Meer dan 1 dvp op dezelfde dag bezoeken

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Stoeiman zei:
Zijn Andrea en haar nichtje nog actief ? Zie een trio bare wel zitten :D Mag PM, Cheers !

Andrea is nog steeds actief, dat staat ook in haar topic bij zuid holland en haar nichtje Luzja is niet meer actief en dat staat ook in haar topic, eveneens onder zuid holland.
Even in de index zoeken scheelt veel.
Kortom: nee, als je ze beiden wilt is dat niet meer mogelijk.

A

Anonymous

Guest
bapao zei:
komt zelfs voor dat ik na een gangbang nog geil ben, en een bezoekje afleg. hoeft niet persee bare te zijn.

heb dat ook na een bare gangbang nog zo geil dat ik nog even ga wandelen diegene die mij dan binnen lokt die moet er wel voor werken
nadat ik en zij helemaal kapot zijn vertel ik haar dat ik net van een gangbang komt waar ik al 2 donaties heb gedaan

A

Anonymous

Guest
creampie adriano zei:
bapao zei:
komt zelfs voor dat ik na een gangbang nog geil ben, en een bezoekje afleg. hoeft niet persee bare te zijn.

heb dat ook na een bare gangbang nog zo geil dat ik nog even ga wandelen diegene die mij dan binnen lokt die moet er wel voor werken
nadat ik en zij helemaal kapot zijn vertel ik haar dat ik net van een gangbang komt waar ik al 2 donaties heb gedaan

Heel herkaanbaar.. vaak willen ze dan ook meer info weten.. de geen die ik heb gehad, waren altijd nieuwsgierig...

A

Anonymous

Guest
klopt ben al 2 dvp die ik na een bare gangbang nog een bezoekje had gebracht later tegen gekomen op een gangbang ..

fergiefucksgirls

Toogplakker
3 apr 2015
185
2
Uit geiligheid en stommiteit wel eens voorgekomen.

Maar liever houd ik het bij één zeer geslaagd bezoek. Ik heb daarna echt geen behoefte aan nog een date die dag.

Terug
Naar boven