Meer dan 1 dvp op dezelfde dag bezoeken

Weert Gilders

Toogplakker
21 apr 2015
119
0
Zijn er hier wandelaars die meer dan 1 dvp op dezelfde dag bezoeken ?
Ik heb slechts één keer gedaan omdat de eerste dvp een slechte service gaf. Ik zou het vaker willen doen maar momenteel kan ik het me financieel niet veroorloven.

A

Anonymous

Guest
Doordat ik niet zomaar regelmatig mij aan mijn favoriete hobby kan uitleven, komt het de laatste tijd veel voor dat ik van de gelegenheid gebruik maak en 2 of 3 dames na elkaar volspuit.
Indien de 1e niet zo bevredigend was als ik had verwacht, dan is de kans groot dat ik er nog eentje op mijn haak zet. En omgekeerd, indien het met de dame in kwestie zeer goed klikt en er een lange sessie mogelijk is, dan blijft het bij die ene, al dan niet met meerdere orgasmes. :D

A

Anonymous

Guest
Heel af en toe wil ik dat nog wel eens doen. Gebeurt meestal als ik bij iemand ben geweest die me weer geil maakt als ik er aan terugdenk ;)
Geld zou ik meer op moeten letten ja, maja, mn kleine kopje heeft een veto in dit soort zaken

A

Anonymous

Guest
Ja komt wel eens voor, als ik in de morgen ergens geweest ben en savonds wordt ik weer geil ja hoor waarom niet.

Glijmiddel

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Al vaker gedaan; meerdere dames op een dag.
(Saunaclubs en dergelijke niet meegeteld omdat het daar normaal)
Bij voorbeeld 3 maal bare op een dag.
Steeds andere locatie en andere dame.

Leuke hobby!

Noorman

Heksje

Toogplakker
12 mei 2015
39
2
Toch al een paar keer gedaan...

Meestal omdat sex met de eerste dame (sorry for the pun) kut was, en ik onbevredigd naar buiten stapte: ik heb er totaal geen plezier aan als iemand als een zak patatten erbij ligt en je zo snel mogelijk probeert af te werken na betaling of - waar ik nog meer een hekel aan heb - ze begint te 'hernegotiëren' over de prijs eenmaal begonnen.

Ik was eens zo kwaad in Antwerpen, dat ik onmiddellijk het raam daartegenover binnenstapte na een bedroevende eerste dame bezocht te hebben. Zette die even grote ogen op dat ik bij een collega van haar binnenstapte.

Een keertje (tippelzone Brussel) ben ik meer per toeval met twee dames op een kamer beland (weliswaar geen nzc) wat wel een belevenis was ;) Het is bij die ene keer gebleven aangezien ik liever met nzc heb :D

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Yep, is me aantal keer voorgekomen... Soms ook nog eens binnen een uur :shock: waarom? Geilheid misschien of dat je 'vaste' dame opeens appt. ook een keer dat ik er bij eentje was en niet echt voldaan was en hup door naar de volgende. Is me ditvjaar al een paar keer overkomen. Moet wel zeggen ik betaalde nooit de hoofdprijs ;)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
lekker ding zei:
Yep, is me aantal keer voorgekomen... Soms ook nog eens binnen een uur :shock: waarom? Geilheid misschien of dat je 'vaste' dame opeens appt. ook een keer dat ik er bij eentje was en niet echt voldaan was en hup door naar de volgende. Is me ditvjaar al een paar keer overkomen. Moet wel zeggen ik betaalde nooit de hoofdprijs ;)[/quote

Soms ook dat op een dezelfde dag mijn favoriete dames konden en dan ja wilde ik ze niet teleur stellen. :)

A

Anonymous

Guest
komt zelfs voor dat ik na een gangbang nog geil ben, en een bezoekje afleg. hoeft niet persee bare te zijn.

Johnny

Toogplakker
27 mrt 2015
91
9
kwam wel zo nu en dan voor.
Dat was vooral wanneer ik naar nieuwe dames ging en de service tegenviel. Dan maar daarna naar het oude vertrouwde.
Soms natuurlijk gewoon zo geil dat ik wel nog een x kon.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Alleen in de FKK's wil ik wel een keer of wat gaan, maar tijdens het wandelen niet voorgekomen, een keer in de Geleenstraat.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Heb ik wel een aantal keer gedaan.
Meestal een raamdame bezocht om de eerste druk van de ketel te halen en daarna een massage in een van de salons, als het daar niet mogelijk was om een nummertje te maken, weer terug naar de raamdames na de massage.

Op vakanties doe ik dat vrijwel iedere dag in de ochtend een logé die ik de vorige avond heb uitgenodigd en 's middags een ST met een dame in een massagesalon of bar en in de avond weer een logé uitnodigen.

Mvg

Naked

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Waar haal je die loge's vandaan, kunnen wij ook eens logeren ? :D

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
CWP zei:
Waar haal je die loge's vandaan, kunnen wij ook eens logeren ? :D

De dames gaan gezellig voor een nachtje mee nadat ik ze uit een van de bars heb opgepikt.
(lees Thailand e.d.)

Natuurlijk kan je komen logeren maar dan graag een vrouwelijke logé meenemen, om de nacht door te komen
Als de dames openminded zijn kunnen we nog switchen :D

Mvg

Naked

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
De meeste antwoorden lezend luit toch de conclusie dat het niet veel gedaan wordt.
Alleen als de wip ervoor een ramp was of in fkk's/saunaclubs.
Ben ik toch bijzonder dat ik het al een paar keer expres deed! :D

Noorman

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Noorman zei:
De meeste antwoorden lezend luit toch de conclusie dat het niet veel gedaan wordt.
Alleen als de wip ervoor een ramp was of in fkk's/saunaclubs.
Ben ik toch bijzonder dat ik het al een paar keer expres deed! :D

Noorman

Nee hoor, ik precies hetzelfde eigenlijk ;)

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Het komt zeker wel eens voor dat ik meerdere dame op een dag bezoek.
Dan bv één in ochtend of middag en nog één in avond.
Ligt eraan of het ook financieel mogelijk is. Blijft dure hobby.
Eén maal zelfs 2 dames tegelijk: Andrea en haar nichtje! Dat was de moeite waard.

A

Anonymous

Guest
Zijn Andrea en haar nichtje nog actief ? Zie een trio bare wel zitten :D Mag PM, Cheers !

Terug
Naar boven