussen haar en een klant van haar waar zij niet tevreden over is.
Het is wel relevant als de klant niet tevreden is.

Barefan

Zegt veel over je! Tuurlijk wil ik wel feedback van dames want geloof maar dat er stalkers tussen zitten die de dames echt niet met rust laten en blijven appen en mailen tot de dames krankjorum ervan worden.

Barefan een date met een dame is geven en nemen en interactie. Dus een dame heeft net zo veel recht van spreken op dit forum dan wij die denken dat we perfect zijn maar zeker niet zijn.

Melissa als je dit leest top dat je gereageerd hebt.

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
Ben ik niet met je eens Barefan, in elke afspraak zal de wisselwerking klant-dame anders zijn, is wel degelijk persoonlijk en zij zal zich écht niet bij elke klant hetzelfde gedragen!
Krijg de indruk dat Melissa Vinny herhaaldelijk heeft gevraagd haar niet meer lastig te vallen, maar schijnbaar negeert hij dat en blijft hij aandringen en dat ze het nu via dit forum probeert, misschien in de hoop dat dit een reactie oplevert?
Lijkt aardig te lukken haha. Alleen jammer dat zij blijkbaar haar mond moet houden.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
als ze gestalkt word kan ze daar klacht voor indienen bij de politie.
Net als een klant die opgelicht word dan kan je daar voor naar de politie.

Maar dus oke ik ik richt wel een apart gesloten forum op waar vrouwen kunnen praten onderling over negatieve ervaringen met klanten of fakers.

Dan kunnen ook zij vrij uit praten. onderling en zo elkaar waarschuwen voor negatieve klanten.

bij deze is dan ook deze discussie gesloten!

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
VinnyOneBlood zei:
Dankje Barefan.
Dit gaat niet eens alleen over klant-dame relatie, heeft ook betrekking op een andere dame maar uiteindelijk iets tussen klant en klant geworden.

Ik heb mij net aangemeld, ik heb wat gepost op en 1 recensie op een andere dame gegeven en plots uit het niets wordt er een hetze jegens mij aangespannen, opvallend.

Wat mij betreft is deze discussie op dit forum afgelopen. Wil iemand mijn kant van het "verhaal" weten dan evt via pm.

Een hetze? Welnee, men vindt alleen dat beide kanten aandacht mogen krijgen, ook de dame dus.
Daar is mijns inziens inderdaad niks mis mee en ik kan het geen hetze tegen jou noemen, dat haal ik nergens uit hoor.
Denk dat je het verkeerd opvat, lees het nog maar eens goed allemaal.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Is dit nou de omgekeerde wereld.

Dit is een forum waar wij mannen schrijven over de dames daarvoor is het opgericht . Indien de dames ook hun ding kwijt willen beginnen ze maar een eigen forum lijkt mij. Schijnt op het Kinky forum te kunnen.
Of net als bij Hookers kan een dame naar de moderator een mail sturen en dan kan hij bepalen of ie dat wil plaatsen. Dan heb je hoor en wederhoor en dan kan je daarna de discussie afsluiten. Want wie zegt mij dat het de dame zelf is die wat schrijft. Voor het zelfde geld is het iemand (pooier, vriendje) die er alleen maar profijt van heeft dat een dame niet negatief besproken wordt.

Maar misschien moet deze discussie in een andere topic om deze topic niet al te vervuilen.
Ik ben het dus eens met Barefan.

A

Anonymous

Guest
Aan de andere kant zijn er hier ook lieden die willens en wetens onjuistheden over dames schrijven om ze terug te pakken als ze hun zin niet krijgen.

Voormalig lid 203

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
250
1
Hoor en wederhoor lijkt me relevant. Of dat in een apart forum moet of in de thread zelf, weet ik eerlijk gezegd niet. Heeft allebei zijn voor- nadelen.

Maar om terug te komen op Melissa/Tara. Tijdens de laatste GB was ze erg lekker :D

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
PeeweeHerman zei:
Aan de andere kant zijn er hier ook lieden die willens en wetens onjuistheden over dames schrijven om ze terug te pakken als ze hun zin niet krijgen.

Zijn er echt van die zielige mannetjes die bare neuken als een "universeel recht" zien? Ik zie het meer als een gunst. Zelfs als een dame er mee adverteert heeft ze in mijn optiek nog altijd het recht te besluiten alleen met condoom haar diensten te verlenen (zolang ze dat maar voor het afrekenen aangeeft en ik dus nog kan kiezen om wel of niet van haar diensten gebruik te gaan maken).
Waar ik dan wel af en toe moeite mee heb is dat er tijdens het neuken ineens wordt besloten dat ik "not cum inside"... :evil: Maar zelfs dan ga ik zo'n dame hier niet afzeiken, zal dat netjes melden zodat andere wandelaars zelf hun conclusie kunnen trekken...

Voormalig lid 203

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
250
1
Jajoh zei:
Zijn er echt van die zielige mannetjes die bare neuken als een "universeel recht" zien?
Peewee's opmerking gaat niet alleen over bare. Er zijn zat klanten die onzinnige dingen schrijven als ze zich, ook door omstandigheden waar de dame niks aan kan doen, gekrenkt voelen. Bv als ze geen erectie kunnen krijgen, ken ik meerdere voorbeelden van daarna schoppen in de recentie. Meisje stinkt uit haar mond, ze is passief, ze heeft pukkels enz.

Waar ik dan wel af en toe moeite mee heb is dat er tijdens het neuken ineens wordt besloten dat ik "not cum inside"
Ik vraag het inmiddels meermalen, aan de telefoon, bij binnenkomst, bij het betalen. En ondanks de positieve bevestigen, zijn er dan nog steeds vrouwen die het presteren tijdens het neuken toch opeens "geen interne donatie" te eisen. Een keer zelfs 3 seconden voor het klaarkomen, dat ging dus niet meer lukken. Stevige scheldpartij ondergaan na het volspuiten, maar toen dacht ik: bekijk het maar :evil:
Volspuiten was trouwens erg lekker, want ze had een geweldige kut ;)

Maar het wordt wel erg offtopic zo :)

A

Anonymous

Guest
Als aanvulling op mn vorige opmerking wil ik nog toevoegen dat ik het wel bijzonder vind dat dames hun diensten hier wel mogen aanbieden, maar als er onjuistheden worden verteld, dan moeten ze hun mond houden. Zgn in het kader van, je weet niet of dat de dame zelf is, of misschien haar pimp of bemiddelaar. Als een dame hier haar diensten aanbiedt dan weet je ook niet of zij het zelf is, of iemand anders....maar dan is dat ineens géén probleem :?:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven